میلیاردر کوهن سهامی در نوردستروم ایجاد می کند و خواستار تغییر هیئت مدیره است

[ad_1] به گفته مردم، کوهن، که ثروت خود را با تأسیس خرده‌فروشی آنلاین حیوانات خانگی Chewy Inc و سرمایه‌گذاری در خرده‌فروشی بازی‌های ویدیویی GameStop و Apple Inc تثبیت کرد، می‌خواهد حداقل یک مدیر را در هیئت مدیره 10 نفره Nordstrom جایگزین کند. به نظر می رسد او مارک تریتون را که ریاست کمیته غرامت را

کد خبر : 315034
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۴۶
میلیاردر کوهن سهامی در نوردستروم ایجاد می کند و خواستار تغییر هیئت مدیره است

[ad_1]

به گفته مردم، کوهن، که ثروت خود را با تأسیس خرده‌فروشی آنلاین حیوانات خانگی Chewy Inc و سرمایه‌گذاری در خرده‌فروشی بازی‌های ویدیویی GameStop و Apple Inc تثبیت کرد، می‌خواهد حداقل یک مدیر را در هیئت مدیره 10 نفره Nordstrom جایگزین کند.

به نظر می رسد او مارک تریتون را که ریاست کمیته غرامت را بر عهده دارد و از سال 2020 به عنوان مدیر خدمت کرده است، هدف قرار داده است. که اجازه بحث در مورد مذاکرات خصوصی را نداشتند. رویترز این هفته گزارش داد که Bed Bath & Beyond در حال آماده شدن برای اعلام ورشکستگی است.

سرمایه گذاران با افزایش ۲۵ درصدی قیمت سهام در معاملات پس از ساعت کاری روز پنجشنبه، مشارکت گزارش شده کوهن در نوردستروم را تشویق کردند.

سهام نوردستروم در طول پنج سال گذشته تقریباً 55 درصد کاهش یافته است و آژانس رتبه‌بندی فیچ مجدداً ماه گذشته رتبه شرکت را کاهش داد و گفت که “مسیر عملیاتی آن ضعیف‌تر از اکثر خرده‌فروشان بوده است.”

یکی از نمایندگان شرکت گفت: “در حالی که کوهن چندین سال است که به دنبال هیچ بحثی با ما نبوده است، ما آماده شنیدن نظرات او هستیم، همانطور که با همه سهامداران نوردستروم انجام می دهیم.”

وال استریت ژورنال اولین بار از سهام کوهن در نوردستروم خبر داد.

افرادی که با سهام او آشنا هستند می گویند کوهن اکنون یکی از پنج سهامدار غیرخودی برتر شرکت در کنار شرکت های سرمایه گذاری BlackRock و Fidelity است.

تنها چند ماه پس از اینکه کوهن در خرده‌فروشی کالاهای خانگی سهم گرفت و از آن به دلیل استراتژی «بیش از حد جاه‌طلبانه»، به دلیل پرداخت بیش از حد به مدیران و ناتوانی در تغییر مسیر انتقاد کرد، تریتون به عنوان بخشی از تغییر مدیریت در ژوئن از سمت مدیرعاملی Bed Bath & Beyond برکنار شد. از دست دادن سهم بازار

به گفته مردم، کوهن به عنوان جایگزین های احتمالی در هیئت مدیره Nordstrom، مدیرانی را با تجربه در شرکت های خرده فروشی و تجارت الکترونیک شناسایی کرده است. مردم گفتند که کوهن مایل است بدون توسل به جنگ نیابتی با شرکت به توافق برسد.

بر اساس مطالب ارائه شده، پنجره نامزدی عمومی مدیران در نوردستروم در 17 فوریه بسته می شود.

کوهن 37 ساله متولد کانادا، دارایی خالص 2.5 میلیارد دلاری دارد. او دو سال پیش با پیوستن به هیئت مدیره GameStop در دنیای سرمایه‌گذاری سر و صدایی به پا کرد و شور و هیجانی را در قیمت سهام برانگیخت که خرده‌فروش ویدیو را به یک «سهام میم» با حمایت سرمایه‌گذاران خرد تبدیل کرد.

نوردستروم توسط خانواده نوردستروم تاسیس شد و خودی ها هنوز هم تقریباً 30 درصد سهام را در اختیار دارند و برادران اریک و پیتر به ترتیب به عنوان مدیر اجرایی و رئیس جمهور خدمت می کنند. آنها همچنین دارای صندلی هیئت مدیره هستند. مردم گفتند که کوهن با اعضای خانواده در سیاتل، جایی که دفتر مرکزی شرکت قرار دارد، ملاقات کرده و از خدمات مشتریان شرکت ابراز تحسین کرده است.

(گزارش توسط Svea Herbst-Bayliss و Lavanya Ahire؛ ویرایش توسط Leslie Adler)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.