موج گرما در انگلستان بیشترین میزان مرگ و میر را در میان سالمندان دارد

[ad_1] لندن (رویترز) – مقامات بهداشتی روز جمعه پس از تابستان گرم که شاهد افزایش دما به بالاترین حد خود بود، اعلام کردند که انگلیس امسال بالاترین آمار مرگ و میر مازاد بر اثر موج گرما را از زمان شروع رکوردها در سال 2004 داشته است. آژانس امنیت بهداشتی بریتانیا (UKHSA) در بیانیه ای اعلام

کد خبر : 264398
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
موج گرما در انگلستان بیشترین میزان مرگ و میر را در میان سالمندان دارد

[ad_1]

لندن (رویترز) – مقامات بهداشتی روز جمعه پس از تابستان گرم که شاهد افزایش دما به بالاترین حد خود بود، اعلام کردند که انگلیس امسال بالاترین آمار مرگ و میر مازاد بر اثر موج گرما را از زمان شروع رکوردها در سال 2004 داشته است.

آژانس امنیت بهداشتی بریتانیا (UKHSA) در بیانیه ای اعلام کرد که انگلیس امسال 2803 مرگ بیش از حد در میان افراد 65 ساله و بالاتر در طول موج گرمای تابستان ثبت کرده است که احتمالاً به دلیل عوارض ناشی از گرمای شدید بوده است. این ارقام شامل مرگ و میر ناشی از COVID-19 نمی شود.

ایزابل اولیور، مدیر ارشد علمی UKHSA گفت: «این تخمین‌ها به وضوح نشان می‌دهند که دمای بالا می‌تواند منجر به مرگ زودرس برای افرادی شود که آسیب‌پذیر هستند».

دوره‌های طولانی‌مدت هوای گرم خطر خاصی برای افراد مسن، کسانی که بیماری‌های قلبی و ریوی دارند یا افرادی که نمی‌توانند خود را خنک نگه دارند، مانند افراد دارای ناتوانی یادگیری و بیماری آلزایمر است.

بریتانیا در 19 ژوئیه بالاترین دمای خود را در شرق انگلستان ثبت کرد که کمی بالاتر از 40 درجه سانتیگراد (104 فارنهایت) بود.

دانشمندان می گویند موج گرما که باعث آتش سوزی در زمین های بزرگ چمن، تخریب اموال و زیرساخت های حمل و نقل تحت فشار شد، به دلیل تغییرات آب و هوایی حداقل 10 برابر بیشتر شده است.

UKHSA گفت که حدود 1000 مرگ بیش از حد در بین افراد بالای 65 سال بین 17 تا 20 ژوئیه ثبت شده است، در حالی که دوره 8 تا 17 اوت حدود 1458 مرگ بیش از حد را ثبت کرده است.

آماردانان از «مرگ‌های اضافی» استفاده می‌کنند – اصطلاحی که در طول همه‌گیری ویروس کرونا رایج‌تر شد – برای توصیف تعداد تلفات بیش از تعداد مرگ‌ومیرهای معمول مشاهده شده برای یک زمان خاص از سال.

سارا کال، رئیس بخش تحلیل مرگ و میر ONS گفت: علیرغم اوج مرگ و میر در طول موج گرما، اکثر روزهای زمستان معمولاً تعداد بیشتری از مرگ و میر را نسبت به تابستان نشان می دهند.

(گزارش توسط ساچین راویکومار؛ ویرایش توسط آلیستر اسموت)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.