میکرواستراتژی 200 میلیون دلار بیشتر برای بیت کوین خرج می کند و کل دارایی ها را به 129218 بیت کوین افزایش می دهد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] شرکت Microstrategy که در فهرست نزدک قرار دارد، ۴۱۶۷ بیت کوین اضافی خریداری کرده است. آخرین خرید آن، دارایی های رمزنگاری این شرکت را به 129218 بیت کوین افزایش داده است. میکرواستراتژی بیت کوین بیشتری را برای خزانه داری خود خریداری می کند شرکت نرم افزاری Microstrategy که در فهرست نزدک قرار دارد، بیت

کد خبر : 188789
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
میکرواستراتژی 200 میلیون دلار بیشتر برای بیت کوین خرج می کند و کل دارایی ها را به 129218 بیت کوین افزایش می دهد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

شرکت Microstrategy که در فهرست نزدک قرار دارد، ۴۱۶۷ بیت کوین اضافی خریداری کرده است. آخرین خرید آن، دارایی های رمزنگاری این شرکت را به 129218 بیت کوین افزایش داده است.

میکرواستراتژی بیت کوین بیشتری را برای خزانه داری خود خریداری می کند

شرکت نرم افزاری Microstrategy که در فهرست نزدک قرار دارد، بیت کوین بیشتری را از طریق شرکت تابعه خود، Macrostrategy به دست آورده است. مدیرعامل مایکل سیلور روز سه شنبه در توییتی نوشت:

Macrostrategy 4167 بیت کوین اضافی را به قیمت 190.5 میلیون دلار با میانگین قیمت 45714 دلار به ازای هر بیت کوین خریداری کرده است. از تاریخ 4/4/22 Microstrategy hodls ~ 129,218 بیت کوین به قیمت ~ 3.97 میلیارد دلار با قیمت متوسط ​​~ 30,700 دلار به ازای هر بیت کوین خریداری شد.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین بر اساس داده های Bitcoin.com Markets 46819 دلار است. طی دو هفته گذشته 14 درصد و در 30 روز گذشته 19 درصد افزایش یافته است.

Macrostrategy ماه گذشته وام 205 میلیون دلاری با پشتوانه BTC از بانک Silvergate دریافت کرد تا بیت کوین بیشتری خریداری کند.

آخرین خرید BTC این شرکت قبل از سه شنبه در ماه فوریه بود که 660 بیت کوین خرید.

سیلور مدت هاست که نسبت به بیت کوین خوش بین بوده است. او در جریان تماس سود شرکتش در سه ماهه اول گفت: “من شواهدی از پذیرش نهادی بسیار بیشتر، پذیرش بیشتر در میان صندوق‌های تامینی کلان و سایر صندوق‌های تامینی می‌بینم… ما مشتاقانه منتظر موج بعدی پذیرش نهادی هستیم که فکر می‌کنم، باید همانطور که مردم دریافت می‌کنند هدایت شود. تحصیل کرده تر و آگاه تر از اینکه دارایی دیجیتال چیست.”

نظر شما در مورد خرید بیشتر بیت کوین توسط میکرواستراتژی چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.