مک کارتی دوباره در رای گیری مجلس نمایندگان آمریکا کوتاهی می کند اما می گوید پیروزی نزدیک است

[ad_1] قانونگذار کالیفرنیا گفت که معتقد است پیروزی نزدیک است و مجلس رای به تشکیل مجدد در ساعت 10 شب به وقت شرقی (03:00 GMT شنبه) داد. مک کارتی ادعا کرد که بن بست درون حزبش در آن زمان به پایان خواهد رسید. حامیان مک کارتی و برخی از دموکرات‌ها نگران امتیازاتی بودند که او

کد خبر : 303177
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۸:۳۱
مک کارتی دوباره در رای گیری مجلس نمایندگان آمریکا کوتاهی می کند اما می گوید پیروزی نزدیک است

[ad_1]

قانونگذار کالیفرنیا گفت که معتقد است پیروزی نزدیک است و مجلس رای به تشکیل مجدد در ساعت 10 شب به وقت شرقی (03:00 GMT شنبه) داد. مک کارتی ادعا کرد که بن بست درون حزبش در آن زمان به پایان خواهد رسید.

حامیان مک کارتی و برخی از دموکرات‌ها نگران امتیازاتی بودند که او به امید تضمین ریاست مجلس نمایندگان داد، از جمله موافقت با اجازه دادن به هر عضوی که خواستار رأی‌گیری برای برکناری وی در هر زمان شد، می‌تواند عمیق‌ترین اختلال عملکرد کنگره در بیش از 150 سال گذشته را افزایش دهد. .

مک کارتی روز جمعه از حمایت 15 تن از مخالفان تندرو سابق خود برخوردار شد، اما در مجموع تنها 214 رای به دست آورد که سه رای کمتر از 217 رای مورد نیاز در صورت رای دادن تمامی 434 عضو فعلی مجلس نمایندگان بود. مسیر دستیابی به آمار برنده بستگی به تغییر ریاضیات دائمی دارد که شش رقیب تندرو باقی مانده او در کجا ایستاده اند و اینکه آیا دو حامی مک کارتی که واشنگتن را ترک کرده بودند در روز جمعه برمی گردند یا خیر.

مک کارتی با پیش بینی پیروزی در شب جمعه گفت: “این اتفاق خواهد افتاد.”

عملکرد ضعیف‌تر از حد انتظار جمهوری‌خواهان در انتخابات میان‌دوره‌ای نوامبر، اکثریت محدود 222 بر 212 را به دست آوردند که به تندروهای راست‌گرا که با رهبری مک کارتی مخالفت کرده‌اند، قدرت زیادی بخشیده است.

آنها او را متهم می کنند که برای سازش با رئیس جمهور جو بایدن و دموکرات هایش که سنای ایالات متحده را نیز کنترل می کنند بسیار باز است. برخی می گویند که رهبری می خواهند که آماده باشد دولت را مجبور به تعطیلی کند تا هزینه ها را کاهش دهد.

این احتمال را افزایش می دهد که وقتی دولت فدرال با محدودیت بدهی 31.4 تریلیون دلاری خود در سال جاری روبرو شود، دو طرف نتوانند به توافق دست یابند. عدم توافق یا حتی یک بن بست طولانی مدت خطر نکول را در پی دارد که اقتصاد جهانی را متزلزل خواهد کرد.

اسکات پری، نماینده مجلس نمایندگان، رئیس حزب راستگرای آزادی مجلس نمایندگان، گفت که رای خود را برای حمایت از مک کارتی تغییر داده است، زیرا مک کارتی با تغییرات عمیق در نحوه تصویب هزینه ها موافقت کرده است.

پری گفت: “شما تغییراتی در نحوه خرج کردن و تخصیص پول دارید که تاریخی خواهد بود.” ما نمی‌خواهیم که سقف بدهی‌های پاک از بین برود و فقط به پرداخت صورت‌حساب بدون برخی تلاش‌های متقابل برای کنترل هزینه‌ها در زمانی که دموکرات‌ها کاخ سفید را کنترل می‌کنند و سنا را کنترل می‌کنند، ادامه دهیم.»

کنگره باید سقف بدهی را برای پرداخت هزینه هایی که قبلاً مجاز کرده است، افزایش دهد. افزایش سقف بدهی به تنهایی اجازه هزینه های جدید را نمی دهد.

جمهوریخواهان مجلس مجموعه ای از قوانین را پیشنهاد کردند که امتیازات داده شده به تندروها را رسمیت می بخشد. این موارد می‌تواند افزایش هزینه‌های اجباری برای برنامه‌هایی مانند تامین اجتماعی و مدیکر را مسدود کند، قانون‌گذاران را 72 ساعت تضمین کند تا لوایح را قبل از رای‌گیری بررسی کنند و به یک قانون‌گذار قدرت دهد که مجبور به رای‌گیری برای برکناری رئیس‌جمهور شود.

یکی از انتخاب کنندگان پری در Hummelstown، پنسیلوانیا تغییر او را تشویق کرد.

رندال میلر 65 ساله، صاحب فروشگاه پوشاک مردانه که به پری رای داد اما از موضع او در برابر مک کارتی ناراحت شده بود، گفت: «این برای تجارت من و برای ایالات متحده خوب است.

فشار بر نگهدارنده ها

پس از اینکه برخی هشدار دادند که این بن بست طولانی سوالاتی را در مورد توانایی حزب برای حکومت کردن ایجاد کرده است، با فشار فزاینده ای مواجه شدند تا در صف قرار بگیرند و به جمهوری خواهان اجازه دهند کنترل اتاق را در دست بگیرند.

کیت سلف، یک جمهوری خواه تازه منتخب تگزاس، پس از تغییر رأی خود گفت: «برای من روشن شده است که چند نفر صرفاً مانع تراشی می شوند.

معلوم نبود – اگر چیزی – مک کارتی می تواند برای جلب آنها چه کاری انجام دهد.

افشاگری های فدرال نشان می دهد که از 20 جمهوری خواه که در این هفته به مخالفت با مک کارتی رأی داده اند، 14 نفر مبلغ 120,000 دلار پیش از انتخابات میان دوره ای از گروه جمع آوری کمک های مالی کمیته اکثریت تحت کنترل مک کارتی دریافت کردند.

مجلس نمایندگان بدون رهبر باقی ماند و قادر به آغاز کار خود در روز جمعه، در سالگرد دو سالگی حمله به ساختمان کنگره آمریکا در 6 ژانویه 2021 نبود، زمانی که گروهی خشن به کنگره یورش بردند تا باخت ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا در انتخابات را لغو کنند.

چند تن از دموکرات های مجلس نمایندگان گفتند که ارتباطی را می بینند.

«همان نیروهای افراط گرا همچنان بر جمهوری خواهان مجلس خفه می کنند. آنها نمی توانند رهبر انتخاب کنند زیرا کنفرانس آنها در گروگان اعضایی است که اطلاعات نادرست می فروشند و می خواهند دموکراسی را از بین ببرند.»

13 رای ناموفق این هفته، بالاترین تعداد رای گیری برای مجلس نمایندگان از سال 1859 بود.

آخرین پیشنهاد مک کارتی برای رئیس مجلس، در سال 2015، در مواجهه با مخالفان جناح راست از بین رفت. دو سخنران قبلی جمهوری خواه، جان بونر و پل رایان، پس از درگیری با همکاران جناح راست، کار را ترک کردند.

استفاده از چوب دستی رئیس مجلس به مک کارتی این اختیار را می دهد که جلوی برنامه قانونگذاری بایدن را بگیرد، به اولویت های جمهوری خواهان در زمینه اقتصاد، انرژی و مهاجرت رأی دهد و تحقیقات از بایدن، دولت و خانواده اش را پیش ببرد.

به گفته قانونگذاران، مک کارتی همچنین پست های کمیته تاثیرگذاری را به اعضای این گروه پیشنهاد داده است و همچنین محدودیت هایی در هزینه هایی که هدف آن رسیدن به بودجه متعادل ظرف 10 سال است، ارائه کرده است. این توافق هزینه‌ها را برای سال مالی آینده در سطوح سال گذشته محدود می‌کند – که با در نظر گرفتن تورم و رشد جمعیت، کاهش قابل توجهی را رقم خواهد زد.

این می‌تواند با مقاومت جمهوری‌خواهان میانه‌رو یا کسانی که برای بودجه نظامی بیشتر فشار آورده‌اند، مواجه شود، به‌ویژه که ایالات متحده برای کمک به اوکراین برای دفع حمله روسیه هزینه می‌کند.

(گزارش توسط دیوید مورگان، گرام اسلاتری، ماکینی بریس، مویرا واربرتون و جیسون لانژ؛ نویسندگی توسط اندی سالیوان؛ ویرایش توسط اسکات مالون، هاوارد گولر و سینتیا اوسترمن)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.