میلیاردر مارک موبیوس می گوید نمی تواند پول خود را از HSBC چین خارج کند – “آنها انواع موانع را ایجاد می کنند” – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] میلیاردر مارک موبیوس، بنیانگذار Mobius Capital Partners، می گوید که نمی تواند پول خود را از HSBC در شانگهای چین خارج کند. او با اشاره به کنترل شدید سرمایه توسط دولت چین، تاکید کرد: “این دیوانه است… آنها انواع موانع را ایجاد می کنند.” مارک موبیوس در گرفتن پول از HSBC در چین مشکل

کد خبر : 330040
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
میلیاردر مارک موبیوس می گوید نمی تواند پول خود را از HSBC چین خارج کند – “آنها انواع موانع را ایجاد می کنند” – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

میلیاردر مارک موبیوس، بنیانگذار Mobius Capital Partners، می گوید که نمی تواند پول خود را از HSBC در شانگهای چین خارج کند. او با اشاره به کنترل شدید سرمایه توسط دولت چین، تاکید کرد: “این دیوانه است… آنها انواع موانع را ایجاد می کنند.”

مارک موبیوس در گرفتن پول از HSBC در چین مشکل دارد

موسس Mobius Capital Partners، مارک موبیوس، در مصاحبه هفته گذشته با فاکس بیزینس فاش کرد که نمی تواند پول خود را از HBSC در چین دریافت کند. موبیوس بیش از سه دهه را در سرمایه گذاری فرانکلین تمپلتون گذراند تا قبل از راه اندازی شرکت خود. او قبلاً به عنوان رئیس اجرایی گروه بازارهای نوظهور تمپلتون خدمت می کرد که در آن بیش از 50 میلیارد دلار در سبد بازارهای نوظهور مدیریت کرد.

این میلیاردر با بحث در مورد اقتصاد چین و مشکلات مربوط به کنترل دولت، فاش کرد:

من شخصاً تحت تأثیر قرار گرفته ام. من یک حساب کاربری با HSBC در شانگهای دارم و نمی توانم پولم را بیرون بیاورم… نمی توانم توضیحی در مورد اینکه چرا آنها این کار را انجام می دهند، دریافت کنم. این فقط شگفت انگیز است. آنها انواع موانع را ایجاد می کنند.

آنها نمی گویند: نه، شما نمی توانید پول خود را بیرون بیاورید. ولی [they say] موبیوس توضیح داد که همه سوابق 20 سال از نحوه به دست آوردن این پول و غیره را به ما بدهید. او با تاکید بر اینکه این مشکل “مهم” است، فریاد زد: “این دیوانه است.”

وی در مورد سرمایه‌گذاری در چین احتیاط کرد و اظهار داشت: «دولت جریان پول به خارج از کشور را محدود می‌کند… بنابراین، من برای سرمایه‌گذاری در چین بسیار بسیار مراقب خواهم بود.» به جای سرمایه‌گذاری در چین، او توضیح داد: «کاری که ما انجام می‌دهیم این است که به هنگ‌کنگ می‌رویم که به نظر می‌رسد کمی بازتر است و می‌تواند پول را به داخل و خارج از آن وارد کند… فکر می‌کنم وقتی پول را به چین وارد می‌کنیم، باید خیلی، خیلی زیاد عمل کنی. مراقب باشید.»

بنیانگذار موبیوس کپیتال با بحث در مورد تأثیر بازگشایی چین پس از لغو سیاست کووید صفر خود، اظهار داشت: «اکنون شما دولتی دارید که سهام طلایی در شرکت‌های سراسر چین می‌گیرد.» او هشدار داد، «این بدان معناست که آنها سعی خواهند کرد همه این شرکت‌ها را کنترل کنند» و اشاره کرد که قبلاً برای Tencent و Alibaba اتفاق افتاده است.

موبیوس تاکید کرد:

من فکر نمی‌کنم وقتی می‌بینید دولت در اقتصاد کنترل‌گراتر می‌شود، تصویر خیلی خوبی نیست.

موبیوس با اشاره به رهبر چین که از دسامبر 1978 تا نوامبر 1989 خدمت می کرد، گفت: «نکته اصلی این است که چین در مسیری کاملاً متفاوت با آنچه دنگ شیائوپینگ در زمان شروع برنامه بزرگ اصلاحات ایجاد کرد، حرکت می کند.

حامیان بیت کوین با اظهار نظر در مورد مشکل میلیاردر برای خروج پول از HSBC در چین، به سرعت در رسانه های اجتماعی به این موضوع اشاره کردند که بیت کوین می تواند این نوع مشکل را حل کند. با این حال، موبیوس مدت هاست که به بیت کوین و کریپتو شکاک بوده است. او در نوامبر سال گذشته پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین که در حال حاضر 22508 دلار است به 10000 دلار کاهش خواهد یافت. او همچنین گفت که ارزهای دیجیتال برای او «خطرناک‌تر از حد خطرناکی» هستند که نمی‌توان روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرد، و به سرمایه‌گذاران توصیه کرد که به آنها به‌عنوان وسیله‌ای برای سرمایه‌گذاری نگاه نکنند، بلکه به‌عنوان «وسیله‌ای برای گمانه‌زنی و سرگرمی» نگاه کنند.

نظر شما در مورد مشکل مارک موبیوس در خارج کردن پول خود از HSBC در چین چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.