ناظران به افزایش شدید نرخ بهره فدرال رزرو در ماه آینده مشکوک هستند، تحلیلگر پیش بینی می کند که فدرال رزرو در ماه دسامبر تغییر خواهد کرد – اخبار بیت کوین

[ad_1] بر اساس گزارش‌های اخیر نزدیک به مقامات بانک مرکزی، فدرال رزرو ایالات متحده احتمالاً در ماه آینده یک افزایش دیگر نرخ بهره را تقریباً 75 واحد پایه (bps) خواهد داشت. علاوه بر این، بازارها افزایش سه چهارم واحدی دیگری را پیش‌بینی می‌کنند و ابزار Fedwatch’s CME نشان می‌دهد که احتمال تقریباً قطعی (98٪) وجود

کد خبر : 270443
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
ناظران به افزایش شدید نرخ بهره فدرال رزرو در ماه آینده مشکوک هستند، تحلیلگر پیش بینی می کند که فدرال رزرو در ماه دسامبر تغییر خواهد کرد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

بر اساس گزارش‌های اخیر نزدیک به مقامات بانک مرکزی، فدرال رزرو ایالات متحده احتمالاً در ماه آینده یک افزایش دیگر نرخ بهره را تقریباً 75 واحد پایه (bps) خواهد داشت. علاوه بر این، بازارها افزایش سه چهارم واحدی دیگری را پیش‌بینی می‌کنند و ابزار Fedwatch’s CME نشان می‌دهد که احتمال تقریباً قطعی (98٪) وجود دارد که بانک مرکزی افزایش 75 واحدی در ثانیه را انتخاب کند. علیرغم اینکه بازار انتظار یک فدرال رزرو تهاجمی را دارد، یک تحلیلگر از investors.com معتقد است که فدرال رزرو تا دسامبر بسته به اینکه “بازارهای مالی از الان تا آن زمان چگونه عمل می کنند” تغییر خواهد کرد.

رئیس فدرال رزرو فیلادلفیا: تورم مانند موشک بالا می رود و سپس مانند پر پایین می آید.

طبق گزارش های مختلف و ابزار CME Fedwatch، کاملاً مطمئن به نظر می رسد که فدرال رزرو ایالات متحده نرخ وجوه فدرال (FFR) را تقریباً 75bps افزایش دهد. این در حالی است که سیاستمداران و گزارش اخیر کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل متحد (UNCTAD) از فدرال رزرو خواسته اند تا سرعت خود را کاهش دهد. تحلیلگران بانک سرمایه گذاری بارکلیز این هفته توضیح دادند که بانک مرکزی ممکن است مجبور شود با حذف کاهش ترازنامه، انقباض پولی را کاهش دهد یا متوقف کند.

ابزار Fedwatch CME نشان می دهد که شانس جهش 75bps امروز حدود 98٪ است و گزارشی از نیویورک تایمز (NYT) که در 18 اکتبر منتشر شد، می گوید: “مقامات فدرال رزرو حول طرحی برای افزایش سه چهارم نرخ بهره متحد شده اند. یک امتیاز ماه آینده.» گزارش NYT همچنین توضیح می دهد که “مکالمه در مورد اینکه آیا باید کاهش یابد اکنون به احتمال زیاد در دسامبر اتفاق می افتد.” گزارش‌های دیگر نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران بازارهای آتی به طور کامل تعدادی افزایش FFR را قیمت‌گذاری کرده‌اند که تا ماه می ۲۰۲۳ به ۵ درصد خواهد رسید.

رئیس فدرال رزرو فیلادلفیا، پاتریک هارکر، روز پنجشنبه توضیح داد که پیش بینی می کند FFR تا پایان سال 2022 بسیار بالاتر از 4٪ باشد. FT گزارش می‌دهد: «پس از آن، اگر مجبور باشیم، می‌توانیم بر اساس داده‌ها سخت‌تر شویم.» اما ما باید اجازه دهیم که سیستم خودش کار کند. و همچنین باید بدانیم که این کار زمان بر است: تورم مانند موشک بالا می‌آید و سپس مانند یک پر پایین می‌آید.» گزارش FT همچنین به نقل از نیل کشکاری، رئیس فدرال رزرو مینیاپولیس، در یک میزگرد در مورد افزایش نرخ از 5 درصد صحبت می کند.

کشکاری گفت:

اگر پیشرفتی در تورم زمینه‌ای یا تورم اصلی نمی‌بینیم، نمی‌دانم چرا از توقف روی 4.5 درصد یا 4.75 درصد یا چیزی شبیه به آن حمایت می‌کنم. ما باید شاهد پیشرفت واقعی در تورم اصلی و تورم خدمات باشیم و هنوز شاهد آن نیستیم.

تحلیلگر مشکوک به چرخش فدرال رزرو تا دسامبر است

تحلیلگر و نویسنده در investors.com، جد گراهام، می‌گوید که در حالی که افزایش 75 بیتی بر ثانیه در ماه نوامبر در نظر گرفته شده است، طبق فرض او، «حرکت فدرال رزرو در دسامبر در راه است». گزارش گراهام حدس می‌زند که فدرال‌رزرو تا زمانی که بازار کار نشانه‌هایی از شکست را نشان ندهد، چرخش نمی‌کند – اما زمانی که به نظر می‌رسد بازار کار در حال تغییر است، همه چیز تغییر خواهد کرد. گراهام اصرار دارد که در حالی که گرمای بیش از حد بازار کار به فدرال رزرو اهرمی برای تهاجمی‌تر شدن می‌دهد، «افزایش نرخ‌های جامبو زمانی که بازار کار از قبل قدرت خود را از دست داده است، بالا نمی‌رود».

گزارش چشم انداز FFR گراهام اضافه می کند:

با این حال، چشم انداز همچنین به نحوه عملکرد بازارهای مالی از هم اکنون تا آن زمان بستگی دارد. اگر روند صعودی نوپای بازار سهام ادامه یابد و بازارهای اوراق قرضه و ارز جهانی از لبه پرتگاه عقب نشینی کنند، این امر به فدرال رزرو انعطاف بیشتری برای ادامه روند صعودی خواهد داد. ترکیبی از پریشانی بازار و کاهش بازار کار می تواند فدرال رزرو را در ماه دسامبر به یک چهارم واحد افزایش دهد و این ممکن است آخرین مورد باشد.

از زمان هجوم افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو، نرخ بهره وام های مختلف در آمریکا نیز از همین روند پیروی کرده است. به عنوان مثال، نرخ ثابت 30 ساله برای وام مسکن در ایالات متحده در حال حاضر 7.896٪ است، طبق bankrate.com. فدرال رزرو روز چهارشنبه 2 نوامبر برای رسیدگی به FFR و به اشتراک گذاشتن برنامه های اقتصادی بانک مرکزی تشکیل جلسه می دهد.

برچسب ها در این داستان

نرخ بنچمارک بانک، بانک مرکزی، اقتصاد، فدرال رزرو، مقامات فدرال رزرو، فدرال رزرو، FFR، افزایش FFR، FT، دولت، تورم، فشارهای تورمی، نرخ بهره، investors.com، جد گراهام، جروم پاول، نیل کشکاری، NYT، پاتریک هارکر، نرخ، افزایش نرخ، بانک مرکزی ایالات متحده

نظر شما در مورد افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه نوامبر چیست؟ آیا انتظار افزایش 75bps دیگر را دارید؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.