نامزد ریاست جمهوری نیجریه می گوید رژیم نرخ ارز ثابت «باید به پایان برسد» – موفقیت Fintech Unicorn Flutterwave – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] پیتر اوبی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری نیجریه، گفته است که نرخ ارز محلی در برابر دلار نباید ثابت باشد، بلکه باید توسط نیروهای عرضه و تقاضا تعیین شود. این نامزد با اشاره به موفقیت Flutterwave فین‌تک نیجریه، گفت: در صورت انتخاب، دولت او محیطی مناسب را برای سایر استارت‌آپ‌ها ایجاد می‌کند تا به طور

کد خبر : 251578
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
نامزد ریاست جمهوری نیجریه می گوید رژیم نرخ ارز ثابت «باید به پایان برسد» – موفقیت Fintech Unicorn Flutterwave – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

پیتر اوبی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری نیجریه، گفته است که نرخ ارز محلی در برابر دلار نباید ثابت باشد، بلکه باید توسط نیروهای عرضه و تقاضا تعیین شود. این نامزد با اشاره به موفقیت Flutterwave فین‌تک نیجریه، گفت: در صورت انتخاب، دولت او محیطی مناسب را برای سایر استارت‌آپ‌ها ایجاد می‌کند تا به طور مشابه رشد کنند و موفق شوند.

رژیم نرخ ارز دو لایه مورد حمله قرار گرفت

پیتر اوبی، یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آینده نیجریه، گفته است که نرخ رسمی ارز محلی – که در حال حاضر برای هر دلار کمتر از 450 N است – باید توسط نیروهای بازار تعیین شود. اوبی، که یکی از سه نامزد اصلی است که به دنبال جایگزینی محمدو بوهاری، رئیس جمهور مستعفی هستند، همچنین به رژیم نرخ ارز دو سطحی که در حال حاضر استفاده می شود، حمله کرد.

اظهارات کاندیدای حزب کارگر درست بیش از یک ماه پس از سقوط نایرا به بدترین نرخ ارز خود در برابر دلار آمریکا بیان شد. همانطور که در اواخر جولای توسط Bitcoin.com News گزارش شد، نایرا به ازای هر دلار به پایین ترین حد خود یعنی N710 رسیده بود. در واکنش به کاهش سریع ارزش نایرا، بانک مرکزی نیجریه (CBN) که آخرین بار در ماه می 2021 ارزش نایرا را کاهش داد، سفته بازان را مقصر دانست.

بلافاصله پس از ادعاهای CBN، سازمان مبارزه با فساد نیجریه، کمیسیون جرایم اقتصادی و مالی (EFCC) به دلالان ارز و اپراتورهای صرافی در منطقه ووس زون 4 ابوجا و اطراف آن حمله کرد. حمله EFCC به سفته بازان ارز در ابتدا به نظر می رسید که جرقه ای برای بهبود نایرا داشته باشد. با این حال، بیش از یک ماه بعد، نرخ ارز نایرا به بیش از 700 N در هر دلار بازگشت.

“یک سیاست پولی انقباضی” پیش بینی شده است

در یک توییتر نخ اوبی راه حلی را پیشنهاد کرد که به گفته او می تواند به مشکلات نایرا پایان دهد. او توضیح داد:

حقیقت این است که برای مدت طولانی نیروهای بازار نرخ ارز نایرا را تعیین نکرده اند. رژیم ارزی دو سطحی اتفاقی است. باید تمام شود. بگذارید نرخ ارز توسط نیروهای عرضه و تقاضا تعیین شود. به همین سادگی است.

کاندیدای حزب کارگر، علاوه بر کنار گذاشتن سیستم مبادله ثابت، گفت وقتی دولتش انتخاب شد با استفاده از کنترل قیمت و دستمزد با تورم مبارزه نخواهد کرد. در عوض، «سیاست پولی انقباضی را دنبال خواهد کرد».

در همین حال، در همین تاپیک، اوبی استارتاپ فین‌تک نیجریه‌ای Flutterwave را نیز تبلیغ کرد که از آن زمان به یک شرکت میلیارد دلاری تبدیل شده است. برای اطمینان از موفقیت استارت‌آپ‌های بیشتر، اوبی گفت که دولت او «محیط مناسبی برای شکوفایی استارت‌آپ‌های ما ایجاد خواهد کرد». این کار با اجرای یک چارچوب قانونی که هم از “سرمایه گذاران خارجی و هم شرکای بومی آنها” محافظت می کند، انجام می شود.

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.