ناظر مالی اوکراین گزارش می دهد که مبادلات رمزنگاری روسیه را مسدود کرده است – اخبار بیت کوین

آژانس نظارت مالی اوکراین دسترسی به تعدادی از مبدل‌های ارز دیجیتال آنلاین را که خارج از روسیه فعالیت می‌کنند، محدود کرده است. نهاد نظارتی در گزارشی اعلام کرد برخی از پلتفرم‌های معاملات سکه با بانک‌های تحریم شده روسیه همکاری می‌کنند. مقامات مالی اوکراین وب‌سایت‌ها و کیف پول‌های مبادلات ارزی روسیه را هدف قرار می‌دهند سرویس

کد خبر : 309936
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
ناظر مالی اوکراین گزارش می دهد که مبادلات رمزنگاری روسیه را مسدود کرده است – اخبار بیت کوین


آژانس نظارت مالی اوکراین دسترسی به تعدادی از مبدل‌های ارز دیجیتال آنلاین را که خارج از روسیه فعالیت می‌کنند، محدود کرده است. نهاد نظارتی در گزارشی اعلام کرد برخی از پلتفرم‌های معاملات سکه با بانک‌های تحریم شده روسیه همکاری می‌کنند.

مقامات مالی اوکراین وب‌سایت‌ها و کیف پول‌های مبادلات ارزی روسیه را هدف قرار می‌دهند

سرویس نظارت مالی دولتی (SFMS)، واحد اطلاعات مالی اوکراین، گزارش ویژه‌ای درباره نتایج عملیات خود در سال 2022 منتشر کرده است. این تلاش به عنوان بخشی از درگیری جاری با روسیه است.

در سندی که این هفته منتشر شد، سازمان دیده بان اعلام کرد که کارکنانش با همکارانش از وزارت تحول دیجیتال و کارشناسان برجسته ارزهای رمزنگاری اوکراینی متحد شده اند. آنها با هم توانستند مبادلات رمزنگاری روسی مرتبط با موسسات مالی روسی تحت تحریم، از جمله بزرگترین بانک روسیه، Sber را شناسایی کنند.

تنظیم کننده مالی اوکراین تعداد دقیق این پلتفرم ها یا نام دامنه آنها را مشخص نکرد اما تاکید کرد که هدف مسدود کردن کامل آنها است.

همچنین، با همکاری نزدیک با ارائه دهندگان خدمات رمزنگاری در اوکراین و خارج از کشور، SFMS مکانیزمی را برای “مسدود کردن کیف پول های رمزنگاری فدراسیون روسیه” معرفی کرد. مشخص نیست که آیا منظور از کیف پول های روسی به طور کلی است یا آن هایی که به دولت در مسکو مرتبط هستند.

این سرویس دولتی یادآور شد که سال گذشته به Binance، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان روی آورد و اقداماتی را برای “محور تجاوز فدراسیون روسیه در بازار دارایی‌های مجازی” و جلوگیری از تراکنش‌های همتا به همتا برای کاربران بانک‌های مختلف روسیه پیشنهاد کرد. سیستم های پرداخت

این آژانس بدون ذکر جزئیات افزود: «سایر اقدامات عملی مربوط به مسدود کردن دارایی‌های رمزنگاری روسیه و عملیات ساکنان روسیه اجرا شده است». این کشور با مقامات مالی تقریباً 140 کشور در این زمینه همکاری می کند و در عین حال روابط خود را با تنظیم کننده ها در روسیه و بلاروس قطع کرده است.

اوکراین درگیر ابتکار منطقه ای برای جلوگیری از پولشویی از طریق کریپتو شد

SFMS همچنین خاطرنشان کرد که در همکاری بین اوکراین، گرجستان و مولداوی – کشورهایی با بازار ارز دیجیتال و بخش استخراج به طور پیوسته در حال رشد – متمرکز بر کاهش پولشویی از طریق دارایی های دیجیتال است. این پروژه با کمک سازمان ملل متحد و سازمان امنیت و همکاری اروپا انجام می شود.

این گزارش با بیانیه وزیر تحول دیجیتال اوکراین، میخائیلو فدوروف، همزمان شد که وعده داد این کشور پس از نهایی کردن چارچوب نظارتی خود برای صنعت، به “بهترین حوزه قضایی ارزهای دیجیتال در جهان” تبدیل خواهد شد.

در چند سال گذشته، اوکراین خود را به عنوان پیشرو در پذیرش کریپتو در اروپای شرقی تثبیت کرد و از آغاز تهاجم روسیه، کمک‌های مالی کریپتو را پذیرفت. پارلمان این کشور در فوریه گذشته قانون “در مورد دارایی های مجازی” را تصویب کرد و در حال آماده سازی اصلاحات مربوط به قانون مالیات است.

برچسب ها در این داستان

ACCESS، آژانس، بایننس، مسدود کردن، درگیری، صرافی رمزنگاری، صرافی های رمزنگاری، کیف پول های رمزنگاری، صرافی، صرافی ها، نظارت مالی، ناظر مالی، تنظیم کننده، گزارش، روسیه، روسیه، تحریم ها، خدمات، SFMS، اوکراین، اوکراین، کیف پول، جنگ

نظر شما در مورد مسدود کردن پلتفرم های مبادلات رمزنگاری روسیه توسط اوکراین چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.