مورگان استنلی پیش بینی دلار در پایان سال را کاهش داد توسط رویترز

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: لوگوی شرکتی شرکت مالی مورگان استنلی بر روی ساختمانی در سن دیگو، کالیفرنیا در 24 سپتامبر 2013 به تصویر کشیده شده است. رویترز/مایک بلیک/عکس فایل (رویترز) – مورگان استنلی پیش بینی پایان سال 2023 خود را برای سال 98 کاهش داد و انتظار دارد که با کاهش نگرانی ها در

کد خبر : 307587
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲:۲۳
مورگان استنلی پیش بینی دلار در پایان سال را کاهش داد توسط رویترز

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: لوگوی شرکتی شرکت مالی مورگان استنلی بر روی ساختمانی در سن دیگو، کالیفرنیا در 24 سپتامبر 2013 به تصویر کشیده شده است. رویترز/مایک بلیک/عکس فایل

(رویترز) – مورگان استنلی پیش بینی پایان سال 2023 خود را برای سال 98 کاهش داد و انتظار دارد که با کاهش نگرانی ها در مورد شدت رکود اقتصادی، ضعف دلار در برابر یورو در سال جاری بارزتر شود.

آنها قبلاً شاهد این شاخص بودند که ارز ایالات متحده را در برابر سبدی متشکل از شش رقیب اصلی وزن می کند و سال 2023 را در 104 به پایان می رساند.

استراتژیست‌های ارزی می‌گویند: رشد جهانی نشانه‌هایی از شناوری را نشان می‌دهد، نااطمینانی کلان و تورم در حال کاهش است و دلار به سرعت مزیت حمل خود را از دست می‌دهد. مورگان استنلی (NYSE:) به رهبری جیمز کی لرد، در یادداشتی که اواخر روز یکشنبه منتشر شد.

شاخص دلار روز دوشنبه در حوالی ساعت 1330 به وقت گرینویچ در 102.4 معامله شد.

بانک وال استریت اکنون شاهد تقویت یورو در برابر دلار به 1.15 تا پایان سال در برابر پیش بینی قبلی 1.08 است. یورو آخرین بار در 1.08 معامله شد.

در میان ارزهای G10، استراتژیست‌های MS انتظار دارند بازدهی منفی برای سال از پوند انگلیس با توجه به چالش‌های رشد داخلی و از ین ژاپن به دلیل ترجیح آن به عنوان ارز تأمین مالی شود.

آنها گفتند که انتظار می رود سال را با 6.65 در هر دلار به پایان برساند، از 6.73 که در آخرین معامله بود. پیش‌بینی این بانک در پایان سال گذشته برای یوان 6.80 بود.

در بازارهای نوظهور، شاهد بازدهی کل تقریباً 5 درصدی تا پایان سال هستیم… ارزهایی که به احتمال زیاد نسبت به بهبود اقتصاد چین حساس هستند، از جمله ارزهایی که در سال 2022 عملکرد ضعیفی داشتند، مانند شیلی، عملکرد بهتری داشتند. پزو» گفتند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.