مولتی ورس سینمایی مارول به صورت رسمی اعلام شد!

[ad_1] چنان که در قسمت آخر سریال Loki دیده شد، لوکی و سیلوی هر دو به سراغ قلعه‌ای رفتند که در پایان زمان واقع شده بود. با این وجود در آنجا با کسی آشنا شدند که بازیگر آن به عنوان شخصیت منفی فیلم The Ant-Man And The Wasp: Quantomania انتخاب شده بود! جاناتان میجرز (Johnathan

کد خبر : 78080
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
مولتی ورس سینمایی مارول به صورت رسمی اعلام شد!

[ad_1]

چنان که در قسمت آخر سریال Loki دیده شد، لوکی و سیلوی هر دو به سراغ قلعه‌ای رفتند که در پایان زمان واقع شده بود. با این وجود در آنجا با کسی آشنا شدند که بازیگر آن به عنوان شخصیت منفی فیلم The Ant-Man And The Wasp: Quantomania انتخاب شده بود! جاناتان میجرز (Johnathan Majors) در واقع همان کسی است که نقش کنگ فاتح (Kang The Conquerer) را در فاز چهارم MCU یا بهتر است بگوییم MCM بازی می‌کند و در قسمت آخر سریال به خوبی معرفی شد.

در واقع او دو گزینه را در مقابل دو لوکی داستان گذاشت که یکی گرفتن کنترل TVA و جلوگیری از شکسته شدن خط زمانی اصلی بود که شاید کمی عجیب به نظر برسد، اما حداقل با یکسان کردن جهان باعث می‌شود تا یک جنگ بزرگ به وجود نیاید. از طرفی نیز آن‌ها می‌توانند کنگ را بکشند و در نهایت باعث به وجود آوردن مولتی ورس بزرگی شوند که در آینده همه چیز را درباره دنیای سینمایی مارول تغییر خواهد داد! این در حالی است که با وجود دخالت‌های لوکی برای جلوگیری از سیلوی، او بالاخره کنگ را کشت تا مولتی ورس به وجود آید، اما این هرگز پایان کار فاتح بزرگ زمان در جهان مارول نیست. در واقع کنگ به آن‌ها هشدار داده بود که اگر او را بکشند، چندین و چند گونه دیگر از او در جهان‌های موازی ظاهر شده و در قرن ۳۱ میلادی به سراغ آن‌ها خواهد آمد. چیزی که در صحنه پایانی سریال نیز مشاهده کردیم!

دنباله این مولتی ورس سینمایی مارول را در سریال انیمیشنی What If…? دنبال خواهیم کرد که در آن داستان شاخه‌های زمانی متفاوت روایت شده و می‌بینیم که چطور هر داستان با نسخه دیگر متفاوت است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.