موزه معدنچیان در حال حفاری فرصت های رشد با اجرای فاز دوم طرح تجدید تفسیری

[ad_1] دولت کانادا از ایجاد تجربه بازدیدکننده افزایش یافته در احترام به فرهنگ معدن، کمک به تاریخ کیپ برتون حمایت می کند. 28 آوریل 2022 · خلیج گلیس، نوا اسکوشیا · آژانس فرصت‌های آتلانتیک کانادا (ACOA) سازمان‌ها و اپراتورهای گردشگری آتلانتیک کانادا به سختی تلاش می‌کنند تا از چالش‌های همه‌گیر نجات پیدا کنند و رویکردهای

کد خبر : 199585
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
موزه معدنچیان در حال حفاری فرصت های رشد با اجرای فاز دوم طرح تجدید تفسیری

[ad_1]

دولت کانادا از ایجاد تجربه بازدیدکننده افزایش یافته در احترام به فرهنگ معدن، کمک به تاریخ کیپ برتون حمایت می کند.

28 آوریل 2022 · خلیج گلیس، نوا اسکوشیا · آژانس فرصت‌های آتلانتیک کانادا (ACOA)

سازمان‌ها و اپراتورهای گردشگری آتلانتیک کانادا به سختی تلاش می‌کنند تا از چالش‌های همه‌گیر نجات پیدا کنند و رویکردهای جدیدی برای ارائه تجربیات گردشگری در کلاس جهانی پیدا کنند که داستان‌های منطقه را بازگو می‌کند، و آنچه آن را به یک مقصد ویژه برای بازدیدکنندگان تبدیل می‌کند. به همین دلیل است که دولت کانادا از موزه معدنچیان کیپ برتون در گسترش تجربه بازدیدکنندگانی که میراث استخراج زغال سنگ کیپ برتون را حفظ کرده و به یادگار می آورد، حمایت می کند.

دولت فدرال از گسترش تجربه فرهنگی حمایت می کند

امروز، مایک کلووی، دبیر پارلمانی وزیر شیلات، اقیانوس‌ها و گارد ساحلی کانادا و نماینده پارلمان کیپ برتون – کانسو، کمک غیرقابل بازپرداخت 800,000 دلاری از طریق صندوق زیرساخت ابتکاری انتقال زغال سنگ کانادا (CCTI) را اعلام کرد. بنیاد معدنچیان کیپ برتون برای اجرای فاز دوم طرح تجدید تفسیری خود. این اعلامیه از طرف محترم ژینت پتیپاس تیلور، وزیر زبان های رسمی و وزیر مسئول ACOA اعلام شد.

استان نوا اسکوشیا 800000 دلار کمک می کند. بنیاد معدنچیان کیپ برتون نیز کمک قابل توجهی به مبلغ 400000 دلار از طریق جمع آوری کمک مالی و حمایت مالی می کند.

یکی از حوزه های اصلی تمرکز، تئاتر Men of the Deeps خواهد بود که برای روایت داستان معدن از طریق گرافیک، یک دیوار نمایشی و یک ورودی صحنه اختصاصی برای گروه کر معدنچیان زغال سنگ بازسازی می شود. یک بنای یادبود دائمی برای گرامیداشت کسانی که در معادن زغال سنگ کیپ برتون از دست رفتند ایجاد خواهد شد. وسایل کمک ناوبری برای افراد کم بینا و کم شنوایی ایجاد خواهد شد و پنل های خورشیدی و روشنایی LED برای به حداقل رساندن اتکای موزه به سوخت های فسیلی نصب خواهند شد. این پروژه به موزه کمک می کند تا بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کند و درآمدزایی کند، در حالی که تاریخ معدن منطقه را به روشی معتبر و تعاملی به اشتراک می گذارد.

صندوق زیرساخت CCTI در 20 آگوست 2020 راه اندازی شد. این مبلغ 150 میلیون دلاری طی پنج سال، که توسط آژانس های توسعه منطقه ای کانادا (RDAs) تحویل داده شده است، با هدف کمک به جوامع برای دور شدن از زغال سنگ با سرمایه گذاری در زیرساخت ها است. این طرح قرار است در 31 مارس 2025 به پایان برسد. ACOA 55 میلیون دلار تحت طرح های CCTI تحویل می دهد. دولت کانادا همچنان متعهد به همکاری با شرکا برای تسهیل این انتقال است. این سرمایه گذاری ها به جوامع کمک می کند تا اقتصادها را متنوع کنند، شغل ایجاد کنند و برای آینده آماده شوند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.