مورد تجاری برای پیاده سازی شبکه لایتنینگ بیت کوین

[ad_1] در حالی که هنوز یک فناوری نسبتاً جدید است، شبکه لایتنینگ بیت کوین مزایای مشخصی را برای طیف گسترده ای از عملیات تجاری ارائه می دهد. این یک سرمقاله نظری توسط مت ماریا است، یک CPA بر چگونگی تأثیر تغییرات قوانین حسابداری بر جامعه بیت کوین متمرکز بود. امروزه، شرکت‌ها هنگام پردازش پرداخت‌های مشتریان،

کد خبر : 355448
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
مورد تجاری برای پیاده سازی شبکه لایتنینگ بیت کوین

[ad_1]

در حالی که هنوز یک فناوری نسبتاً جدید است، شبکه لایتنینگ بیت کوین مزایای مشخصی را برای طیف گسترده ای از عملیات تجاری ارائه می دهد.

این یک سرمقاله نظری توسط مت ماریا است، یک CPA بر چگونگی تأثیر تغییرات قوانین حسابداری بر جامعه بیت کوین متمرکز بود.

امروزه، شرکت‌ها هنگام پردازش پرداخت‌های مشتریان، مبالغ هنگفتی را صرف هزینه‌های کارت اعتباری می‌کنند که در نهایت به حاشیه‌هایی می‌رسند که به طور گسترده توسط سرمایه‌گذاران و مدیریت به طور یکسان مورد بررسی قرار می‌گیرند.

اما شبکه لایتنینگ یک راه حل پرداخت جدید با قابلیت پردازش پرداخت های آنی (با استفاده از بیت کوین) بدون هیچ هزینه ای ارائه می کند. این سیستم حفاظت‌های غیرمتمرکز معادل شبکه بیت‌کوین را به رخ می‌کشد که در نهایت از بلاک چین بیت‌کوین استفاده می‌کند، که از زمان آغاز به کار آن در سال 2009 هک نشده است. در حالی که تردید در بین عموم مردم در مورد بیت‌کوین در نوسانات قیمت دارایی آشکار می‌شود، این فناوری نوآورانه ساخته شده بر روی « بیت کوین ریل» فرصتی منحصر به فرد برای مدیران عامل و مدیران ارشد مالی برای بهبود سودآوری ایجاد می کند.

در واقع، شما می توانید ضد بیت کوین باشید و همچنان بتوانید مزایای شبکه لایتنینگ را در فرآیندهای پرداخت شرکت خود استخراج کنید و از مسائل مربوط به تغییر قیمت بیت کوین اجتناب کنید.

در اینجا برخی از بزرگترین مزیت های اتخاذ شبکه لایتنینگ برای مشاغل آورده شده است:

بهبود حاشیه، کاهش هزینه ها

با اخراج انبوه کارکنان در بازار، سرمایه‌گذاران و مدیران به طور قابل‌توجهی به بررسی دقیق حاشیه‌ها ادامه می‌دهند – هر دلار مهم است و بدون برنامه‌ریزی و آینده‌نگری مناسب می‌تواند فاجعه‌ای را رقم بزند.

شبکه لایتنینگ با حداقل کارمزد تراکنش به کاهش این فشارها کمک می کند. به طور متوسط، پرداخت های انجام شده از طریق کارت اعتباری به حدود 3 درصد کارمزد بدهی به موسسات مالی واسط می رسد. شبکه لایتنینگ امکان پردازش پرداخت ها را با کسری از هزینه با استفاده از کانال های پرداخت خرد باز می کند. در حالی که بعید است که کل پایگاه مشتری بلافاصله از طریق شبکه لایتنینگ تراکنش کند، حتی انتقال 25 درصد از پرداخت های کارت اعتباری می تواند به طور قابل توجهی حاشیه سود را بهبود بخشد.

بهره مندی از نوآوری مداوم

بدون پرداختن به جزئیات اضافی در مورد نحوه عملکرد لایتنینگ در پشت صحنه، نوآوری هایی که در فضا تحقق می یابند، مکرر باقی می مانند.

به عنوان مثال، IBEX Pay به عنوان یک سرویس برنامه کاربردی وب عمل می کند که به بازرگانان اجازه می دهد یک فاکتور در صورت تقاضا ایجاد کنند، یک کد QR ایجاد کنند تا توسط خریدار با هر کیف پول لایتنینگ اسکن شود و پرداخت از طریق لایتنینگ به صورت آنی پردازش شود. بازرگانان می توانند بر اساس نسبت تعیین شده توسط کاربر BTC به USD، پرداخت را دریافت کنند.

برای شرکت‌هایی که دارای پایانه‌های نقطه‌فروش (PoS) هستند، Strike در حال توسعه سازگاری با شبکه لایتنینگ برای بسیاری از آن‌ها است و در عین حال مزایای مشابهی را برای پلتفرم IBEX Pay هم از نظر کارایی و هم مقرون به صرفه ارائه می‌کند. و اکثر این خدمات نیازی به هزینه اشتراک ماهانه ندارند.

تسویه فوری

یکی دیگر از مزایای استفاده از شبکه لایتنینگ تسویه تقریباً فوری وجوه است. دیگر لازم نیست شرکت‌ها دو تا سه روز کاری منتظر بمانند تا پرداخت‌های ACH/wire برای دسترسی به سرمایه از طریق “ریل فیات” تسویه حساب کنند. واسطه ها با استفاده از شبکه لایتنینگ حذف می شوند و امکان دسترسی سریع به سرمایه و در عین حال محدود کردن ریسک طرف مقابل را فراهم می کند.

یک پایگاه مشتری داخلی

اگرچه پایگاه های مشتریان به شدت به کالاها یا خدمات ارائه شده توسط یک شرکت وابسته است، تعداد زیادی از حامیان بیت کوین وجود دارند که ترجیح می دهند و اغلب به دنبال فروشندگانی هستند که به طور مستقیم یا غیرمستقیم در محیط بیت کوین فعالیت می کنند.

بسیاری از طرفداران بیت کوین از وب سایت هایی مانند btcmap.org و satmap.app برای یافتن مشاغلی که بیت کوین را می پذیرند استفاده می کنند. با توجه به اینکه شبکه لایتنینگ لایه ای است که بر روی شبکه بیت کوین ساخته شده است، استفاده از آن می تواند یک پایگاه مشتری داخلی و در حال رشد برای شما فراهم کند که تشنه مشارکت در موفقیت های کسب و کارهایی که زیر چتر بیت کوین فعالیت می کنند و به اشتراک بگذارند.

محدودیت ها و خطرات

با این حال، نوزادی نسبی شبکه لایتنینگ به این معنی است که محدودیت ها و خطرات بالقوه ای وجود دارد.

به عنوان مثال، IBEX Pay در حال حاضر حداکثر اندازه تراکنش 2500 دلاری را ارائه می دهد. علاوه بر این، و مانند هر فناوری جدید، در حالی که شبکه در حال افزایش است، هنوز خطرات بالقوه ای با باگ ها و سایر آسیب پذیری ها وجود دارد. محبوبیت اخیر به کاهش نگرانی ها در مورد این اثبات مفهوم کمک کرده است، اما بدون چندین دهه اطلاعات برای تکیه بر آنها، هیچ تضمینی وجود ندارد که مسائل ظاهر نشوند. در نهایت، فقدان شفافیت قانونی فعلی در حوزه دارایی دیجیتال می‌تواند به طور بالقوه منجر به سوالات بیشتری در آینده شود.

با تمام آنچه گفته شد، شبکه لایتنینگ از منظر مالی، عملیاتی و تکنولوژیکی مزیت رقابتی را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند، اگرچه برخی نگرانی‌ها به دلیل نوپا بودن نسبی محصول علاوه بر محدودیت‌های موجود در راه‌حل‌های فعلی وجود دارد. با این حال، به جای ایستادن و رنج بردن از فشارهای حاشیه ای که همچنان در اقتصاد رخنه می کند، ارزش آن را دارد که اقدام و سازگاری کنیم.

توصیه من برای صاحبان مشاغل موجود این است که اجرای آزمایشی این راه حل را برای حداقل بخش کوچکی از کسب و کار خود اجرا کنند و اندازه نمونه کافی برای مقایسه با فرآیندهای پرداخت فعلی ایجاد کنند. بدترین سناریو در اینجا چیست؟ شما از مزایای ذکر شده در اینجا بهره نمی برید، اما بدون آسیب جانبی به کسب و کار خود هستید. بهترین؟ شما اولین حرکت دهنده در فناوری هستید که هدف آن وقفه در فضای پردازش پرداخت، همراه با افزایش حاشیه ها و دسترسی سریعتر به پرداخت های مشتری است.

تصمیم با شماست

این یک پست مهمان توسط مت ماریا است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.