میلیاردر تیم دراپر از سریلانکا می خواهد بیت کوین را بپذیرد – بانک مرکزی می گوید “ما نمی خواهیم بحران را بدتر کنیم” – مقررات بیت کوین نیوز

تیم دریپر، میلیاردر سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذار، تلاش کرده است تا دولت سریلانکا را متقاعد کند که بیت‌کوین را بپذیرد. با این حال، رئیس بانک مرکزی سریلانکا توصیه او را رد کرد و تأکید کرد: «پذیرش 100 درصد بیت کوین هرگز یک واقعیت سریلانکا نخواهد بود». پیشنهاد تیم دراپر از سریلانکا برای پذیرش بیت کوین تیم

کد خبر : 315815
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
میلیاردر تیم دراپر از سریلانکا می خواهد بیت کوین را بپذیرد – بانک مرکزی می گوید “ما نمی خواهیم بحران را بدتر کنیم” – مقررات بیت کوین نیوز


تیم دریپر، میلیاردر سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذار، تلاش کرده است تا دولت سریلانکا را متقاعد کند که بیت‌کوین را بپذیرد. با این حال، رئیس بانک مرکزی سریلانکا توصیه او را رد کرد و تأکید کرد: «پذیرش 100 درصد بیت کوین هرگز یک واقعیت سریلانکا نخواهد بود».

پیشنهاد تیم دراپر از سریلانکا برای پذیرش بیت کوین

تیم دریپر، سرمایه‌گذار میلیاردر و سرمایه‌گذار خطرپذیر، گفته می‌شود که در اوایل این هفته در سفر خود به این کشور جنوب آسیا برای فیلمبرداری یک اپیزود از برنامه تلویزیونی «Meet the Drapers» با کارآفرینان محلی، سعی کرد دولت و بانک مرکزی سریلانکا را متقاعد کند که بیت‌کوین را اتخاذ کنند.

بلومبرگ گزارش داد که این میلیاردر روز سه شنبه با رانیل ویکرمسینگه، رئیس جمهور سریلانکا برای پذیرش بیت کوین ملاقات کرد و افزود که او سپس روز بعد با همان طرح از بانک مرکزی سریلانکا بازدید کرد.

دراپر که کراوات بیت کوینی بر تن داشت، نقل شده است: “من با ارز غیرمتمرکز به بانک مرکزی می آیم.” با این حال، ناندالال ویراسینگه، رئیس بانک مرکزی سریلانکا، پاسخ داد:

ما نمی پذیریم… پذیرش 100٪ بیت کوین هرگز یک واقعیت سریلانکا نخواهد بود.

کمبود سوخت و غذا در سریلانکا سال گذشته به شورش هایی منجر شد. رئیس جمهور در آن زمان از کشور پر از بدهی گریخت و بعدا استعفا داد. نرخ تورم کلیدی سریلانکا در ژانویه به 54.2 درصد رسید و در سال گذشته اقتصاد 8 درصد کاهش یافت.

دراپر به رئیس بانک مرکزی گفت که او “کمی نگران شما بچه ها” است و توضیح داد:

آیا سریلانکا را در اخبار دیده اید؟ به عنوان پایتخت فساد شناخته می شود. کشوری که به فساد معروف است، با پذیرش بیت کوین می تواند رکوردهای عالی را حفظ کند.

میلیاردر وی سی به تلاش برای متقاعد کردن ویراسینگه در طول جلسه 30 دقیقه ای آنها ادامه داد. او حتی به السالوادور اشاره کرد که اولین کشوری بود که بیت کوین را به عنوان ارز قانونی در کنار دلار آمریکا در سپتامبر 2021 پذیرفت.

“آیا دولت جرات انجام این کار را دارد؟” دراپر از رئیس بانک مرکزی سریلانکا در حالی که برای پذیرش بیت کوین اصرار داشت، سوال کرد. “مزیت داشتن ارز شخصی چیست؟”

با این حال، Weerasinghe پاسخ داد:

ما نمی خواهیم با معرفی بیت کوین بحران را بدتر کنیم.

دراپر پذیرش بیت کوین را در چندین کشور دیگر مطرح کرده است و پاسخ های بهتری نسبت به دولت سریلانکا و بانک مرکزی دریافت کرده است. برای مثال، کشور جزیره ای کوچک پالائو در اقیانوس آرام، او را به ساکن موسس برنامه اقامت دیجیتال خود تبدیل کرد.

این میلیاردر به دلیل ویژگی ارز دیجیتال به عنوان محافظ در برابر تورم، مدت‌ها نسبت به بیت‌کوین خوش‌بین بوده است. در نوامبر سال گذشته، او پیش بینی کرد که بیت کوین تا اواسط سال 2023 باید به 250 هزار دلار برسد.

بانک مرکزی سریلانکا چندین بار به مردم در مورد خطرات سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هشدار داده است. در ژوئیه سال گذشته، بانک مرکزی اطلاعیه‌ای منتشر کرد و هشدار داد که ارزهای مجازی «به عنوان ابزارهای مالی غیرقانونی در نظر گرفته می‌شوند و هیچ نظارت نظارتی یا حفاظتی در رابطه با استفاده از آنها در سریلانکا ندارند». این مقام اضافه کرد که «هیچ مجوز یا مجوزی به هیچ نهاد یا شرکتی برای اجرای طرح‌های مربوط به ارزهای مجازی، از جمله ارزهای دیجیتال، نداده است».

آیا فکر می کنید سریلانکا باید بیت کوین را همانطور که تیم دراپر میلیاردر پیشنهاد کرده است بپذیرد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.