موضع گیریهای کلیدی سیاست اقتصادی نامزدهای نخست وزیر ژاپن

فومیو کیشدا کیشیدا ، وزیر خارجه سابق با سابقه بانکداری ، قبلاً گفته بود که اگر بخواهد رهبر شود ، ادغام مالی ستون اصلی سیاست خواهد بود. او همچنین در مورد سیاست پولی فوق العاده شل BOJ ابراز تردید کرد و در سال 2018 گفت که محرک نمی تواند برای همیشه دوام داشته باشد. با

کد خبر : 105544
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
موضع گیریهای کلیدی سیاست اقتصادی نامزدهای نخست وزیر ژاپن


فومیو کیشدا

کیشیدا ، وزیر خارجه سابق با سابقه بانکداری ، قبلاً گفته بود که اگر بخواهد رهبر شود ، ادغام مالی ستون اصلی سیاست خواهد بود.

او همچنین در مورد سیاست پولی فوق العاده شل BOJ ابراز تردید کرد و در سال 2018 گفت که محرک نمی تواند برای همیشه دوام داشته باشد.

با رنج اقتصادی از بیماری همه گیر ، کیشیدا به تازگی خواستار حفظ محرک عظیم BOJ شده و یک بسته هزینه بیش از 30 تریلیون ین پیشنهاد داد.

وی بر لزوم توزیع ثروت بیشتر بین خانوارها تاکید کرد ، بر خلاف تمرکز Abenomics بر افزایش سود شرکت ها به امید اینکه مزایا در نهایت به دستمزد بگیران برسد.

سانا تاکایچی

تاکایچی ، وزیر امور خارجه سابق و یکی از نزدیکان آبه ، گفته است که نسخه بازسازی شده Abenomics را حمل خواهد کرد – و این باعث می شود که پیشنهاد سیاست وی به عنوان منفی ترین گزینه در بین نامزدها مطرح شود.

تاکایچی ، با اشاره به چشم انداز اقتصادی خود به عنوان “Sanaenomics” ، گفت که ژاپن باید هدف خود را برای متعادل سازی بودجه تا زمانی که تورم به هدف 2 درصدی بانک مرکزی نرسد ، متوقف کند ، به گونه ای که هم سیاست های مالی و هم سیاست های پولی انبساطی باقی بمانند.

تاکائیچی گفت: “Sanaenomics دارای سه ستون کاهش پول جسورانه ، هزینه های مالی و سرمایه گذاری در کنترل بحران است.” “ما همه آنها را برای دستیابی به هدف تورم 2 درصد بسیج خواهیم کرد.”

وی گفت ژاپن باید اوراق قرضه بیشتری منتشر کند زیرا نیازی به نگرانی در مورد عدم پرداخت بدهی خود با توجه به توانایی بانک مرکزی در چاپ پول نیست.

وی در سخنرانی سیاستگذاری خود گفت: “شرایط کنونی نرخ بهره بسیار پایین به ما فرصتی عالی برای انجام اقدامات جسورانه (مالی) می دهد.”

سیکو نودا

نودا که به عنوان یک راه دور به نظر می رسد ، سرنخ های اندکی در مورد موضع خود در مورد سیاست های اقتصادی ارائه کرده است ، از جمله در مورد اینکه آیا ژاپن به حمایت مالی و پولی جسورانه تری نیاز دارد.

نودا در سخنرانی سیاست گذاری خود گفت ژاپن باید روی رسیدگی به جمعیت رو به کاهش تمرکز کند که با کاهش مصرف کنندگان و کارگران ژاپن “ضربه بزرگی به اقتصاد وارد می کند”.

وی گفت: “ما به یک استراتژی رشد نیاز داریم که کودکان را در مرکز قرار دهد.”

نودا همچنین گفت که تمرکز کوتاه مدت باید بر ارائه سریعتر خدمات پزشکی برای بیماران مبتلا به کووید -19 و کمک های مالی ، از جمله پرداخت های نقدی برای همه کارگران ژاپنی باشد.

برای مشاهده همه رویدادهای اقتصادی امروز ، موارد ما را بررسی کنید تقویم اقتصادی

(1 دلار = 109.8900 ین)

(گزارش توسط Leika Kihara و Tetsushi Kajimoto ؛ ویرایش توسط Michael Perry)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.