موسسه مهاجرتی در تهران ؛ قدم اول را محکم بردارید!

[ad_1] موسسه های مهاجرتی زیادی در تهران هستند که در امر مهاجرت می توانند به شما کمک کنند. ویزانیو یک دفتر مهاجرتی در تهران است که شما می توانید به خیال راحت کلیه خدمات اخذ ویزا، مهاجرت و اقامت را به این موسسه مهاجرتی ویزا نیو بسپارید. در ادامه با بهترین موسسه مهاجرتی در تهران آشنا خواهید

کد خبر : 204984
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
موسسه مهاجرتی در تهران ؛ قدم اول را محکم بردارید!

[ad_1]

موسسه های مهاجرتی زیادی در تهران هستند که در امر مهاجرت می توانند به شما کمک کنند. ویزانیو یک دفتر مهاجرتی در تهران است که شما می توانید به خیال راحت کلیه خدمات اخذ ویزا، مهاجرت و اقامت را به این موسسه مهاجرتی ویزا نیو بسپارید. در ادامه با بهترین موسسه مهاجرتی در تهران آشنا خواهید شد.

موسسه مهاجرتی در تهران

تهران با داشتن ۸.۷۰۰.۰۰۰ نفر، پرجمعیت‌ترین شهر ایران، بیست و چهارمین شهر پرجمعیت در جهان و پایتخت ایران است. همچنین شهر تهران دومین کلان‌شهر پرجمعیت در خاورمیانه است. این شهر در شمال کشور و جنوب دامنهٔ رشته‌کوه البرز و دریای خزر قرارگرفته و ۷۳۰ کیلومترمربع مساحت دارد. اقلیم این شهر نیمه‌خشک است و در ارتفاع ۹۰۰ تا ۱۸۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد.

تهران با داشتن تراکم جمعیت معادل ۱۲.۲۰۰ نفر در هر کیلومترمربع افراد زیادی از هر قشری را در خود جای‌داده است. با این تعداد جمعیت درخواست مهاجرت با وضعیت کنونی جامعه رو به افزایش است. ویزا نیو افتخار دارد با مشاورین باتجربه‌ای که دارد، در موسسه مهاجرتی در تهران به ارائه خدمات مرتبط با مهاجرت می‌پردازد.

انتخاب موسسه مهاجرتی در تهران

شاید بتوان گفت اولین و مهم‌ترین گام در تصمیم‌گیری و اقدام برای مهاجرت انتخاب موسسه مهاجرتی مناسب و مورد اعتماد می‌باشد.

چراکه فرد به هنگام تصمیم‌گیری در این مورد نیازمند بررسی اطلاعات بسیاری زیادی است؛ این اطلاعات شامل بهترین کشور برای مهاجرت، بهترین روش مهاجرتی، هزینه‌های مهاجرت و … می‌باشد که برای همه افراد یکسان نیست و شرایط و اهداف متفاوت هر فرد موجب ایجاد تفاوت در موارد گفته‌شده می‌شود.

علاوه بر موارد گفته‌شده هر فرد ممکن است سؤال‌ها و دغدغه‌های مختص به خود را به هنگام مهاجرت داشته باشد، مشاوره خوب و مورد اعتماد می‌تواند به‌ تمامی سؤالات متقاضیان به بهترین نحو ممکن پاسخ دهد و موجب کاهش دغدغه‌های این افراد به هنگام تصمیم‌گیری گردد. در پایان نیز وکیل و مشاور مهاجرت می‌تواند مراحل اجرایی مهاجرت را انجام داده و مقدمات زندگی متقاضیان را در کشور موردنظر ایشان فراهم نماید.

بررسی دقیق پرونده‌های موفق و سنجش میزان تعامل و همراهی کادر موسسه از مواردی هستند که هر فرد باید پیش از انتخاب موسسه به آن‌ها بپردازد تا کم‌خطرترین و پرسودترین مسیر را پیش بگیرد.

موسسه مهاجرتی در تهران

بنابراین طبق موارد گفته‌شده، اساسی‌ترین مرحله به هنگام مهاجرت انتخاب دفتر مهاجرتی یا موسسه مهاجرتی مناسب و بهره‌گیری از خدمات مشاوره‌ای از متخصصین و مشاورین قابل‌ اعتماد می‌باشد که از تجربه و اطلاعات کافی و به‌روز برخوردار بوده و بتوانند فرد را قدم‌ به‌ قدم راهنمایی و کمک نمایند.

چرا مهاجرت؟

با توجه به شرایط فعلی کشورمان و افت شدید ارزش پول ملی، شاید بتوان گفت مهاجرت ازنظر بسیاری از خانواده‌های ایرانی امری پرهزینه محسوب می‌گردد؛ بااین‌وجود مهاجرت همواره امری سرنوشت‌ساز و پرسود تلقی شده و قاره‌ی آسیا با توجه به آمار، هرساله بیش‌ترین تعداد مهاجرت در سطح دنیا را دارد.

انتخاب موسسه‌ی مهاجرتی مناسب با روابط بین‌المللی گسترده، کادر حرفه‌ای و مشاورین مجرب و مسلط به‌تمامی قوانین، می‌تواند به‌تنهایی قدم بزرگی در جهت به حداقل رساندن هزینه‌های عاطفی مهاجرت همچون دل‌تنگی، سردرگمی، عدم برقراری ارتباط و… باشد.

وظایف وکیل مهاجرت

  • توصیه‌هایی درباره‌ی دریافت اجازه کار، اخذ ویزا و یا سایر امور مهاجرتی
  • سفارش و یا انتخاب فرم‎های مهاجرتی خاص برای متقاضیان
  • ارائه مشاوره در رابطه با پاسخ سؤالات مندرج در فرم‎های مهاجرتی
  • تشریح و توضیح مزایا و شرایط موجود برای مهاجران
  • توصیه‌های مربوط به راه‌کارهای قانونی در امور مهاجرتی

موسسه مهاجرتی در تهران

مهاجرت برای افراد ساکن تهران

از آنجا که پایتخت شدن از تهران شهری شلوغ با آلودگی آب، آلودگی هوا، آلودگی صوتی و ترافیک ساخته است. تعداد بسیار زیادی از تهران نشینان به دنبال پیدا کردن راه‌های مطمئن برای مهاجرت می‌گردند. نخستین گام برای این افراد پیدا کردن موسسه مهاجرتی در تهران است که بتوانند با اطمینان خاطر آینده خود را در سایر کشورها پایه‌ریزی نمایند، زیرا برنامه‌ریزی صحیح بهترین گام برای داشتن مهاجرت موفق است.

موسسه مهاجرتی ویزا نیو این مژده را برای افراد با هر شرایط سنی، شغلی، خانوادگی و اجتماعی دارد که می‌تواند به آنها در ساختن آینده ای بهتر در کشورهای حوزه شینگن و کانادا کمک نماید.

در هر صنفی که فعالیت میکنید اعم از فرهنگ و هنر، تئاتر، فیلم و موسیقی، ورزش، فوتبال، دانشگاه ها، پژوهشکده ها، مدارس و هر شغل دیگری این موسسه می تواند به شما در پیدا کردن شغل در کشور دلخواهتان کمک کند.

علاوه بر این با بررسی شرایط شما می توان برای اخذ ویزای تحصیلی، ویزای کاری، ویزای توریستی، ویزای دیدار از خانواده و بستگان، ویزای دانشجویی، ویزای ترانزیت یا عبور، ویزای ورزشی، ویزای پزشکی یا درمانی، ویزای تجاری، ویزای سیاسی، ویزای مطبوعاتی و ویزای خانوادگی نیز اقدام نمود. همچنین امکان اقدام از سایر روش های مهاجرت نیز بسته به شرایط افراد مختلف وجود دارد.

موسسه مهاجرتی در تهران

بهترین موسسه مهاجرتی در تهران

موسسه مهاجرتی ویزا نیو با برخورداری از بهترین وکلا، مشاورین و کارشناسان باتجربه در امور مهاجرتی و با بررسی دقیق پرونده‌های متقاضیان، بهترین و مطمئن‌ترین راه را برای دریافت اقامت دائم کشورهای حوزه شنگن و کانادا به متقاضیان ارائه می‌دهد.

این موسسه طی سال‌های اخیر با توسعه دایره فعالیت‌های خود، خدمات بسیار متنوعی را در صنعت گردشگری و امور مهاجرتی و اقامتی در دسترس متقاضیان قرار داده است.

ویزا نیو با داشتن سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه مهاجرت به بیش از ۲۰ کشور مطرح جهان توسط برترین وکلا و مشاوران مهاجرتی آمادگی ارائه هرگونه خدمات در زمینه مشاوره و اخذ اقامت و انواع ویزا را دارد.

ویزانیو به شما این اطمینان خاطر را می‌دهد که تمامی امور به‌طور منظم انجام خواهد شد و در هر مرحله امکان پیگیری پرونده را از مسئولین مربوطه خواهید داشت.

هم‌وطنان تهرانی عزیز می‌توانند برای انجام امور مهاجرتی به دفتر اصلی ما در تهران مراجعه نمایند.

همچنین موسسه‌ مهاجرتی ویزانیو با توجه به شرایط حال حاضر به شما امکان بهره‌مندی از مشاوره‌ی غیرحضوری را  نیز می‌دهد.

ه|

آدرس : تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان نگار، برج نگار، طبقه ۱۸، واحد ۳

آدرس وب‌سایت : Visanew.com

شماره تماس : ۰۲۱۸۸۶۷۰۰۹۷ , ۰۲۱۸۸۶۷۰۰۹۸ , ۰۲۱۸۸۶۷۰۰۹۹ , ۰۲۱۸۸۶۴۱۸۷۷ , ۰۲۱۸۸۶۴۱۸۷۸ و ۰۲۱۸۸۶۴۱۵۲۸

مدیریت : جناب آقای مهندس شوندی فر

موسسه مهاجرتی در اصفهان زیرمجموعه شرکت مهاجرتی ویزا نیو به کمک وکیل‌ها و مشاوران مجرب بهترین راهنمایی‌ها را به شما می‌کنند و بهترین راه را پیشرو شما می‌گذارد.

در صورت نیاز به مشاوره مهاجرت رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا با کلیک روی دکمه “رزرو مشاوره” فرم مشاوره را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

سوالات متداول

مؤثرترین روش مهاجرت به پیشنهاد موسسه مهاجرتی در تهران چیست؟

مؤثرترین و تضمینی‌ترین روش که تیم ویزا نیو در موسسه مهاجرتی در تهران ارائه می‌دهد، مهاجرت کاری از طریق دریافت پیشنهاد شغلی یا جاب آفر است که یکی از پرطرفدارترین روش‌ها به‌خصوص برای مهاجرت به کانادا و برخی کشورهای اروپایی نظیر آلمان است. برای اخذ مجوز کار در هر نقطه از جهان کافی است توانایی‌ها و قابلیت‌های خود را در یک موقعیت شغلی خاص به بهترین شکل اثبات کنید.

نکات مهمی که قبل از اقدام برای مهاجرت باید به آن‌ها توجه کرد کدم‌اند؟

ابتدا با مشخص کردن اهداف سفر خود سعی کنید با تحقیق بسیار بهترین و معتبرترین موسسه مهاجرتی را بیابید و از پیگیری مرحله‌به‌مرحله امور مهاجرتی خود توسط وکلای حقوقی مطمئن شوید؛ از طرف دیگر از ارائه مدارک و هزینه‌ قبل از اطمینان کامل به موسسه مهاجرتی بپرهیزید.

آیا اقدام هم‌وطنان به مهاجرت از طریق موسسه مهاجرتی در تهران الزامی است؟

خیر، اگر اطلاعات کافی و جامعی در مورد قوانین مهاجرتی، روش‌های آن و شرایط کشور هدف دارید می‌توانید به‌تنهایی در این مسیر گام بردارید؛ اما با توجه با تغییرات مداوم قوانین مهاجرتی، بهتر است با وکیل آشنا به امر مهاجرت مشاوره کرد تا در ادامه مشکلی در پروسه متقاضیان به وجود نیاید.

مهم‌ترین وظیفه مشاوران در موسسه مهاجرتی در تهران چیست؟

مشاوران حقوقی در موسسه مهاجرتی در تهران با دارا بودن چندین پرونده موفق، می‌توانند به نحو مؤثری راه گشای هم‌وطنان باشند. این مشاوران با بررسی کامل دلایل مهاجرت افراد، شرایط فردی آن‌ها متناسب‌ترین راه ممکن را مطرح کرده و اطلاعاتی کامل در خصوص وضعیت کشور مقصد ارائه می‌دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.