نامزد مورد حمایت ترامپ برای کنگره پیشتاز نتایج اولیه ویرجینیای غربی بود

[ad_1] این رقابت‌ها بخشی از یک سری انتخابات مقدماتی است که زمینه را برای انتخابات 8 نوامبر فراهم می‌کند که در آن جمهوری‌خواهان ترجیح می‌دهند کنترل حداقل یکی از اتاق‌های کنگره را به دست آورند، که به آن‌ها این قدرت را می‌دهد تا دستور کار قانون‌گذاری جو بایدن، رئیس‌جمهور دموکرات را به اجرا بگذارند. یک

کد خبر : 205288
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
نامزد مورد حمایت ترامپ برای کنگره پیشتاز نتایج اولیه ویرجینیای غربی بود

[ad_1]

این رقابت‌ها بخشی از یک سری انتخابات مقدماتی است که زمینه را برای انتخابات 8 نوامبر فراهم می‌کند که در آن جمهوری‌خواهان ترجیح می‌دهند کنترل حداقل یکی از اتاق‌های کنگره را به دست آورند، که به آن‌ها این قدرت را می‌دهد تا دستور کار قانون‌گذاری جو بایدن، رئیس‌جمهور دموکرات را به اجرا بگذارند. یک توقف

بر اساس تحقیقات ادیسون، در ویرجینیای غربی، الکس مونی، نامزد مورد نظر ترامپ، با 52.9 درصد به 37.1 درصد از دیوید مک کینلی پیشی گرفت و 58 درصد از آرای مورد انتظار شمارش شد. این رقابت غیرمعمول دو جمهوری خواه فعلی را در یک ایالت کوهستانی که به دلیل کاهش جمعیت یک کرسی کنگره را از دست داده است، در مقابل یکدیگر قرار می دهد.

رای گیری در نبراسکا در ساعت 20:00 به وقت مرکزی (0100 GMT) بسته شد.

ترامپ امسال بیش از 150 نامزد را تأیید کرده است زیرا او زمینه را برای نامزدی احتمالی ریاست جمهوری در سال 2024 فراهم می کند، از جمله آنها، نویسنده «Hillbilly Elegy»، JD Vance، که هفته گذشته نامزدی جمهوری خواهان برای سنای ایالات متحده در اوهایو را تضمین کرد.

ترامپ همچنین از نامزدهای انتخابات مقدماتی سنا در پنسیلوانیا، کارولینای شمالی و جورجیا که قرار است اواخر این ماه برگزار شود، حمایت کرده است.

رقابت کنگره در ویرجینیای غربی، مونی را که از اتهامات دروغین رئیس جمهور سابق مبنی بر تقلب در انتخابات 2020 حمایت کرده است، در مقابل مک کینلی قرار می دهد که توسط فرماندار جیم جاستیس حمایت می شود.

مک کینلی برای حمایت از بسته زیرساختی بایدن که میلیاردها دلار هزینه جدید برای جاده‌ها، پل‌ها و سایر پروژه‌ها را به دولت کم‌درآمد می‌فرستد، کمپینی کرده است. مونی، مانند اکثر جمهوری خواهان مجلس نمایندگان، به این بسته رای منفی داد.

در نبراسکا، ترامپ از چارلز هربستر مدیر بازرگانی در رقابت فرمانداری حمایت کرده است. چندین زن هربستر را به آزار جنسی متهم کرده اند، اتهامی که او رد می کند. هربستر شکایتی برای افترا علیه یکی از متهمان، سناتور ایالت جولی اسلاما تنظیم کرده است. اسلاما دعوای متقابلی را به اتهام باتری ارائه کرده است.

ترامپ که با اتهامات متعدد آزار و اذیت و تجاوز جنسی نیز مواجه است، در یک گردهمایی در اول ماه مه گفت که معتقد است هربستر بی گناه است.

هربستر با جیم پیلن، یک کشاورز گراز و عضو هیئت مدیره دانشگاه روبرو می شود که از حمایت فرماندار فعلی و بسیاری دیگر از شخصیت های سیاسی در ایالت مزرعه غرب میانه برخوردار شده است.

در آن گردهمایی، ترامپ همچنین از حامیان خود خواست که به دان بیکن، نماینده جمهوری خواه، که از نقش ترامپ در حمله 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره آمریکا انتقاد کرده است، «مثل جهنم» رأی دهند. ترامپ گفت که از رقیب خود استیو کوئل حمایت می کند.

برنده آن رقابت مقدماتی با انتخابات رقابتی نوامبر در ناحیه مستقر در اوماها در برابر نامزد دموکرات ها، تونی وارگاس یا آلیشا شلتون، روبرو خواهد شد.

همچنین در نبراسکا، رای دهندگان جمهوری خواه در بخش شرقی این ایالت، نامزدی را برای جانشینی جف فورتنبری، نماینده سابق، که در ماه مارس پس از محکوم شدن به دروغگویی به بازرسان فدرال درباره مشارکت های غیرقانونی در مبارزات انتخاباتی، استعفا داد، انتخاب خواهند کرد.

مایک فلود سناتور ایالتی برای برنده شدن در این رقابت مورد علاقه است، که او را در صف پیروزی در ماه نوامبر در منطقه کاملاً جمهوری خواه قرار می دهد. Flood قبلاً تأییدیه جمهوری خواهان را برای انتخابات ویژه 28 ژوئن به دست آورده است تا کرسی خالی فورتن بری را تا ژانویه 2023 پر کند.

(گزارش توسط اندی سالیوان، گزارش اضافی توسط جیسون لانژ؛ ویرایش توسط اسکات مالون، آلیستر بل و روزالبا اوبراین)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.