موسسه مهاجرتی در سمنان | مشاوره تخصصی با وکیل مهاجرت

[ad_1] آنچه در این مقاله می‌خوانید موسسه مهاجرتی در سمنان آماده ارائه خدمات مشاوره مهاجرت به سراسر دنیا و اخذ ویزا به شما عزیزان در سمنان است. بهترین مشاوران مهاجرت را در موسسه مهاجرتی سمنان که یکی از نمایندگی های ویزانیو در ایران است خواهید یافت. موسسه مهاجرتی در سمنان چرا متقاضیان مهاجرت، نیازمند کمک گرفتن

کد خبر : 213621
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
موسسه مهاجرتی در سمنان | مشاوره تخصصی با وکیل مهاجرت

[ad_1]

آنچه در این مقاله می‌خوانید

موسسه مهاجرتی در سمنان آماده ارائه خدمات مشاوره مهاجرت به سراسر دنیا و اخذ ویزا به شما عزیزان در سمنان است. بهترین مشاوران مهاجرت را در موسسه مهاجرتی سمنان که یکی از نمایندگی های ویزانیو در ایران است خواهید یافت.

موسسه مهاجرتی در سمنان

چرا متقاضیان مهاجرت، نیازمند کمک گرفتن از یک موسسه مهاجرتی هستند؟ چطور می‌توانیم به یک وکیل مهاجرت در سمنان با تسلط کامل بر قوانین به روز حقوق بین الملل دسترسی داشته باشیم؟

لازم است بدانید که در طی مراحل مهاجرت به کشوری خارجی، انتخاب یک وکیل مهاجرت حرفه‌ای و کار بلد و یا مشاوره گرفتن از یک موسسه مهاجرتی که در این زمینه فعالیت داشته است، اولین و با اهمیت‌ترین اقدامی است که افراد متقاضی مهاجرت باید آن را جدی بگیرند.

موسسه مهاجرتی ویزانیو با داشتن شعب متعددی در سرتاسر ایران از جمله موسسه مهاجرتی در سمنان, تهران، گیلان، کرمان، شیراز، کرمانشاه و… و سابقه چندین ساله در امر مهاجرت از روش‌های متعدد و همچنین داشتن ۶۰۰ پرونده موفق افتخار این را دارد که در امر مهاجرت به متقاضیان عزیز خدمات‌رسانی کند.

کادر مدیریتی قوی، بهره‌مندی از وکلای مجرب بین‌المللی با روابط قوی با وکلای سایر کشورها و همچنین مشاوران و کارشناسان آموزش دیده و کار بلد در امور مهاجرتی از مشخصات و ویژگی‌های این موسسه مهاجرتی در سمنان است.

موسسه مهاجرتی در سمنان

مشاوران در موسسه مهاجرتی در سمنان

مهاجرت به کشورهای خارجی از طریق راه‌های متعددی چون تحصیلی، مهاجرت کاری (خصوصاً از طریق جاب آفر که به معنای دریافت پیشنهاد شغلی از طرف کارفرمای خارجی است)، مهاجرت از طریق ثبت شرکت، مهاجرت سرمایه‌گذاری، از طریق خرید فرانچایز در ترکیه، کشورهای اروپایی و کانادا و همین‌طور از طریق خرید ملک در کشورهای اروپایی  امکان‌پذیر است.

اینکه فردی که قصد مهاجرت دارد، از چه طریقی تصمیم بگیرد مهاجرت کند و چه کشوری را برای این امر انتخاب کند، بسته به شرایط متقاضی چون سرمایه‌ای که دارد، میزان تحصیلات، سن‌وسال، موقعیت شغلی، سابقه کاری و… دارد و با کمک و راهنمایی‌های مشاورین و وکلای ما در موسسه مهاجرتی در سمنان قابل انجام است.

از مهم‌ترین مواردی که یک موسسه مهاجرتی معبر باید داشته باشد، داشتن وکیل بین‌المللی در زمینه انجام امور مهاجرتی است. این وکلا با داشتن ارتباطات بین‌المللی با سایر وکلا در کشورهای دیگر، بروز بودن اطلاعات مهاجرتی که در خصوص قوانین روز کشورها دارند، مهارت و تخصصی که در امر مهاجرت دارند، می‌توانند ضامن اخذ ویزای درخواستی شما باشند.

موسسه مهاجرتی در سمنان آماده ارائه خدمات مهاجرت به تمامی کشورهای تحت پوشش اتحادیه اروپا و همچنین کشور کانادا می‌باشد؛ از اصلی‌ترین مزایایی که در مورد مشاوره گرفتن از این موسسه می‌توان به آن اشاره کرد، همراهی با متقاضیان از ابتدای راه و عقد قرارداد تا انتهای کار و اخذ ویزای کاری است.

مهم‌ترین مسئله‌ای که در خصوص کلیه انواع قراردادهایی که در موسسه مهاجرتی سمنان عقد می‌شوند وجود دارد، تضمینی بودن انجام پرونده و پروسه اخذ ویزا است.

مشاوره تخصصی مهاجرت کاری

همان‌طور که می‌دانید یکی از بهترین و تضمین شده‌ترین روش‌های مهاجرت به کشورهای دیگر با هدف پیشرفت و ساختن آینده‌ای بهتر، مهاجرت کاری است. این روش مهاجرتی خود به چند طریق قابل انجام است که می‌توان تحت عنوان روش‌های اسکیل ورکر (مهارت محور)، جاب سیکر (جستجوی کار) و یا جاب آفر از آن‌ها یاد کرد.

به دلیل تضمینی بودن این روش مهاجرتی برای اخذ مجوز کاری و اقامت از این طریق در کشور مقصد، روش کاری متقاضیان بسیاری دارد.

دفتر مرکزی ویزانیو در تهران و کلیه دفاتری که زیر نظر آن و در استان‌های مختلف کشور مشغول فعالیت هستند، به دلیل داشتن وکلای معتبر بین‌المللی شرکت ایندید، از کارگذاران رسمی مهاجرت کاری از طریق جاب آفر در ایران هستند.

انجام پرونده‌های متعدد مهاجرتی از این روش، همراهی از ابتدای مسیر تا انتهای کار و اخذ ویزای کار و همچنین ارائه خدمات مشاوره‌ای و وکالتی پس از ورود به کشور مقصد و اشتغال به‌کار، امکان یافتن موقعیت شغلی جدید پس از ورود به کشور مورد نظر و… همگی از خدماتی هستند که طی پروسه اخذ ویزا و پس از آن، ارائه خواهند شد.

مدت زمان اخذ این نوع ویزا بسته به کشوری که قصد مهاجرت به آن را دارید، به جز کشور آلمان بین ۱۱ الی ۱۲ ماه خواهد بود.

مشاوره تخصصی مهاجرت توریستی

یکی دیگر از خدماتی که موسسه مهاجرتی در سمنان ارائه می‌دهد، اخذ ویزای توریستی برای تمامی افراد است. این نوع ویزا به دو صورت قابل اخذ است؛ ویزای توریستی که بابت آن ملزم به ارائه تمکن مالی و سند ملکی دارید و ویزای توریستی بدون تمکن مالی.

افرادی که گردش مالی حساب بانکی آن‌ها زیاد نیست، سند ملکی به نام خود ندارند و یا تمکن مالی به اندازه کافی ندارند، می‌توانند از طریق ویزای توریستی بدون تمکن مالی اقدام کنند. در این روش تنها مدرک موردنیاز برای اخذ ویزا ارائه پاسپورت با حداقل یک سال اعتبار و همچنین مدارک شناسایی مانند کارت ملی و شناسنامه است.

ویزای توریستی بدون شینگن نیز نوع دیگری از ویزای توریستی است که برای افرادی که قصد سفر به کانادا یا کشورهایی که عضو اتحادیه اروپا نیستند را دارند، مناسب است. موسسه مهاجرتی در سمنان در این زمینه نیز به متقاضیان خدمت‌رسانی خواهد کرد.

مدت‌زمان اخذ ویزای توریستی از سایر انواع ویزا کمتر بوده و معمولاً بین ۵ الی ۷ ماه خواهد بود؛ البته این زمان برای کشور آلمان زمان سفارت آن کمی بیشتر طول خواهد کشید، طولانی‌تر خواهد بود.

با مراجعه به موسسه مهاجرتی در سمنان و دارا بودن از وکلای مهاجرت در سمنان با تجربه و متخصص امر مهاجرت و آینده خود را تضمین کنید.

سوالات متداول

آیا در سمنان دفاتر رسمی مهاجرتی موجود است؟

بله، یکی از شعب رسمی دفاتر مهاجرتی که زیر نظر  ویزا نیو مشغول فعالیت است، موسسه مهاجرتی در سمنان است که آماده خدمت‌رسانی به مردم عزیز این استان است.

آیا کمک گرفتن از موسسات مهاجرتی به روند کار سرعت می‌بخشد؟

اینکه بگوییم با اقدام از طریق موسسات مهاجرتی روند کاری مهاجرت شما سرعت می‌گیرد، امری اشتباه نیست؛ زیرا وکلای بین‌المللی و خبره با دانستن بهترین روش‌ها و همچنین آگاهی از قوانین جدید مهاجرتی، به‌راحتی می‌توانند از راه‌های صحیح ویزا را برای شما اخذ نمایند.

خدمات آنلاین وکیل مهاجرت چگونه می‌باشد؟

خدمات آنلاینی که وکلای مهاجرتی و موسسات فعال در این زمینه ارائه می‌دهند، عبارت‌اند از ارائه مشاوره در خصوص سوالات جدید پیش‌آمده، پیگیری امور اخذ ویزا و ارائه گزارش به متقاضی و… . همچنین می‌توان به خدمات پس از دریافت ویزا نیز اشاره کرد.

مزایای استفاده از موسسه مهاجرتی در سمنان و دفاتر مهاجرتی چیست؟

تغییراتی که به سرعت در قوانین مهاجرتی کشورها اتفاق می‌افتد امر مهاجرت را با پیچیدگی‌هایی روبرو کرده است. آگاهی موسسات و وکلا از این قوانین، انجام پرونده‌های موفق در این زمینه، تضمینی بودن فرآیند اخذ ویزا و… از جمله این مزایا هستند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.