میزبانی Fedi اولین فدراسیون پاپ آپ در BTC پراگ

[ad_1] BTC Prague و Fedi در حال همکاری برای راه اندازی اولین “فدراسیون پاپ آپ” در سیستم عامل هستند و به شرکت کنندگان در کنفرانس BTC پراگ فرصتی منحصر به فرد برای آزمایش Fedi Alpha، نسخه اولیه سیستم عامل فدرال متمرکز بر سازنده ارائه می دهند. . فدراسیون پاپ‌آپ پراگ ویژگی‌های انحصاری را به دعوت‌کنندگان

کد خبر : 361353
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱
میزبانی Fedi اولین فدراسیون پاپ آپ در BTC پراگ

[ad_1]


BTC Prague و Fedi در حال همکاری برای راه اندازی اولین “فدراسیون پاپ آپ” در سیستم عامل هستند و به شرکت کنندگان در کنفرانس BTC پراگ فرصتی منحصر به فرد برای آزمایش Fedi Alpha، نسخه اولیه سیستم عامل فدرال متمرکز بر سازنده ارائه می دهند. .

فدراسیون پاپ‌آپ پراگ ویژگی‌های انحصاری را به دعوت‌کنندگان ارائه می‌دهد، از جمله امکان پخش پیام‌ها در چت، استفاده از sat (ساتوشی) و دسترسی به جلسات سایت‌ها با اطلاعات رویداد. این رویداد، که فقط در طول کنفرانس در دسترس است، با هدف تبدیل آن به محل اثبات فدی آلفا، با شرکت کنندگان به عنوان خلبان آزمایشی است.

بنیانگذار و مدیر عامل Fedi، Obi Nwosu، اهمیت مشارکت جامعه بیت کوین در شکل دادن به Fedi را بیان کرد: “ما در حال ساخت Fedi با شما هستیم… این در مورد تبدیل بیت کوین پراگ به یک میدان آزمایش است، و همه شرکت کنندگان را به یک مرکز آزمایشی تبدیل می کنیم. آزمایش خلبانان فدی آلفا.”

شرکت‌کنندگان می‌توانند نسخه محدودی از Fedi Alpha را دانلود کنند تا به فدراسیون پاپ‌آپ پراگ بپیوندند و به آنها امکان می‌دهد به‌روزرسانی‌های زنده را از کنفرانس دریافت کنند، در چت‌های امن شرکت کنند و برای شرکت‌کنندگان همکار ارسال/دریافت کنند. این پروژه دیدگاه فدی را از یک سیستم عامل فدرال به نمایش می گذارد که به افراد و جوامع قدرت می دهد تا کنترل پول و داده های خود را دوباره به دست آورند.

مارتین کوچار، سازمان‌دهنده BTC پراگ، جاه‌طلبی این پروژه را برجسته کرد و از موفقیت آن حمایت کرد و اظهار داشت: “این پروژه به همان اندازه که هیجان‌انگیز است جاه‌طلبانه است و ما به شدت برای موفقیت آن تلاش می‌کنیم.”

Fedi شرکت‌کنندگان را تشویق می‌کند تا به رویداد به عنوان یک آزمایش نزدیک شوند و برای کمک به بهبود پلت فرم بازخورد ارائه دهند. پاپ آپ به عنوان گواهی بر روحیه همکاری جامعه بیت کوین و تعهد آن به ساختن آینده ای غیرمتمرکز عمل می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.