میانگین کارمزد گاز اتریوم به 20 دلار در هر انتقال می‌رسد، کارمزد L2 افزایش می‌یابد – Altcoins Bitcoin News

[ad_1] در حالی که کارمزدهای شبکه اتریوم برای انتقال داده در چند وقت اخیر به میزان قابل توجهی کاهش یافته است و در اواسط مارس به کمترین میزان 5.98 دلار برای هر تراکنش رسیده است، هزینه های گاز بار دیگر در دومین شبکه بزرگ ارزهای دیجیتال از نظر ارزش گذاری بازار افزایش یافته است. در

کد خبر : 187564
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۳:۳۰
میانگین کارمزد گاز اتریوم به 20 دلار در هر انتقال می‌رسد، کارمزد L2 افزایش می‌یابد – Altcoins Bitcoin News

[ad_1]

در حالی که کارمزدهای شبکه اتریوم برای انتقال داده در چند وقت اخیر به میزان قابل توجهی کاهش یافته است و در اواسط مارس به کمترین میزان 5.98 دلار برای هر تراکنش رسیده است، هزینه های گاز بار دیگر در دومین شبکه بزرگ ارزهای دیجیتال از نظر ارزش گذاری بازار افزایش یافته است. در یکشنبه، 3 آوریل، میانگین کارمزد شبکه تراکنش حدود 0.0056 اتر یا 19.58 دلار برای هر انتقال است.

افزایش هزینه های شبکه اتریوم

ماه گذشته یکی از بهترین زمان‌ها برای جابه‌جایی ارزان اتریوم (ETH) بدون هزینه‌های گزافی در شبکه بود. در 12 مارس 2022، کارمزد شبکه اتریوم پس از رسیدن به بالاترین میزان در 10 ژانویه، به 52 دلار در هر تراکنش، به کمترین میزان 5.98 دلار در هر تراکنش کاهش یافت.

میانگین کارمزد گاز اتریوم به 20 دلار در هر انتقال می‌رسد، کارمزد L2 پس از افزایش
هزینه های متوسط ​​در اتریوم در 3 آوریل 2022.

داده های کارمزد تراکنش نشان می دهد که بین اواسط ژانویه تا اواسط مارس، کارمزد اتریوم 88.49 درصد کاهش یافته است. با این حال، از زمان پایین 22 روز پیش، هزینه های شبکه اتریوم (ETH) به طور متوسط ​​به 19.58 دلار در هر انتقال افزایش یافت.

در زمان نگارش این مقاله، میانگین کارمزد شبکه اتریوم 0.0056 اتر برای هر تراکنش است و هزینه‌های اتریوم با اندازه متوسط ​​می‌تواند 0.0021 ETH یا 7.47 دلار برای هر تراکنش هزینه داشته باشد. کارمزدهای اندازه متوسط ​​(MSF) اتریوم در 11 مارس 2022 به کمترین میزان 2.39 دلار در هر انتقال رسید. در 10 ژانویه، MSF در اتریوم به بالاترین میزان 29 دلار در هر انتقال دست یافت.

میانگین کارمزد گاز اتریوم به 20 دلار در هر انتقال می‌رسد، کارمزد L2 پس از افزایش
هزینه های اندازه متوسط ​​(MSF) در اتریوم در 3 آوریل 2022.

در حالی که میانگین هزینه ها و MSF در اتریوم از طریق لایه یک (L1) افزایش یافته است، هزینه های لایه دو (L2) نیز افزایش یافته است. Loopring در حال حاضر کمترین هزینه L2 را با 0.15 دلار برای هر انتقال ارائه می دهد. برای تعویض یک توکن از طریق Loopring هزینه 0.87 دلار است. در روز یکشنبه، 3 آوریل، هزینه L1 فعلی برای مبادله یک توکن 25.67 دلار برای هر تراکنش است.

Zksync نقل و انتقالات رایج اتریوم (ETH) را با 0.21 دلار به ازای هر انتقال L2 ارائه می دهد، در حالی که تراکنش های سوآپ توکن 0.52 دلار برای هر سوآپ هزینه دارند. Polygon Hermez برای جابجایی ساده اتریوم 0.25 دلار است و Boba Network برای هر انتقال 0.79 دلار دریافت می کند. شبکه Boba برای معامله یک توکن مبتنی بر اتریوم 1.27 دلار هزینه دارد.

کارمزدهای Arbitrum One L2 در حال حاضر 0.81 دلار برای هر انتقال است و هزینه معامله توکن ها از طریق Arbitrum 1.12 دلار است. کارمزد Optimism 1.28 دلار به ازای هر انتقال ETH است و در حال حاضر 1.89 دلار برای مبادله یک توکن از طریق زیرساخت L2 Optimism است. کاربران همچنین می توانند از شبکه آزتک استفاده کنند که 2.48 دلار برای هر انتقال اتریوم هزینه دارد، که بسیار ارزان تر از 7.47 دلار MSF در هر تراکنش است.

برچسب ها در این داستان

میانگین کارمزد، بیت‌کوین، کارمزد بیت‌کوین، Bitinfocharts.com، کارمزد BTC، داده، ETH، کارمزد ETH، کارمزد گاز اتریوم، اتر، کارمزد اتر، اتریوم، اتریوم (ETH)، کارمزد اتریوم، کارمزد، کارمزد L2، l2fees.info، میانه کارمزد، میانگین کارمزدها، معیارها، کارمزدهای استخراج‌کننده، پاداش‌های ماینر، کارمزد شبکه، داده‌های Onchain، آمار، هزینه‌های انتقال

نظر شما در مورد شروع دوباره افزایش کارمزدهای شبکه اتریوم پس از پایین ترین سطح ماه گذشته چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News در مورد پروتکل های مخربی که امروز در حال ظهور است، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.