موفقیت سریال Moon Knight خبر ساز شد

موفقیت سریال Moon Knight خبر ساز شده و توجه طرفداران استودیو را به خود جلب کرده است. سریال شوالیه ماه یکی از جدیدترین آثار تلویزیونی استودیو مارول است که ظاهرا در دنیای سینمایی مارول رخ می‌دهد.  این سریال پنجمین سریال اورجینال استودیو مارول است که از شبکه دیزنی پلاس استریم می‌شود. پخش این مجموعه چالش

کد خبر : 189104
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹
موفقیت سریال Moon Knight خبر ساز شد


موفقیت سریال Moon Knight خبر ساز شده و توجه طرفداران استودیو را به خود جلب کرده است. سریال شوالیه ماه یکی از جدیدترین آثار تلویزیونی استودیو مارول است که ظاهرا در دنیای سینمایی مارول رخ می‌دهد.  این سریال پنجمین سریال اورجینال استودیو مارول است که از شبکه دیزنی پلاس استریم می‌شود. پخش این مجموعه چالش بزرگی برای استودیو مارول خواهد بود زیرا موفقیت یا شکست این اثر تبهر  استودیو مراول در صنعت تلوپیزیون را ثابت می‌کند. 

برخلاف دیگر سریال‌های استودیو مارول که تا کنون از دیزنی پلاس استریم شده‌اند، سریال شوالیه ماه به شخصیتی اشاره می‌کند که برای ما نا آشنا بوده و پیش از این او را رد دنیای سینمایی مارول ندیده‌ایم.  در سریال‌هایی که تا کنون از این استویدو دیده‌ایم به شخصیت‌هایی از جمله لوکی، اسکارلت ویچ، هاکای و سم ویلسون و سرباز زمستان اشاره شده است. با این حال در سریال شوالیه ماه با شخصیتی به نام استیون آشنا می‌شویم که اسکار آیزیک نقش آن را برعهده دارد. استیون یا مارک یا همان خدای ماه همگی شخصیت اصلی داستان این سریال هستند. سریال Moon Knight داستان مرد فقیری را روایت می‌کند که از اختلال تجزیه هویت رنج می‌برد و زندگی سختی دارد. 

با این حال به نظر می‌رسد او با کانشو یکی از خدایان مصر باستان در ارتباط است و از قدرت‌های فراطبیعی بهره می‌برد. دو قسمت ابتدایی این اثر منتشر شده و به نظر می‌رسد که تا کنون طرفداران به خوبی از این سریال استقبال کرده‌اند. این سریال در Rotten Tomatoes از منتقدین نمره ۸۵٪ و از طرف مخاطبین نمره ۹۴٪ را دریافت کرده است. 

این موفقیت عجیب تنها پس از انتشار یک قسمت از شش قسمت این اثر به دست آمده. در اولین قسمت منتشر شده از این سریال تمرکز تنها روی شخصیت استیفن بوده و اطلاعات زیادی از بقیه شخصیت‌ها به مخاطبین داده نمی‌شود. با یان حال همین یک قسمت موفق شده تا نظر مثبت همه را به خود به جلب کند. به همین دلیل این سریال به دومین سریال پر بازدید استودیو مارول در مقایسه با سریال‌هایی که تا کنون منتشر شده‌اند تبدیل شده است. 

اگر چه طرفداران کمیک‌های مارول از شخصیت مون‌نایت به خوبی یاد می‌کنند و این قهرمان یکی از شخصیت‌های موردعلاقه طرفداران است با این حال نسخه‌ای که از او در این سریال می‌بینم کمی با آنچه که در کتاب‌های کمیک وحود دارد متفاوت است. 

بر اساس گذارش‌های ارائه شده حین پخش اولین قسمت این سریال نزدیک به ۱.۸ میلیون خانواده در ایایلات متحده آمریکا به تماشای این فیلم پرداخته‌اند. در رتبه اول سریال‌های پربازدید شبکه دیزنی پلاس، سریال لوکی قرار داند که بدون شک می‌توان گفت این اثر یک شاهکار به تمام معنا است. اکنون نیز پس از سریال بوکی مجموعه تازه منتشر شده سوالیه تاریکی قرر دادر. 



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.