مکانهای یادگیری یکپارچه کار برای دانش آموزان در ویندزور

[ad_1] 6 آگوست 2021 ویندزور ، اشتغال انتاریو و توسعه اجتماعی کانادا جوانان ، به ویژه دانش آموزان ، از سخت ترین ضربه ها در زمان شیوع همه گیر بودند. به همین دلیل است که دولت کانادا به سرمایه گذاری های تاریخی ادامه می دهد تا اطمینان حاصل کند که جوانان از حمایت ها و

کد خبر : 90374
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
مکانهای یادگیری یکپارچه کار برای دانش آموزان در ویندزور

[ad_1]

6 آگوست 2021 ویندزور ، اشتغال انتاریو و توسعه اجتماعی کانادا

جوانان ، به ویژه دانش آموزان ، از سخت ترین ضربه ها در زمان شیوع همه گیر بودند. به همین دلیل است که دولت کانادا به سرمایه گذاری های تاریخی ادامه می دهد تا اطمینان حاصل کند که جوانان از حمایت ها و فرصت های مورد نیاز برای ایجاد مشاغل طولانی و موفق برخوردارند. از زمان شروع همه گیری ، دولت بیش از 300000 فرصت شغلی برای جوانان و دانشجویان ایجاد کرده است تا مطمئن شود جوانان کانادایی به یک نسل از دست رفته تبدیل نمی شوند.

امروز ، ایرک کوسمیرچیک ، دبیر پارلمانی وزیر اشتغال ، توسعه نیروی کار و شمول معلولین ، و نماینده پارلمان ویندزور-تکومسه ، از دانشگاه ویندزور دیدن کردند تا یادگیری یکپارچه کار و مزایای آن را برای دانش آموزان و کارفرمایان دوره متوسطه برجسته کنند. ویندزور ، انتاریو دولت کانادا به چهار سازمان از طریق برنامه استقرار کار دانشجویی کمک مالی می کند: Biotalent Canada، Electricity Resources Human Resources، Magnet and Technation. با مشارکت دانشگاه ویندزور ، دولت کانادا در ترم های پاییز 2020 و زمستان 2021 2،293 مکان ایجاد کرد. این شامل 578 مکان برای دانش آموزان سال اول و دانش آموزان کم نماینده مانند تازه واردان بود. افراد دارای معلولیت؛ زنان در علوم ، فناوری ، مهندسی و ریاضیات (STEM) ؛ و دانش آموزان بومی

دولت کانادا از طریق برنامه قرار دادن کار دانشجویی بودجه ای را برای سازمان های کانادایی فراهم می کند تا: مشارکت با کارفرمایان و م institutionsسسات آموزش متوسطه ، ارائه یارانه دستمزد به کارفرمایان واجد شرایط ، استخدام کارفرمایان جدید برای ارائه جایگاه دانشجویی و حمایت از افراد کوچک و شرکتهای متوسط ​​(SME) در جذب دانشجو. انواع فرصتهای یادگیری یکپارچه کار موجود شامل مشارکت در تعاون ، کارآموزی و تمرین در زمینه های مختلف مانند STEM ، تجارت ، مراقبت های بهداشتی ، هنرها ، علوم انسانی و علوم اجتماعی است.

برنامه استقرار کار دانشجویی یکی از بسیاری از ابتکارات است که از هدف دولت کانادا برای حصول اطمینان از این که همه دانش آموزان دوره متوسطه که خواهان یک فرصت یادگیری یکپارچه کار هستند می تواند برخوردار شود ، حمایت می کند. این به دانش آموزان دوره متوسطه اجازه می دهد تا با مهارت های آماده به کار فارغ التحصیل شوند ، به کارفرمایان کاندیداهای واجد شرایط بیشتری که از مدرسه بیرون می آیند و روابط مستحکم تری بین کارفرمایان و موسسات آموزش عالی بعد از متوسطه ایجاد می کند. برنامه استقرار کار دانشجویی مشخصه برنامه دولت برای کمک به جوانان در دوران همه گیری است.

روی هم رفته ، واکنش دولت کانادا به بحران کنونی یکی از بزرگترین بسته های حمایتی جوانان در جهان است.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.