میکرواستراتژی بیت کوین بیشتری می خرد — ذخایر کریپتو شرکت به 132500 بیت کوین افزایش یافت – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] Microstrategy در حال حاضر تقریباً 132500 بیت کوین را پس از آخرین خریدهای خود در اختیار دارد. مایکل سیلر، بنیانگذار Microstrategy، گفت که امسال، بزرگترین ارز دیجیتال جهان به عنوان “دارایی دیجیتال درجه یک سازمانی” ظاهر شده است. میکرواستراتژی بیت کوین بیشتری به دست می آورد شرکت Microstrategy که در فهرست نزدک قرار دارد،

کد خبر : 299355
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
میکرواستراتژی بیت کوین بیشتری می خرد — ذخایر کریپتو شرکت به 132500 بیت کوین افزایش یافت – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

Microstrategy در حال حاضر تقریباً 132500 بیت کوین را پس از آخرین خریدهای خود در اختیار دارد. مایکل سیلر، بنیانگذار Microstrategy، گفت که امسال، بزرگترین ارز دیجیتال جهان به عنوان “دارایی دیجیتال درجه یک سازمانی” ظاهر شده است.

میکرواستراتژی بیت کوین بیشتری به دست می آورد

شرکت Microstrategy که در فهرست نزدک قرار دارد، روز چهارشنبه اعلام کرد که بیت کوین بیشتری را برای خزانه شرکت خود خریداری کرده است. مایکل سیلر، موسس و رئیس اجرایی این شرکت، چهارشنبه در توییتی نوشت:

Microstrategy دارایی بیت کوین خود را تا 2500 BTC افزایش داده است. تا تاریخ 12/27/22 Microstrategy دارای 132500 بیت کوین است که به قیمت 4.03 میلیارد دلار با قیمت متوسط ​​30397 دلار به ازای هر بیت کوین به دست آمده است.

Microstrategy در پرونده خود در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) توضیح داد که 2500 سکه بین 1 نوامبر و 24 دسامبر توسط شرکت تابعه کاملاً تحت مالکیت آن Macrostrategy خریداری شده است.

این شرکت تابعه تقریباً 2,395 بیت کوین را با میانگین قیمت 17,871 دلار به ازای هر سکه بین 1 نوامبر و 21 دسامبر خریداری کرد. سپس در 22 دسامبر حدود 704 BTC را به قیمت 16,776 دلار به ازای هر سکه فروخت. پس از آن Macrostrategy حدود 810 بیت کوین دیگر را با قیمت 16,845 دلار به ازای هر کوین خریداری کرد. 24 دسامبر. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت 16656.80 دلار معامله می شود.

فروش بیت کوین در دسامبر اولین باری بود که Microstrategy بیت کوین خود را از زمانی که در سال 2020 شروع به جمع آوری رمزارز برای خزانه شرکت خود کرد، به فروش رساند. این شرکت دلایل مالیاتی را برای فروش BTC ذکر کرد. در پرونده SEC توضیح داده شده است: “Microstrategy قصد دارد زیان های سرمایه ناشی از این معامله را در مقابل سودهای سرمایه قبلی، تا جایی که چنین بازگردانی هایی تحت قوانین مالیات بر درآمد فدرال در حال حاضر در حال اجرا در دسترس باشد، بازگرداند، که ممکن است مزایای مالیاتی ایجاد کند.”

سیلور هفته گذشته در مصاحبه ای گفت:

مثبت ترین چیز سال ظهور بیت کوین به عنوان دارایی دیجیتال درجه سازمانی و وضوح این است که … یک دارایی رمزنگاری وجود دارد که یک کالای دیجیتال است … بیت کوین آن کالا است.

مدیر اجرایی خاطرنشان کرد که هم رئیس SEC و هم رئیس کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) تأیید کرده اند که بیت کوین یک کالا است.

Saylor قبلا توضیح داده بود که Microstrategy در حال سرمایه‌گذاری در BTC در بلندمدت است. او افزود: «استراتژی ما خرید بیت کوین و نگه داشتن بیت کوین است، بنابراین هیچ هدف قیمتی وجود ندارد… من انتظار دارم که بیت کوین به میلیون ها برسد. بنابراین، ما بسیار صبور هستیم. ما فکر می کنیم این آینده پول است.»

برچسب ها در این داستان

بیت کوین cftc، کالای دیجیتال بیت کوین، بیت کوین SEC، مایکل سایلور، مایکل سایلور بیت کوین، میکرواستراتژی، میکرواستراتژی بیت کوین، ترازنامه میکرواستراتژی بیت کوین، میکرواستراتژی بیت کوین دارایی، میکرواستراتژی خرید بیت کوین، میکرواستراتژی میکرواستراتژی خزانه داری میکرواستراتژی،

نظر شما در مورد افزایش ذخایر بیت کوین Microstrategy به 132500 BTC چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.