نام فرانسوی و Mi’kmaw برای کمپ جدید در پارک ملی کیپ برتون هایلندز اعلام شد

Parks Canada و شرکای آن با یکدیگر همکاری می کنند تا ارتباطات تاریخی را با این مکان خاص ارج بگذارند 12 مه 2022 Chéticamp، آژانس NS Parks Canada پارک‌های کانادا مسئول حفاظت از نمونه‌های مهم ملی از میراث طبیعی و فرهنگی و به اشتراک گذاشتن داستان‌های این مکان‌های ارزشمند است. امروز، جیمی باتیست، دبیر پارلمانی

کد خبر : 205976
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
نام فرانسوی و Mi’kmaw برای کمپ جدید در پارک ملی کیپ برتون هایلندز اعلام شد


Parks Canada و شرکای آن با یکدیگر همکاری می کنند تا ارتباطات تاریخی را با این مکان خاص ارج بگذارند

12 مه 2022 Chéticamp، آژانس NS Parks Canada

پارک‌های کانادا مسئول حفاظت از نمونه‌های مهم ملی از میراث طبیعی و فرهنگی و به اشتراک گذاشتن داستان‌های این مکان‌های ارزشمند است.

امروز، جیمی باتیست، دبیر پارلمانی وزیر روابط تاج و تخت و نماینده مجلس سیدنی-ویکتوریا، و مایک کلوی، دبیر پارلمانی وزیر ماهیگیری، اقیانوس‌ها و گارد ساحلی کانادا و نماینده پارلمان کیپ برتون- کانسو، به نمایندگی از استیون گیلبولت محترم، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا و وزیر مسئول پارک های کانادا، به همراه نمایندگانی از La Société Saint-Pierre و کمیته مشورتی پارک های کانادا-یوناماکی، از نام یک کمپ جدید در کیپ رونمایی کردند. پارک ملی برتون هایلندز برنامه ریزی شده برای افتتاح در جولای 2022، زمین کمپینگ Cap-Rouge / اردوگاه Mkwesaqtuk اولین نام تأسیسات فرانسوی و Mi’kmaw در پارک ملی کیپ برتون هایلندز خواهد بود.

با نزدیک شدن به اتمام ساخت کمپ جدید، پارک های کانادا با مشارکت اعضای La Société Saint-Pierre و کمیته مشاوره پارک های کانادا-Unama’ki برای انتخاب نامی که کانادایی ها را تشویق کند تا در مورد دامنه کامل اشتراک ما بیاموزند، همکاری کرده است. تاریخ. نام زمین کمپینگ Cap-Rouge / اردوگاه Mkwesaqtuk پیوندهای بومی با این منطقه را گرامی می دارد و از مردم آکادیایی که برای ایجاد پارک ملی در سال 1936 مصادره شده بودند، تجلیل می کند.

Cap-Rouge / اردوگاه Mkwesaqtuk فرصتی بی نظیر برای ارتباط با طبیعت و میراث فرهنگی آکادیان و میکماق به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. Mkwesaqtuk یک کلمه میکماق است که مکان یا ویژگی را توصیف می کند که مشخصاً به رنگ قرمز تغییر می کند. این عبارت میکماق برای توصیف منطقه ساحلی که آکادمیان بعدها آن را نامیدند به کار می رفت کلاه روژ، در سمت غربی پارک ملی کیپ برتون هایلندز. نام فرانسوی و Mi’kmaw هدف و روحیه را به تصویر می کشد Etuaptamumkکه به عنوان رویکرد دو چشمی نیز شناخته می شود، که دیدگاه های میکماق و غربی را ترکیب می کند. این نام تعهد پارک های کانادا به ادغام را نشان می دهد Etuaptamumk به پروژه‌ها و میراث فرهنگی و حفاظتی آن در پارک ملی کیپ برتون هایلندز. فرآیند نام‌گذاری مشترک، تاریخ این مکان را گرامی می‌دارد و فرصت‌هایی را برای جشن گرفتن ارتباطات فرهنگی و زبانی میکماق و آکادیان ارائه می‌دهد.

رزرواسیون برای Terrain de Camping Cap-Rouge / اردوگاه Mkwesaqtuk امروز، 12 می 2022 در سرویس رزرواسیون پارک های کانادا برای رزرو از اول ژوئیه 2022 راه اندازی می شود. پارک های کانادا به عنوان بزرگترین ارائه دهنده گردشگری کشور، متعهد به ارائه تجربیات استثنایی و معنادار است. در مقاصد نمادین مانند پارک ملی کیپ برتون هایلندز.

-30-



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.