موضوعی که چه زمانی برای ETF بیت کوین نقطه ای نباشد

[ad_1] در نتیجه، تحلیلگران رمزارز استدلال کرده‌اند که نحوه ساختار این ETF جدید، در را برای تایید ETF‌های بیت‌کوین نقطه‌ای در ایالات متحده باز می‌کند، محصولی سرمایه‌گذاری که جامعه کریپتو مدت‌هاست برای آن تلاش کرده است. تا کنون، SEC تمام پیشنهادات مربوط به یک ETF بیت کوین را به دلیل نگرانی در مورد دستکاری و

کد خبر : 195032
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴
موضوعی که چه زمانی برای ETF بیت کوین نقطه ای نباشد

[ad_1]

در نتیجه، تحلیلگران رمزارز استدلال کرده‌اند که نحوه ساختار این ETF جدید، در را برای تایید ETF‌های بیت‌کوین نقطه‌ای در ایالات متحده باز می‌کند، محصولی سرمایه‌گذاری که جامعه کریپتو مدت‌هاست برای آن تلاش کرده است.

تا کنون، SEC تمام پیشنهادات مربوط به یک ETF بیت کوین را به دلیل نگرانی در مورد دستکاری و تقلب رد کرده است، حتی اگر آنها قبلاً در مکان هایی مانند کانادا و برزیل تأیید شده اند.

مدیر عامل Grayscale Investment، Sonnenshein گفت: «از دیدگاه SEC، چندین محافظت وجود داشت که محصولات (19)40 Act از آن‌ها برخوردار بودند که (19)33 محصولات فاقد آن بودند، اما هرگز این حمایت‌ها نگرانی SEC در مورد بازار اصلی بیت کوین را برطرف نکردند. و امکان تقلب یا دستکاری وجود دارد.»

Sonnenshein ادامه داد: «این واقعیت که آنها اکنون تفکر خود را تکامل داده اند، و محصول 33 Act با Teucrium را تأیید کرده اند، واقعاً این استدلال را باطل می کند و در مورد ارتباط بین معاملات آتی بیت کوین و بازارهای نقدی بیت کوین زیربنایی صحبت می کند که به قراردادهای آتی می دهد. مقدار.”

او در پایان گفت: «اگر کمیسیون بورس و اوراق بهادار نتواند به دو موضوع مشابه، یعنی ETF آتی و ETF نقطه‌ای، از یک دریچه نگاه کند، در واقع به طور بالقوه دلیلی برای نقض قانون رویه اداری است.

Grayscale منتظر نتیجه بررسی SEC از پیشنهاد خود برای تبدیل Grayscale Bitcoin Trust به ETF بیت کوین است. آنها انتظار دارند در اوایل ژوئیه از SEC پاسخ دهند.

مدیرعامل این شرکت منتقد سرسخت رویکرد کند و بی‌میل SEC برای تشخیص تایید ETF بیت‌کوین بوده است.

عدم وجود مقررات ارز رمزنگاری یک مشکل

یکی از تحلیلگران ارزهای دیجیتال که هفته گذشته برای CoinDesk نوشت، در مورد چشم انداز تایید کوتاه مدت ETF بیت کوین خوشبین نبود.

آنها خاطرنشان کردند که SEC در مورد ماهیت غیرقابل تنظیم مبادلات نقدی نقطه ای (در سطح فدرال) در ایالات متحده ابراز نگرانی کرده است. در همین حال، در رد اخیر ETF، SEC گفته است که صرافی‌هایی که ETF‌های کریپتو را تبلیغ می‌کنند، تاکنون به اندازه کافی در برابر نگرانی‌های مربوط به دستکاری و کلاهبرداری استدلال نکرده‌اند.

آنها نوشتند: “به هر حال به نظر من این احتمال وجود دارد که آژانس به رد درخواست های ETF نقطه ای، حداقل برای آینده قابل پیش بینی ادامه دهد.”

این موضوع با استدلالی که اخیراً توسط تحلیلگران بلومبرگ اینتلیجنس مطرح شده است، مطابقت دارد. آنها استدلال کردند که با توجه به تغییر قوانین پیشنهادی که صرافی‌های ارزهای دیجیتال را وارد بخش نظارتی می‌کند، ETF‌های بیت‌کوین نقطه‌ای می‌توانند تا اواسط سال 2023 تأیید SEC را دریافت کنند.

فریاد سرمایه گذاران برای ETF بیت کوین

بی میلی SEC برای تایید ETF بیت کوین برای بسیاری از جامعه سرمایه گذاری ناامید کننده است.

در یک نظرسنجی Bitwise/ETF Trends در سال 2022 که در اوایل سال منتشر شد، 82 درصد از مشاوران گفتند که ترجیح می دهند در یک ETF بیت کوین نقطه ای در مقابل یک ETF بیت کوین مبتنی بر معاملات آتی سرمایه گذاری کنند.

به طور مشابه، نظرسنجی اخیر نزدک از 500 مشاور مالی که قبلاً بخشی از سرمایه مشتری را تخصیص داده بودند، نشان داد که اگر ETF نقطه ای وجود داشته باشد، 72 درصد برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال راحت تر خواهند بود.

تحلیلگران رمزارز استدلال می کنند که تصویب اولین ETF بیت کوین در ایالات متحده نقطه عطفی کلیدی در جهت پذیرش سازمانی گسترده تر طبقه دارایی خواهد بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.