میکرواستراتژی شایعه فراخوان مارجین را از بین می برد – می گوید انحلال بیت کوین غیرضروری است حتی اگر بیت کوین به زیر 3562 دلار سقوط کند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] مدیر عامل شرکت نرم‌افزاری Microstrategy که در فهرست نزدک قرار دارد، شایعه‌ای مبنی بر اینکه شرکتش با یک وام با پشتوانه بیت‌کوین مواجه است و مجبور به فروش چند سکه است را رد کرده است. مدیر اجرایی توضیح داد که اگر قیمت ارز دیجیتال به کمتر از 3562 دلار برسد، این شرکت می‌تواند وثیقه

کد خبر : 217292
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
میکرواستراتژی شایعه فراخوان مارجین را از بین می برد – می گوید انحلال بیت کوین غیرضروری است حتی اگر بیت کوین به زیر 3562 دلار سقوط کند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

مدیر عامل شرکت نرم‌افزاری Microstrategy که در فهرست نزدک قرار دارد، شایعه‌ای مبنی بر اینکه شرکتش با یک وام با پشتوانه بیت‌کوین مواجه است و مجبور به فروش چند سکه است را رد کرده است. مدیر اجرایی توضیح داد که اگر قیمت ارز دیجیتال به کمتر از 3562 دلار برسد، این شرکت می‌تواند وثیقه دیگری را ارسال کند.

میکرواستراتژی مارجین فراخوانی دریافت نکرده است

مایکل سیلر، مدیر عامل میکرواستراتژی، این شایعه را مبنی بر اینکه شرکتش در آستانه انحلال بیت کوین خود برای پاسخگویی به درخواست حاشیه برای وام با پشتوانه بیت کوین است، رد کرد. این شایعات با ادامه کاهش قیمت بیت کوین پس از فروش آخر هفته تشدید شد.

با این حال، سیلور روز سه شنبه در توییتی نوشت:

هنگامی که Microstrategy یک استراتژی بیت کوین را اتخاذ کرد، نوسانات را پیش بینی کرد و ترازنامه خود را به گونه ای ساختار داد که بتواند در برابر ناملایمات به کنترل خود ادامه دهد.

ارائه سه ماهه اول سال 2022 Microstrategy نشان می دهد که این شرکت وام سه ساله 205 میلیون دلاری از بانک Silvergate در مقابل 19466 بیت کوین دریافت کرده است.

سیلور در توییتی در 10 می فاش کرد که Microstrategy “باید 410 میلیون دلار را به عنوان وثیقه نگه دارد” برای این وام.

میکرواستراتژی شایعه فراخوان مارجین را از بین می برد - می گوید انحلال بیت کوین غیرضروری است حتی اگر بیت کوین به زیر 3562 دلار سقوط کند
دارایی بیت کوین در سه ماهه اول سال 2022 Microstrategy. منبع: میکرواستراتژی

Microstrategy در حال حاضر 115109 BTC را در اختیار دارد. علاوه بر این، شرکت تابعه آن، Macrostrategy، دارای 14109 بیت کوین است که مجموع گروه خود را به 129218 بیت کوین می رساند.

این شایعه زمانی شروع شد که رئیس Microstrategy، Phong Le، در ماه مه گفت که اگر قیمت بیت کوین به کمتر از 21 هزار دلار کاهش یابد، باعث ایجاد “حاشیه فراخوان” می شود. معمولاً، شرکتی که سرمایه بیشتری را ارائه می‌کند یا وثیقه وام را تصفیه می‌کند، می‌تواند با مارجین تماس مواجه شود.

قیمت بیت کوین در این هفته به زیر سطح 21 هزار دلار سقوط کرد. با این حال، Microstrategy روز سه شنبه به رویترز گفت که تماس حاشیه ای دریافت نکرده است، و تاکید کرد:

ما همیشه می‌توانیم بیت‌کوین‌های اضافی را برای حفظ نسبت وام به ارزش مورد نیاز، مشارکت دهیم.

علاوه بر این، Saylor توضیح داد که 115109 بیت کوین Microstrategy می تواند وثیقه 410 میلیون دلاری را تا قیمت 3562 دلار BTC پوشش دهد. با این حال، اگر قیمت کریپتو حتی کمتر شود، Microstrategy دارایی‌های دیگری نیز دارد که می‌تواند به عنوان وثیقه قرار دهد.

Microstrategy 115109 BTC دارد که می تواند تعهد کند. اگر قیمت بیت کوین به کمتر از 3562 دلار کاهش یابد، شرکت می تواند وثیقه دیگری ارسال کند.

برچسب ها در این داستان

وثیقه بیت کوین، وام بیت کوین، وثیقه بیت کوین، کلان استراتژی، مارجین فراخوان، مایکل سایلور، مایکل سیلر فراخوان مارجین، میکرواستراتژی، میکرواستراتژی بیت کوین، وام میکرواستراتژی بیت کوین، فراخوان حاشیه میکرواستراتژی، بانک سیلورگیت

نظر شما در مورد شایعه فراخوان Microstrategy چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.