میانگین کارمزد تراکنش بیت کوین به 19.20 دلار در هر انتقال افزایش می یابد زیرا بیش از 440000 تراکنش تایید نشده باقی می ماند – بیت کوین نیوز

[ad_1] کارمزد تراکنش های بیت کوین در 24 ساعت گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است و میانگین کارمزد به 19.20 دلار در هر انتقال رسیده است. افزایش کارمزدها را می‌توان به انبوهی از تراکنش‌های محبوس شده در mempool مرتبط کرد، زیرا در حال حاضر بیش از 440000 تراکنش تأیید نشده در انتظار تأیید

کد خبر : 356833
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
میانگین کارمزد تراکنش بیت کوین به 19.20 دلار در هر انتقال افزایش می یابد زیرا بیش از 440000 تراکنش تایید نشده باقی می ماند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

کارمزد تراکنش های بیت کوین در 24 ساعت گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است و میانگین کارمزد به 19.20 دلار در هر انتقال رسیده است. افزایش کارمزدها را می‌توان به انبوهی از تراکنش‌های محبوس شده در mempool مرتبط کرد، زیرا در حال حاضر بیش از 440000 تراکنش تأیید نشده در انتظار تأیید هستند.

پاداش بلاک حذف شد: کارمزد تراکنش بیت کوین از یارانه استخراج برای اولین بار از سال 2017 پیشی گرفت

روز یکشنبه، 7 می 2023، کارمزد تراکنش های بیت کوین برای اولین بار از دسامبر 2017 در ارتفاع بلوک 788695 از پاداش بلوک فراتر رفت. ارتفاع بلوک های بعدی 788700 و 788702 نیز شاهد افزایش هزینه ها از یارانه بود.

در حال حاضر، بیش از 440000 تراکنش بیت کوین در انتظار تایید هستند و 193 بلاک برای پاک کردن همه آنها باقی مانده است. کارمزدها در روز یکشنبه از مرز 25 دلار برای هر تراکنش گذشت و داده های فعلی میانگین کارمزد 0.00069 BTC یا 19.20 دلار را برای هر تراکنش نشان می دهد.

طبق داده‌های bitinfocharts.com، کارمزد متوسط ​​​​0.0004 BTC یا 11.05 دلار برای هر انتقال است. تراکنش های با اولویت بالا بیش از 22.90 دلار برای هر تراکنش پرداخت می کنند و افراد 19.95 دلار برای تراکنش های با اولویت متوسط ​​پرداخت می کنند.

فواصل بلوک یا زمان استخراج اخیراً از میانگین ده دقیقه ای فراتر رفته است. آخرین زمان بلوک تقریباً ده دقیقه و 34 ثانیه بود. زمان‌های کندتر بلوک ممکن است منجر به کاهش دیگری در دشواری شود – پیش‌بینی می‌شود کاهش حدود 5.3 درصدی در 18 می 2023 رخ دهد.

میانگین هش ریت در 2016 بلاک گذشته تقریباً 338 اگزاهش در ثانیه (EH/s) است. هش ریت شبکه در برخی موارد به زیر محدوده 300 EH/s رسیده است و در حال حاضر در زمان نگارش این مقاله روی 385 EH/s کار می کند.

برچسب ها در این داستان

میانگین کارمزد، بیت‌کوین، ارتفاع بلوک، پاداش بلوک، تسویه، تراکنش‌های با اولویت بالا، تراکنش‌های با اولویت متوسط، جمع‌بندی معوقه، استخراج، تأیید در انتظار، افزایش قابل توجه، افزایش، کارمزد تراکنش‌ها، تراکنش‌های تایید نشده

فکر می کنید افزایش کارمزد تراکنش های بیت کوین و انباشت تراکنش های تایید نشده چه تاثیری بر آینده پذیرش و مقیاس پذیری ارزهای دیجیتال خواهد داشت؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، mempool.space

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.