میلیاردر دیوید روبنشتاین در مورد اینکه چرا نظر خود را در مورد کریپتو تغییر داد – می‌گوید “در ابتدا شک داشتم” – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] دیوید روبنشتاین، بنیانگذار گروه کارلایل، یکی از بزرگترین شرکت های سرمایه گذاری با مدیریت بیش از 300 میلیارد دلار، می گوید. او نسبت به کریپتو بدبین بود اما اکنون معتقد است که “جن از بطری خارج شده است” و صنعت کریپتو قرار نیست “به این زودی ها از بین برود.” دیوید روبنشتاین در Crypto

کد خبر : 192062
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
میلیاردر دیوید روبنشتاین در مورد اینکه چرا نظر خود را در مورد کریپتو تغییر داد – می‌گوید “در ابتدا شک داشتم” – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

دیوید روبنشتاین، بنیانگذار گروه کارلایل، یکی از بزرگترین شرکت های سرمایه گذاری با مدیریت بیش از 300 میلیارد دلار، می گوید. او نسبت به کریپتو بدبین بود اما اکنون معتقد است که “جن از بطری خارج شده است” و صنعت کریپتو قرار نیست “به این زودی ها از بین برود.”

دیوید روبنشتاین در Crypto

دیوید روبنشتاین، یکی از بنیانگذاران گروه کارلایل، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سهام خصوصی در جهان، در مصاحبه اخیر با Colossus دلیل تغییر عقیده خود در مورد ارزهای دیجیتال را به اشتراک گذاشته است.

روبنشتاین در سال 1987 گروه کارلایل را تأسیس کرد. از آن زمان، این شرکت به یک شرکت با مدیریت 301 میلیارد دلار از 26 دفتر در سراسر جهان تبدیل شده است. در میان بسیاری از مدارک، روبنشتاین، رئیس شورای روابط خارجی، متولی مؤسسه بروکینگز و مجمع جهانی اقتصاد است. و دریافت کننده مدال بشردوستی کارنگی.

او شروع کرد و توضیح داد: “من در ابتدا به ارزهای دیجیتال بدبین بودم زیرا فکر می کردم هیچ چیزی زیربنای این موضوع وجود ندارد.”

اما اکنون برای من واضح است که بسیاری از افراد جوان فکر نمی کنند که زیربنای دلار یا یورو یا سایر ارزها وجود داشته باشد.

او افزود: “آنها فکر می کنند، “من واقعاً دیگر نمی توانم با دلارم طلا بگیرم.”

او ادامه داد: «بنابراین شاید وقتی شما پول زیادی دارید که وام می‌گیرید و راه خود را از ارزش ارز خارج می‌کنید، قول دولت برای ارزشمند کردن آن وجود نداشته باشد.

روبنشتاین افزود: «بنابراین فکر می‌کنم بسیاری از مردم این واقعیت را دوست دارند که خصوصی است. شما واقعا نمی توانید بدانید که یک نفر چقدر دارد. آنها دوست دارند که بتوانند انتقال دهند [it] سراسر دنیا.”

علاوه بر این، یکی از بنیانگذاران گروه کارلایل به جنگ روسیه و اوکراین اشاره کرد. او به مزایای داشتن رمزارز اشاره کرد: «اگر در اوکراین یا روسیه هستید و می‌خواهید دارایی‌هایی داشته باشید و کشورتان با چالش‌های زیادی روبرو است.» او در چنین شرایطی چنین نظر داد:

احتمالاً داشتن مقداری ارز دیجیتال به شما این امکان را می‌دهد که احساس بهتری داشته باشید که می‌توانید چیزی داشته باشید که خارج از کنترل دولت است و به باز کردن درهای بانک به روی شما وابسته نیست.

روبنشتاین همچنین خاطرنشان کرد که یکی دیگر از عواملی که مردم را به سمت ارزهای دیجیتال می کشاند، مشاهده سرمایه گذاران از افراد دیگر در این بخش است. او گفت: “آنها تمایل دارند به جایی بروند که مردم پول درآورده اند.”

در مورد سرمایه‌گذاری‌های خود، او اعتراف کرد: «من ارزهای دیجیتال نخریده‌ام، اما شرکت‌هایی را خریداری کرده‌ام که به این صنعت خدمات می‌دهند، زیرا فکر می‌کنم جن از بطری خارج شده است.» روبنشتاین نتیجه گرفت:

فکر نمی کنم این صنعت به این زودی ها از بین برود.

نظر شما در مورد نظرات دیوید روبنشتاین چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.