مُهر تأیید سهامداران بر عملکرد بانک مهر ایران

به گزارش اقتصادآنلاین، به‌تازگی مجمع عمومی عادی سالانه و فوق‌العاده بانک مهر ایران برگزار شد و بانک مهر ایران این توفیق را داشت که نظر مساعد سهامداران را نسبت به عملکرد مالی 1399 خود جلب کند. در ادامه برخی از اظهارات نمایندگان سهامداران درباره عملکرد بانک مهر ایران در سال مالی 1399 را می‌خوانیم. فرحی، نماینده

کد خبر : 83851
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۴:۰۸
مُهر تأیید سهامداران بر عملکرد بانک مهر ایران


به گزارش اقتصادآنلاین، به‌تازگی مجمع عمومی عادی سالانه و فوق‌العاده بانک مهر ایران برگزار شد و بانک مهر ایران این توفیق را داشت که نظر مساعد سهامداران را نسبت به عملکرد مالی 1399 خود جلب کند.

در ادامه برخی از اظهارات نمایندگان سهامداران درباره عملکرد بانک مهر ایران در سال مالی 1399 را می‌خوانیم. فرحی، نماینده بانک سپه اعلام کرد: از اعضای هیات مدیره و مدیرعامل پرتلاش بانک مهر ایران بابت مجموعه اقدامات انجام شده در این بانک تشکر می‌کنم. بانک مهر ایران، بانک منظمی است؛ نکات برجسته‌ای نیز در گزارش‌های ارائه شده و همچنین برنامه‌های آتی وجود داشت. با توجه به کلیت گزارش می‌توان فهمید که عملکرد بانک در شاخص‌های اصلی بسیار خوب بوده است. در بحث تجهیز و تخصیص اعتبارات و سایر موضوعات، عملکرد بانک نشان دهنده بهره‌وری بالای آن بوده و قابل تقدیر است. وی در ادامه به موضوع کفایت سرمایه و تغییر 4 درصدی آن اشاره کرد که به گفته او نیاز به توجه بیشتری از سوی سهامداران به تقویت سرمایه این بانک دارد. فرحی درخواست کرد که فعالیت‌های بانک به اقصی نقاط کشور گسترش یابد تا دیگر هموطنان نیز بتوانند از خدمات این بانک بهره ببرند.

صالحی، نماینده بانک مسکن نیز ضمن تشکر از مدیران و کارکنان بانک مهر ایران، اظهار کرد: امیدوارم روزی را شاهد باشیم که بانک مهر ایران بزرگ‌ترین بانک کشور باشد.

سیفی، نمایده بانک رفاه سخنان خود را این‌گونه مطرح کرد: جا دارد از زحمات همه پرسنل و مدیران بانک مهر ایران تشکر کنیم؛ زیرا این بانک در سال 1399 عملکرد مطلوبی داشته و موارد مطرح شده قانع کننده بود. جا دارد از شهدای نظام بانکی نیز یاد کنیم که بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست دادند، از جمله دو تن از کارکنان بانک مهر ایران که به این علت جان باختند.

ابراز امیدواری نسبت به استمرار رشد بانک مهر ایران

موحدنژاد، نماینده بانک صنعت و معدن نیز ضمن تقدیر از همه اعضای خانواده 3000 نفری بانک مهر ایران گفت: سال 1399 برای همه بانک‌ها سال خاصی بود، اما این ویژگی برای بانک مهر ایران محسوس‌تر بود. علتش نیز این است که عمده مشتریان بانک مهر ایران از دهک‌های متوسط و پایین درآمدی هستند که آسیب بیشتری از وضعیت اقتصادی دیدند. بر خلاف مسائلی که در وصول مطالبات بانک وجود داشت، اما عملکرد سال 1399 مطلوب است و جای قدردانی دارد. به جناب دکتر اکبری، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره این بانک بابت عملکردشان تبریک می‌گویم و امیدوارم رشد عملکرد بانک ادامه داشته باشد.

موسوی، نماینده بانک ملی هم گفت: ما در آموزه‌های دینی خود، بحث قرض‌الحسنه را بیش از آنکه اقتصادی بدانیم، بحثی اعتقادی و اجتماعی می‌دانیم. تلاش‌های اعضای هیأت مدیره بانک مهر ایران نیز در همین راستا بوده و کارهایی که در حوزه مسئولیت اجتماعی انجام شده، قابل تقدیر است و امیدوارم تداوم داشته باشد. اقدامات بانک مهر ایران در حوزه مسئولیت اجتماعی به‌ویژه در مناطق محروم، باعث کاهش آلام مردم شده است. این موضوع نیز قطعاً مورد تأیید همه ما قرار دارد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.