موزیک ویدیوی جدید امینم و اسنوپ داگ آواتارهای میمون های خسته را به نمایش می گذارد – اخبار بیت کوین

ستاره‌های برجسته رپ، امینم و اسنوپ داگ، موزیک ویدیو جدیدی منتشر کردند که مجموعه توکن‌های غیرقابل تعویض Bored Ape Yacht Club (BAYC) را به نمایش می‌گذارد. آخرین تک آهنگ این دو به نام “From the D 2 The LBC” در Apefest امسال، گردهمایی سالانه مالکان BAYC و MAYC، برای اولین بار عرضه شد. از D

کد خبر : 222144
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۳۰
موزیک ویدیوی جدید امینم و اسنوپ داگ آواتارهای میمون های خسته را به نمایش می گذارد – اخبار بیت کوین


ستاره‌های برجسته رپ، امینم و اسنوپ داگ، موزیک ویدیو جدیدی منتشر کردند که مجموعه توکن‌های غیرقابل تعویض Bored Ape Yacht Club (BAYC) را به نمایش می‌گذارد. آخرین تک آهنگ این دو به نام “From the D 2 The LBC” در Apefest امسال، گردهمایی سالانه مالکان BAYC و MAYC، برای اولین بار عرضه شد.

از D 2 LBC: Eminem، Snoop Dogg و Bored Apes

موزیک ویدیو جدید امینم و اسنوپ داگ در یوتیوب پرطرفدار بوده و در زمان نگارش این ویدیو 8.85 میلیون بازدید داشته است. موزیک ویدئوی رسمی تک آهنگ “از D 2 The LBC” مجموعه محبوب BAYC NFT را برجسته می کند. اسنوپ و امینم برای ویدیویی که در رویداد Apefest نمایش داده شد، میمون های خسته خود را انیمیشن کرده اند. Apefest تعدادی اجراهای موسیقی برجسته از Lil Wayne، Future، LCD Soundsystem، The Roots، Haim و Lil Baby داشت.

کلیپی از ویدیوی امینم و اسنوپ داگ به نام «از D 2 The LBC».

در حالی که تک‌آهنگ جدید دارای بسیاری از تصاویر بهم پیوسته BAYC است، این آهنگ بیشتر در مورد سیگار کشیدن حشیش است. اسنوپ داگ مالک BAYC 6723 و امینم مالک BAYC 9055 است و هر دو به ازای هر NFT شش رقمی خریداری شدند. آهنگ و ویدیو در یوتیوب بسیار محبوب بوده و تعداد زیادی نظرات از شنوندگان وجود دارد. دی‌جی اسکاندالوس در بخش نظرات نوشت: «بسیار عالی است که می‌بینیم این دو اسطوره گوشت گاو خود را له می‌کنند و حالا چند مفصل برای ما می‌ریزند. تا آنجا که به رسانه ها مربوط می شود، نشریاتی مانند Verge این ویدئو را کم اهمیت جلوه دادند و گفتند:

موزیک ویدیوی Bored Ape از اسنوپ داگ و امینم اینجاست تا سعی کند ما را روی توکن ها بفروشد.

کاهش 82 درصدی Apecoin از ATH، NFT های BAYC همچنان ارزش های طبقه بالایی را کنترل می کنند

ویدئوی اسنوپ و امینم به دنبال شکایت اخیر توسط آزمایشگاه‌های یوگا خالقان BAYC علیه هنرمند رایدر ریپس و چند تن از همکارانش است. علاوه بر این، apecoin رمز ارز (APE) در هفته گذشته 15 درصد و در دو هفته گذشته 21.6 درصد افزایش یافته است. با این حال، ارزش فعلی 4.76 دلار APE در زمان نگارش مقاله، 82.2 درصد کمتر از بالاترین قیمت تاریخ (ATH) 26.70 دلار در هر واحد است.

BAYC NFTها بیشترین قیمت کف را با 89.49 ETH یا 106289 دلار برای ارزانترین BAYC در بازار امروز دارند. هیچ NFT BAYC وجود ندارد که کمتر از شش رقم فروخته شود، اما ارزش کف MAYC 17.57 ETH (20,868 دلار) برای ارزان‌ترین MAYC در بازار امروز است. در طول هفت روز گذشته، Bored Ape Yacht Club 8522 به قیمت 233.33 اتر یا 262958 دلار فروخته شد. Bored Ape Yacht Club 2896 به قیمت 166 اتر یا 205 هزار دلار و BAYC 7381 به قیمت 147.25 اتر یا 182 هزار دلار فروخته شد.

برچسب ها در این داستان

APE، Apecoin، Apefest، BAYC، فروش BAYC، Bored Ape، Bored Ape Yacht Club، Eminem، Eminem and Snoop Dogg، Eminem Snoop Dogg، ETH، Ethereum، From the D 2 the LBC، آینده، Haim، LCD Soundsystem، لیل وین، تک آهنگ، موزیک ویدیو، ستاره های رپ، اسنوپ داگ، The Roots، یوگا لبز

نظر شما در مورد تک آهنگ جدید امینم و اسنوپ داگ با آواتارهای Bore Ape چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، هنری از موزیک ویدیوی “From the D 2 The LBC”. هنر BAYC

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.