ناشر «فیفا» EA 6 درصد از نیروی کار را کاهش می دهد، فضای اداری را کاهش می دهد

[ad_1] (رویترز) – شرکت الکترونیک آرتز روز چهارشنبه اعلام کرد که حدود 6 درصد از نیروی کار خود را اخراج می کند و فضای اداری را کاهش می دهد و به این ترتیب اولین ناشر بزرگ بازی های ویدیویی است که اعلام کاهش شغل می کند. شرکت‌های فناوری آخرین دور اخراج‌ها را رهبری کرده‌اند، زیرا

کد خبر : 340073
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۴:۲۷
ناشر «فیفا» EA 6 درصد از نیروی کار را کاهش می دهد، فضای اداری را کاهش می دهد

[ad_1]

(رویترز) – شرکت الکترونیک آرتز روز چهارشنبه اعلام کرد که حدود 6 درصد از نیروی کار خود را اخراج می کند و فضای اداری را کاهش می دهد و به این ترتیب اولین ناشر بزرگ بازی های ویدیویی است که اعلام کاهش شغل می کند.

شرکت‌های فناوری آخرین دور اخراج‌ها را رهبری کرده‌اند، زیرا شرکت‌های آمریکایی برای یک رکود اقتصادی بالقوه در بحبوحه افزایش نرخ‌های بهره در سراسر جهان آماده می‌شوند.

Meta Platforms Inc و Amazon.com Inc دور دوم کاهش مشاغل را در ماه جاری اعلام کردند. بر اساس داده های Challenger, Gray & Christmas Inc، اخراج های فنی در دو ماه اول سال به 63000 نفر رسید.

EA که در پایان مارس سال گذشته حدود 12900 پرسنل داشت، انتظار دارد بین 170 تا 200 میلیون دلار هزینه های مربوط به بازسازی را متحمل شود.

اندرو ویلسون، مدیر عامل شرکت، در یک پست وبلاگی گفت: «همانطور که ما تمرکز بیشتری روی مجموعه خود داریم، از پروژه‌هایی که به استراتژی ما کمک نمی‌کنند دور می‌شویم، ردپای املاک و مستغلات خود را بررسی می‌کنیم و برخی از تیم‌هایمان را بازسازی می‌کنیم.»

ویلسون گفت که EA، پشت فرنچایز بازی‌های ویدیویی فوتبال «FIFA» و «The Sims»، فرصت‌هایی را برای کارمندان فراهم می‌کند تا به پروژه‌های دیگر بروند و در مواردی که این امکان وجود ندارد، دستمزد اخراج و مزایای اضافی را ارائه می‌دهد.

ناشران بازی های ویدیویی همچنین با کاهش هزینه های بازیکنان در مواجهه با تورم بالای دهه ها دست و پنجه نرم می کنند، تغییری در ثروت نسبت به رشد شهاب سنگی که در طول همه گیری شاهد بودیم.

طبق گفته شرکت تحلیلی Circana، فروش بازی‌های ویدیویی تا کنون در سال جاری ثابت بوده است و هزینه‌های مربوط به محتوای بازی‌های ویدیویی در سراسر پلتفرم‌ها 2 درصد کاهش یافته است.

الکترونیک آرتز پیش بینی رزرو سالانه خود را در ماه ژانویه پس از تاخیر در انتشار یک بازی بر اساس فرنچایز “جنگ ستارگان” کاهش داد.

به گزارش Circana، بازی تازه راه اندازی شده «میراث هاگوارتز» از کمپانی برادران وارنر دیسکاوری در صدر جدول فروش بازی های ویدیویی در ماه فوریه قرار گرفت.

(گزارش توسط Akash Sriram در بنگالورو؛ ویرایش توسط Devika Syamnath و Sriraj Kalluvila)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.