نامزد نخست‌وزیری عراق اولویت‌های کابینه خود را اعلام کرد

به گزارش تارنمای المعلومه عراق، السودانی در حاشیه دیدار با تعدادی از کارشناسان، نویسندگان و روزنامه نگاران گفت: برنامه دولت آینده شامل ۲۳ محور است ولی محورهای مربوط به برق، بهداشت و درمان، خدمات شهری و مسیرها و مبارزه با فساد در اولویت قرار خواهد داشت. وی همچنین افزود که دولتش برای تأمین خدمات، بهبود

کد خبر : 260476
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۴:۱۸
نامزد نخست‌وزیری عراق اولویت‌های کابینه خود را اعلام کرد



به گزارش تارنمای المعلومه عراق، السودانی در حاشیه دیدار با تعدادی از کارشناسان، نویسندگان و روزنامه نگاران گفت: برنامه دولت آینده شامل ۲۳ محور است ولی محورهای مربوط به برق، بهداشت و درمان، خدمات شهری و مسیرها و مبارزه با فساد در اولویت قرار خواهد داشت.

وی همچنین افزود که دولتش برای تأمین خدمات، بهبود وضعیت معیشت، ایجاد فرصت شغلی تلاش خواهد کرد و تأکید کرد که باید بخش‌های اقتصادی مانند صنعت، کشاورزی و گردشگری فعال شود.

نامزد پست نخست وزیری عراق همچنین با بیان اینکه برنامه‌های وی شامل طرح‌های کوتاه‌ مدت، میان ‌مدت و بلند مدت خواهد بود، گفت که مسیر دولت را تصحیح و در صورت فساد وزرا آنان را مجازات خواهد کرد.

محمد شیاع السودانی سه‌شنبه گذشته نیز در سالن پارلمان عراق با جمعی از نمایندگان دیدار کرده و در این جلسه غیررسمی برنامه دولت خود را برای نمایندگان حاضر تشریح کرده بود.

در پی معرفی «محمد شیاع السودانی» از سوی چارچوب هماهنگی نیروهای شیعه عراق (به استثنای مقتدا صدر) برای تصدی پست نخست وزیری و در آستانه برگزاری جلسه پارلمان برای معرفی وی به نمایندگان، هواداران مقتدا صدر رهبر جریان صدر در اعتراض به نامزدی السودانی وارد صحن پارلمان در منطقه سبز بغداد شده و به مدت یک ماه در آنجا تحصن کردند تا در نهایت در ۳۰ اوت گذشته به دستور صدر از این منطقه خارج شدند.

انتخابات زودهنگام پارلمانی عراق در دهم اکتبر ۲۰۲۱ (۱۸ مهرماه ۱۴۰۰) برگزار شد، اما گروه‌ها و احزاب سیاسی و فراکسیون‌های حاضر در پارلمان با وجود گذشت ۱۱ ماه از برگزاری این رویداد، به دلیل اختلاف‌های سیاسی تاکنون نتوانسته‌اند دولت جدید را تشکیل دهند.

311311



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.