ناخن‌های فرنچ جی جی حدید، حال و هوای بهار رو داره (ترند ۲۰۲۴)

[ad_1] جی جی حدید در گذشته هم هنر طراحی ناخن را با شدت زیاد تکان داده است. در سال 2016، او یک مانیکور 2000 دلاری در مت گالا انجام داد و ناخن‌هایش را با کروم خالص با دسته‌ای از کریستال تزیین کرد. جی جی حدید به عنوان یکی از مطرح ترین مدل های حال حاضر

کد خبر : 478981
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۴
ناخن‌های فرنچ جی جی حدید، حال و هوای بهار رو داره (ترند ۲۰۲۴)

[ad_1]

جی جی حدید در گذشته هم هنر طراحی ناخن را با شدت زیاد تکان داده است. در سال 2016، او یک مانیکور 2000 دلاری در مت گالا انجام داد و ناخن‌هایش را با کروم خالص با دسته‌ای از کریستال تزیین کرد. جی جی حدید به عنوان یکی از مطرح ترین مدل های حال حاضر جهان همواره در زمینه مدلینگ و استایل پیشرو بوده و الگوی بسیاری از جوانان علاقمند به مد و فشن محخسوب می‌شود. اخیرا هم که از او تصویری منتشر شده با یک طرح جدید ناخن که زیبا و متفاوت است. البته که طرح اصلی فرنچ است اما به نظر می‌رسد ترکیب رنگ آن جدید و متمایز است.

فرنچ جی جی حدید

در 22 مارس، جی جی حدید با مانیکور قرمز روشن که قسمت نوک‌ آن فرنچ شرابی تیره است، در نیویورک دیده شد. این مدل بسیار متفاوت از مانیکور فرنچ نود است که اخیراً محبوب شده است، با این وجود متفاوت و بسیار جذاب است. در حالی که ما مطمئن نیستیم چه کسی پشت این مدل فرنچ زیباست، احتمال زیادی وجود دارد که هنرمند مشهور ناخن، می کواجیری، با نام مستعار @nailsbymei طراح این مانیکور زیبا باشد. حدید در گذشته از مهارت های حرفه ای این طراح ناخن استفاده کرده است، حتی در آوریل 2021 هم طرح زیبایی از همین هنرمند داشت.

هر 10 انگشت حدید به شکل بادامی و طول متوسط، با همان ترکیب رنگی گرم و جسور رنگ آمیزی شده بودند و به نوعی با رنگ رژ لب او هماهنگ بودند. بقیه ظاهر او تا حد ممکن ساده بود. مدل کوتاهی باب موهایش که به تازگی انجام داده، پشت گوش‌هایش جمع شده بود و برای لباسش ترکیب سه‌رنگی سفید کلاسیک + جین + ژاکت چرمی را انتخاب کرده بود. در تصویر بالا استایل ساده و در عین حال زیبایی جی جی حدید را می‌بینید!

بیوگرافی جی جی حدید

پدر جیجی حدید محمد حدید (تبار آمریکایی-فلسطینی) و مادر او یولاندا حدید (تبار هلندی) مدل سابق است. همچنین خواهرش بلا حدید و برادرش انوار حدید در صنعت مدلینگ مشغول هستند. جی جی حدید در سال ۲۰۱۸ از شریک خود (زین ملک) که از سال ۲۰۱۵ با وی بود جدا شد. پس از آن در سال ۲۰۱۹ تا اواخر آن سال با تایلر کاکمرون دیده شد. اما در سال ۲۰۲۰ با شریک قبلی خود زین ملک دوباره رابطه خود را از سر گرفت. در آوریل ۲۰۲۰ جیجی حدید جشن تولد خود را به همراه خواهرش بلا و مادرش یولاندا حدید جشن گرفت و چند روز پس از آن خبرهایی مبنی بر بارداری او منتشر شد. او مدتی بعد در مصاحبه‌ای با جیمی فالون این موضوع را تأیید کرد. فرزند او خای/کای در سپتامبر ۲۰۲۰ به دنیا آمد.

حدید در سال ۲۰۱۱ به طور جدی وارد مدلینگ شد و در همان سال، سه بار در کت واکِ فشن شو برند گِس حضور یافت. او تا پایان دوره دبیرستان در لس آنجلس زندگی کرد و پس از آن برای ادامهٔ کار مدلینگ به نیویورک نقل مکان کرد. در سال ۲۰۱۴ جیجی حدید در فهرست ۵۰ مدل برتر وبگاه مدل دات کام انتخاب شد. او در سال ۲۰۱۶ جایزهٔ بهترین مدل سال را از The Fashion Awards دریافت کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.