موفقیت لایو اکشن Uncharted در دومین هفته اکران خود

[ad_1] لایو اکشن Uncharted با بازی تام هالند در دومین هفته اکران خود باری دیگر به عنوان فیلم رتبه اول در باکس‌آفیس ایالات متحده آمریکا شناخته شد. با ابن حال به نظر می‌رسد که هفته آینده با اکران فیلم بتمن این رکورد شکست خواهد خورد.  فیلم Uncharted سونی در دومین هفته اکران خود به عنوان

کد خبر : 172805
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
موفقیت لایو اکشن Uncharted در دومین هفته اکران خود

[ad_1]

لایو اکشن Uncharted با بازی تام هالند در دومین هفته اکران خود باری دیگر به عنوان فیلم رتبه اول در باکس‌آفیس ایالات متحده آمریکا شناخته شد. با ابن حال به نظر می‌رسد که هفته آینده با اکران فیلم بتمن این رکورد شکست خواهد خورد. 

فیلم Uncharted سونی در دومین هفته اکران خود به عنوان فیلم شماره یک آمریکا شناخته شد و در دومین آخر هفته اکران خود در ایالات متحده به ۲۳.۲ میلیون دلار فروش رسید. این اثر تنها ۴۷ درصد از عملکرد عالی خود در افتتاحیه رکود داشته است. 

در مجموع، فروش فیلم Uncharted اکنون از ۸۳ میلیون دلار در داخل کشور عبور کرده است. این فیلم پیش‌تر در بازارهای بین المللی اکران شد و اکنون ۲۲۶ میلیون دلار در سطح جهانی فروش داشته است و این قبل از ورود به چین در ماه آینده است.

Uncharted در گیشه آخر این هفته رقابت چندانی با دیگر فیلم‌های پرفروش نداشت، زیرا تنها اکران مهم جدید، فیلم Channing Tatum Dog بود که حدود ۱۰ میلیون دلار فروخت.

اوضاع در آخر هفته آینده تغییر خواهد کرد، زیرا بتمن مورد انتظار WB در ۳ مارس افتتاح خواهد شد و انتظار می‌رود موفقیت بزرگی برای رابرت پتینسون و دی‌سی به همراه داشته باشد.

تام راثمن، مدیر اجرایی Sony Pictures، عنوان کرد که Uncharted اکنون فرنچایز بعدی سونی است، این امر نشان می‌دهد این اثر یک دنباله خواهد داشت، اگرچه هنوز هیچ خبری به صورت رسمی منتشر نشده است. کارگردان روبن فلیشر گفته است که می‌خواهد با یک دنباله بالقوه بازگردد و یکی از ایده‌های او این است که در صورت ساخت، صحنه حماسی تعقیب و گریز ماشین Uncharted 4 را وارد فیلم کند. احتمالاً تام هالند در نقش دریک و مارک والبرگ در نقش سالی برای دنباله‌ای باز خواهد گشت. همچنین فلیشر و هالند نیز مشتاق ساخت فیلم Jak and Daxter برای پلی استیشن پروداکشنز هستند.

موفقیت این فیلم همچنین باعث مطرح شدن صحبت‌های جدیدی در مورد آینده سری بازی Uncharted شده است. Uncharted: Legacy of Thieves Collection در ژانویه منتشر شد و Uncharted 4 و Lost Legacy را روی PS5 به همراه داشت، اما هنوز هیچ عنوان کاملاً جدیدی در سری اصلی اعلام نشده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.