موش در اردوی والیبال؛ سیب به جای موز!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تقریبا این برای نخستین بار است که چنین اتفاقاتی برای تیم ملی والیبال می افتد.تا قبل از این همیشه والیبال،اردوهای برگزار شده و نظم و دیسیپلینی که در این رشته ورزشی وجود داشت برای سایر رشته ها مثال زدنی بود اما در اردوی جدید نه تنها خبری از این اتفاق نیست بلکه

کد خبر : 41622
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۱۵
موش در اردوی والیبال؛ سیب به جای موز!


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تقریبا این برای نخستین بار است که چنین اتفاقاتی برای تیم ملی والیبال می افتد.تا قبل از این همیشه والیبال،اردوهای برگزار شده و نظم و دیسیپلینی که در این رشته ورزشی وجود داشت برای سایر رشته ها مثال زدنی بود اما در اردوی جدید نه تنها خبری از این اتفاق نیست بلکه شرایط بد اردویی صدای ملی پوشان را درآورده است.
طبیعی است که ملی پوشان معترض اصلا علاقه ای به انتشار نام شان ندارند.دلیل آن هم مشخص است و ممکن است به هزار و یک دلیل برای آنها مشکل ساز شود.والیبال در سال های قبل روزهای آرامی را سپری می کرد و حاشیه های زیادی نداشت اما چند وقتی است که انگار یک جای کار می لنگد و این چرخ در چاله ای گیر کرده که هر چقدر بیشتر درجا می زند،زمین را بیشتر گود می کند!
اما مشکلات این اردو.کیفیت پایین غذا نخستین دلیلی است که برای ملی پوشان دردسرساز شده است.آنها که به دلیل شرایط تمرینی نمی توانند هر غذایی رو بخورند اصلا از شرایط راضی نیستند و خواهان این هستند تا نظارت بیشتری روی وعده های غذایی شان شود.
مشکل دوم وجود سوسک و موش در اتاق والیبالیست ها است.تا به حال سابقه نداشته که جک و جانور در اردو مشاهده شود اما به اذعان ملی پوشان هم در اردو و در اتاق ها سوسک هست و هم آنها موش را با چشم دیده اند!احتمال می رود با توجه به تعمیرات در خانه کشتی،این سوسک و موش ها از آنجا به خوابگاه ملی پوشان والیبال راه پیدا کرده باشد.
سر و صدای ناشی از تعمیرات در خانه کشتی یکی دیگر از دلایلی است که باعث اعتراض والیبالی ها شده.آنها که پس از تمرین و صرف ناهار باید استراحت کنند به دلیل سر و صدای زیاد نمی توانند به خوبی استراحت کنند.این مشکل احتمالا تا پایان پروژه ساخت و ساز کشتی گیران حل نخواهد شد!
سیب به جای موز! اگر عکس های آخرین تمرین والیبالی ها را نگاه کنید متوجه می شوید که به بازیکنان در پایان هر تمرین سیب می دهند.این در حالی است که تا پیش از گرانی قیمت موز،همیشه در اردوها و پس از پایان تمرین به بازیکنان موز داده می شد.احتمالا افزایش بیش از اندازه قیمت موز در کشور باعث شده تا مسئولان تیم ملی والیبال هم به این نتیجه برسند که سیب بهتر از موز است و اصلا فوایدی که سیب دارد را موز ندارد!

258 41



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.