موفق باشی کاپیتان؛ این بود پاسخ ۶ سال زحمت وریا؟!

[ad_1] سرانجام اتفاقی که هواداران استقلال از آن می‌ترسیدند رخ داد و وریا غفوری پس از ۶ فصل حضور رسما از جمع آبی‌ها جدا شد. نکته عجیب اما بی‌احترامی باورنکردنی باشگاه استقلال به کاپیتان خود بود. وریا طی یک ماه گذشته چند مرتبه از رفتار مدیران استقلال گلایه کرد و در انتظار یک تماس از

کد خبر : 226274
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲:۳۴
موفق باشی کاپیتان؛ این بود پاسخ ۶ سال زحمت وریا؟!

[ad_1]

سرانجام اتفاقی که هواداران استقلال از آن می‌ترسیدند رخ داد و وریا غفوری پس از ۶ فصل حضور رسما از جمع آبی‌ها جدا شد. نکته عجیب اما بی‌احترامی باورنکردنی باشگاه استقلال به کاپیتان خود بود. وریا طی یک ماه گذشته چند مرتبه از رفتار مدیران استقلال گلایه کرد و در انتظار یک تماس از سوی آن‌ها بود. اینکه دلیل جدایی غفوری چه بوده و بحث دیگری است اما باشگاه استقلال حتی در جریان کنار گذاشتن او هم رفتار درستی نداشت.

در پایان همین فصل اخیر مارسلو، کاپیتان رئال مادرید پس از سال‌ها حضور با تصمیم باشگاه جدا شد و مدیران این تیم به پاس تمام زحماتش برای او مراسم زیبایی برگزار کردند. برای باشگاه استقلال که بلد است برای سرمربی جدید در هتل لاکچری تهران مراسم بگیرد آیا سخت بود که در یک کنفرانس خبری جدایی وریا را اعلام کند؟ آیا نمی‌شد از وریا دعوت کنند و خودشان به او بگویند به این دلیل تو را نمی‌خواهیم و بابت ۶ سال حضور در استقلال از تو ممنونیم؟ این‌ها سوالاتی است که مدیران باشگاه استقلال باید به آن جواب دهند. آن‌ها که مدت‌هاست سکوت کرده‌اند و پاسخی به انتقادات نمی‌دهند باید پاسخگوی میلیون‌ها هوادار استقلال باشند که از رفتارشان با غفوری عصبانی هستند. او باید دلایل جدایی غفوری را با هواداران استقلال در میان بگذارد و کمترین وظیفه‌اش پاسخگویی است.

جدایی وریا چه مربوط به مسائل فنی باشد و چه غیرفنی رفتار آجورلو و همکارانش در استقلال را توجیه نمی‌کند. آن‌ها حتی در پست مربوط به خداحافظی وریا هم فقط عبارت «موفق باشی کاپیتان» را نوشتند و حتی یک تشکر خشک و خالی هم از او نکردند. همین یک ماه قبل بود که رودی ژستد پس از یک فصل حضور در استقلال و زدن تنها سه گل جدا شد و باشگاه استقلال در متنی طولانی از او بابت گلزنی در دربی تشکر کرد. اتفاقا وریا هم در دربی گلزنی کرده بود و کارنامه‌اش به مراتب درخشان‌تر از ژستد بود!

از این پس به امثال عارف غلامی و مهدی مهدی‌پور و دیگر بازیکنان استقلال حق بدهید که با دیدن عاقبت وریا و بی‌احترامی به او با اولین پیشنهاد نجومی چمدان ببندند و استقلال را ترک کنند.

موفق باشی کاپیتان؛ این بود پاسخ ۶ سال زحمت وریا؟!

۲۵۸ ۲۵۸

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.