میکرواستراتژی فهرست شده نزدک برای خرید بیت کوین بیشتر وام 205 میلیون دلاری با پشتوانه بیت کوین دریافت می کند – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1] Microstrategy که در فهرست Nasdaq قرار دارد وام 205 میلیون دلاری با وثیقه بیت کوین از بانک Silvergate از طریق یک شرکت تابعه برای خرید بیت کوین بیشتر دریافت کرده است. وام مدت دار فقط با بهره توسط بیت کوین خاصی که در حساب وثیقه Macrostrategy نگهداری می شود تضمین می شود. شرکت از

کد خبر : 185361
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
میکرواستراتژی فهرست شده نزدک برای خرید بیت کوین بیشتر وام 205 میلیون دلاری با پشتوانه بیت کوین دریافت می کند – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1]

Microstrategy که در فهرست Nasdaq قرار دارد وام 205 میلیون دلاری با وثیقه بیت کوین از بانک Silvergate از طریق یک شرکت تابعه برای خرید بیت کوین بیشتر دریافت کرده است. وام مدت دار فقط با بهره توسط بیت کوین خاصی که در حساب وثیقه Macrostrategy نگهداری می شود تضمین می شود.

شرکت از وام 205 میلیون دلاری با پشتوانه بیت کوین برای خرید بیت کوین استفاده می کند

شرکت نرم‌افزار طرفدار بیت‌کوین Microstrategy که در فهرست نزدک قرار دارد، روز سه‌شنبه اعلام کرد که یکی از شرکت‌های تابعه آن وام با پشتوانه بیت‌کوین برای خرید BTC اضافی دریافت کرده است.

مایکل سیلور، مدیرعامل Microstrategy در توییتی نوشت:

Macrostrategy، یکی از زیرمجموعه‌های Microstrategy، یک وام 205 میلیون دلاری با وثیقه بیت‌کوین با Silvergate Bank برای خرید بیت‌کوین بسته است.

Microstrategy توضیح داد: بانک Silvergate “یک وام مدت دار 205 میلیون دلاری تحت برنامه اهرمی شبکه تبادل Silvergate (SEN) خود به Macrostrategy LLC صادر کرده است.

این شرکت خاطرنشان کرد: “وام مدت دار فقط با بهره توسط بیت کوین خاصی که در حساب وثیقه Macrostrategy با یک متولی که دو طرف توسط Silvergate و Macrostrategy مجوز دارند، تضمین می شود.”

طبق شرایط این قرارداد، Macrostrategy از درآمدهای وام برای خرید بیت کوین، پرداخت کارمزد، بهره و هزینه های مربوط به تراکنش وام یا برای اهداف عمومی شرکت مادر خود یا شرکت مادر استفاده می کند.

SEN Leverage که در سال 2020 راه‌اندازی شد، از طریق وام‌های دلاری آمریکا که توسط بیت کوین وثیقه می‌شود، دسترسی در سطح سازمانی به سرمایه را فراهم می‌کند.

سیلور توضیح داد: “وام SEN Leverage به ما فرصتی می دهد تا موقعیت خود را به عنوان سرمایه گذار شرکت عمومی پیشرو در بیت کوین ارتقا دهیم.”

با استفاده از سرمایه حاصل از وام، ما به طور موثر بیت کوین خود را به وثیقه مولد تبدیل کرده‌ایم که به ما امکان می‌دهد در برابر استراتژی تجاری خود بیشتر اجرا کنیم.

Microstrategy قبلاً 125051 بیت کوین را برای خزانه داری خود خریداری کرده است. مدیر مالی شرکت توضیح داد: «استراتژی ما در مورد بیت‌کوین خرید و نگهداری بوده است، بنابراین تا جایی که جریان‌های نقدی اضافی داریم یا راه‌های دیگری برای جمع‌آوری پول پیدا می‌کنیم، همچنان آن را در بیت‌کوین قرار می‌دهیم».

آیا فکر می کنید شرکت های بیشتری برای خرید بیت کوین بیشتر باید وام هایی با پشتوانه بیت کوین دریافت کنند؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.