موقعیت های کاری بیشتر برای دانش آموزان پس از دبیرستان کبک

[ad_1] 6 آگوست 2021 شربروک ، اشتغال و توسعه اجتماعی کبک کانادا بیماری همه گیر COVID-19 تأثیر شگرفی بر جوانان کانادایی گذاشته است ، زیرا بسیاری از آنها شاهد مشاغل تابستانی ، کارآموزی و برنامه های فارغ التحصیلی خود هستند. دولت کانادا برای کمک به آنها در این زمان بی سابقه ، حمایت هایی را

کد خبر : 90636
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۳:۲۰
موقعیت های کاری بیشتر برای دانش آموزان پس از دبیرستان کبک

[ad_1]

6 آگوست 2021 شربروک ، اشتغال و توسعه اجتماعی کبک کانادا

بیماری همه گیر COVID-19 تأثیر شگرفی بر جوانان کانادایی گذاشته است ، زیرا بسیاری از آنها شاهد مشاغل تابستانی ، کارآموزی و برنامه های فارغ التحصیلی خود هستند. دولت کانادا برای کمک به آنها در این زمان بی سابقه ، حمایت هایی را از جوانان ، از جمله بیش از 300000 فرصت شغلی برای جوانان و دانشجویان ، از ابتدای همه گیری معرفی کرده است.

امروز ، هنگام بازدید از دانشگاه شربروک ، وزیر کشاورزی و صنایع غذایی و نماینده پارلمان کامپتون استنستید ، ماری کلود بی بیو ، و دبیر پارلمانی وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی و نماینده پارلمان شربروک ، Élisabeth Brière ، اعلام کرد که Fédération des chambres du commerce du Québec مبلغ 36.7 میلیون دلار برای ایجاد محل کار برای دانش آموزان پس از دبیرستان کبک دریافت خواهد کرد. این اعلامیه به نمایندگی از وزیر اشتغال ، توسعه نیروی کار و شمول معلولین ، کارلا کوالتر ، اعلام شده است.

این بودجه به ایجاد 4000 محل کار جدید در کبک از طریق برنامه استقرار کار دانشجویی کمک می کند. کارفرمایان برای ایجاد مشاغل کاری به پشتیبانی مالی دسترسی خواهند داشت ، در حالی که دانشجویان از موقعیت های کاری قابل توجهی که مربوط به علایق و زمینه تحصیلی آنها باشد ، سود خواهند برد.

وزیر بی بیو همچنین بیش از 239.8 میلیون دلار در سالهای 2021 تا 2021 برای تأمین بودجه برنامه استقرار کار دانشجویی ، ایجاد 50،000 محل کار (افزایش 20000 مورد) برای دانش آموزان پس از متوسطه از طریق شرکای تحویل جدید و موجود در سراسر کانادا. این سرمایه گذاری بخشی از مجموعه اقداماتی است که اخیراً توسط دولت کانادا به عنوان بخشی از بودجه 2021 معرفی شده است. این اقدامات همچنین شامل سرمایه گذاری بیش از 5.7 میلیارد دلار در پنج سال آینده برای کمک به جوانان کانادایی برای پیگیری و تکمیل تحصیلات خود ، برای ارائه خدمات اضافی است. رهایی از بدهی وام دانشجویی برای فارغ التحصیلان جوان و دسترسی آنها به فرصتهای شغلی بیشتر. این رقم بالغ بر 7.4 میلیارد دلار سرمایه گذاری است که از زمان شروع همه گیری در کانادایی های جوان انجام شده است.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.