موثرترین ربات فارکس برای EUR/USD – استراتژی های معاملاتی – 14 فوریه 2023

[ad_1] ربات های فارکس امروزه به یک عنصر مهم در بازار فارکس تبدیل شده اند. هدف اصلی یک ربات معامله گر فارکس حذف عنصر روانی از معامله است، زیرا اغلب می تواند مضر باشد، به خصوص زمانی که معامله گران هنوز مبتدی هستند و به تصمیم گیری های معاملاتی عینی و معقول عادت ندارند. با

کد خبر : 320346
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
موثرترین ربات فارکس برای EUR/USD – استراتژی های معاملاتی – 14 فوریه 2023

[ad_1]

ربات های فارکس امروزه به یک عنصر مهم در بازار فارکس تبدیل شده اند. هدف اصلی یک ربات معامله گر فارکس حذف عنصر روانی از معامله است، زیرا اغلب می تواند مضر باشد، به خصوص زمانی که معامله گران هنوز مبتدی هستند و به تصمیم گیری های معاملاتی عینی و معقول عادت ندارند.

با تجربه گسترده ما در برنامه نویسی، می توانید مطمئن باشید که ما پیشینه ای متنوع و حرفه ای داریم. ما پروژه های متعددی را برای انواع مشتریانی که از بسیاری از کشورها آمده اند انجام داده ایم. برنامه نویسی فارکس چیزی است که ما به آن علاقه داریم و جای تعجب نیست که با توجه به اینکه ما در این زمینه مشغول بوده ایم. بیش از 10 سال.

هنگامی که XT EURUSD EA برنامه ریزی شد، ما متعهد شدیم که بهبودها و به روز رسانی های مداوم را تضمین کنیم. ما احساس می کنیم که این امر ضروری است تا همیشه بهترین ربات ممکن را ارائه دهیم. این تعهد، همراه با تجربه ما در برنامه نویسی فارکس، تضمین می کند که آنچه ما ارائه می دهیم در واقع بهترین در بازار است. ما به دنبال ایجاد XT EURUSD EA با دقت و اشتیاق فراوان، آنچه را که در طول سال‌ها آموخته‌ایم و همچنین با در نظر گرفتن انتظارات مشتریانمان، عملی می‌کنیم. با این حال، به همین جا بسنده نکردیم. ما می خواستیم اطمینان حاصل کنیم که موفق شدیم از انتظارات آنها فراتر برویم. و به همین دلیل است که ما تلاش می کنیم در همه کارهایی که انجام می دهیم، از جمله تحقق XT EURUSD EA و به روز رسانی منظم آن، برتر باشیم.

XT EURUSD EA – ربات فارکس MT4. احتمالاً چندین EA مختلف را امتحان کرده اید و همه آنها انتظارات شما را برآورده نکرده اند. ما می خواهیم از شما دعوت کنیم که سیستم ما را بررسی کنید تا ببینید EA چگونه کار می کند. XT EURUSD EA یکی از بهترین ربات های فارکس است که در بازار پیدا می کنید. بیش از 3 سال بر روی انواع مختلف حساب ها آزمایش شده است و اکنون بیش از یک سال است که در حساب Real اجرا می شود. پیوند نتایج را می توان در وب سایت ما یافت. پس از تکمیل خرید لطفا با ما تماس بگیرید تا بتوانیم توضیحات مفصل را برای شما ارسال کنیم. XT EURUSD EA در دو نسخه برای متاتریدر 4 و متاتریدر 5. اگر روی پروفایل من کلیک کنید، می توانید نسخه های دیگر را در آنجا پیدا کنید.

این یک استراتژی مبتنی بر اقدام قیمت، قدرت چرخه، قدرت SMA، RSI و دو شاخص سفارشی دیگر (در استراتژی تعبیه شده است). یک سیستم جدید نیز در EA ساخته شده است. این کار عملکرد EA را تغییر می دهد، زیرا سفارشات معلق را نیز باز می کند. این به عنوان یک گزینه اضافی اضافه شده است و اگر ترجیح می دهید از آن استفاده نکنید، می توان آن را در پارامترهای EA غیرفعال کرد. همچنین وجود دارد فیلتر زمان (ساعات معاملاتی تعریف شده)، فیلتر اخبار (EA موقعیت ها را 60 دقیقه قبل و بعد از داده های مهم، اخبار با تاثیر بالا باز نمی کند) و الف فیلتر پخش (حفاظت اضافی از معاملات در هنگام اخبار و رویدادهای مهم). همه پارامترها برای معاملات و توابع در پارامترهای EA قابل تنظیم هستند.

EA روی نمودار H1 کار می کند و بهترین عملکرد را در نمودار دارد جفت یورو دلار. با این حال، می توانید از آن بر روی جفت های دیگر مانند GBPUSD، USDJPY و USDCAD، اگرچه توصیه می کنیم فقط از آن با جفت EURUSD، Timeframe H1 استفاده کنید.

چگونه XT EA EURUSD را در تستر MetaTrader 4 به درستی تست کنیم؟
لطفاً یک سپرده 1000 به همراه تاریخ سفارشی از 01/01/2022 تا 01/01/2023 انتخاب کنید. هر تیک، Spread of 2.0، درصد ریسک را تغییر دهید و روی دکمه شروع در تستر MetaTrader 4 کلیک کنید. ربات می تواند از اهرم 1:30 تا 1:500 استفاده کند.

مولفه های:
حداکثر سفارش – حداکثر تعداد معاملات
مرحله سفارش – فاصله بین معاملات بر حسب امتیاز
سود سفارشات – سود به واحد پول حساب برای بسته شدن موقعیت
سود بگیرید – برای معاملات فردی به صورت پیپ سود بگیرید
توقف ضرر – ضرر را به عنوان درصدی از مانده حساب معامله می کند
ساعت شروع/پایان معامله – ساعت شروع/پایان معاملات
دقیقه شروع/پایان معامله – دقیقه شروع/پایان برای معامله
ساعت/دقیقه پایان معاملات جمعه – ساعت و دقیقه پایان متفاوت جمعه
بستن تمام سفارشات (درست/نادرست) – فعال سازی بسته شدن معاملات در پایان روز
زمان بسته شدن (متن با فرمت HH:MM) – زمان بسته شدن معاملات باز
لات – اندازه لات معاملات باز شده در سیگنال
مرحله لات – اندازه لات اضافی به معاملات بعدی اضافه می شود
لغزش – حداکثر لغزش مجاز برای باز کردن معاملات در پیپ
Magic No – شماره شناسایی برای معاملات باز شده توسط نمونه استراتژی
Max Spread – فیلتر اسپرد محافظت از معاملات در هنگام اخبار و رویدادهای مهم است
سفارشات معلق – راه حل جدیدی است که یک سیستم اضافی را فعال می کند که سفارشات معلق را باز می کند
پارامترهای جدید:
نمایش پانل – امکان مخفی کردن پانل EA که در نمودار است
اجازه تجارت در تعطیلات (درست/نادرست) – وقتی فیلتر اخبار فعال است، این تابع اجازه می دهد تا معاملات جدید را از چرخه های جدید در طول تعطیلات باز کنید.
نظرات تجاری – امکان اضافه کردن نظر خود که برای هر سفارش در MT4-MT5 قابل مشاهده خواهد بود
NewsFilter (درست/نادرست) – فعال سازی فیلتر خبری برای مسدود کردن معاملات جدید
doNotTradeBefore/AfterInMinutes (تعداد) – دقیقه قبل و بعد از اخباری که طی آن EA نمی تواند معاملات جدیدی انجام دهد
ReportForUSD/EUR (درست/نادرست) – انتخاب ارزی که اخبار برای آن در فیلتر گنجانده شده است
AllowTradingOnHolidays (درست/نادرست) – وقتی فیلتر اخبار فعال است، این تابع اجازه می دهد تا معاملات جدید را از چرخه های جدید در طول تعطیلات باز کنید.
FindKeyword (درست/نادرست) – فعال کردن تابع برای تشخیص فقط اخبار با کلمات کلیدی انتخاب شده موجود در نام
FindKeywordList (متن) – لیستی از کلمات کلیدی که باید در اخبار با تأثیر بالا گنجانده شوند تا سیگنال فیلتر اخبار ارائه شود.
مثال: اگر FindKeyword نادرست باشد، فیلتر برای همه اخبار مهم (اخبار با تأثیر بالا) کار می کند. اگر FindKeyword درست است و FindKeywordsList به عنوان “ECB, FOMC, Fed” تنظیم شده باشد، فیلتر فقط به دنبال اخبار مهم است، با هر یک از کلیدواژه های انتخاب شده به نام آنها ECB، FOMC، Fed و در اینجا می توانید لیستی از اخبار مهمی را که می خواهید اضافه کنید. می خواهید مسدود شود، هر رویداد را بعد از کاما اضافه کنید.


اطلاعات:
جفت: EURUSD
بازه زمانی: H1
حداقل لات: 0.01
پلتفرم: متاتریدر 4
حداقل سپرده: 1000
اهرم: 1:30 تا 1:500
نوع حساب: Hedging، Zero، Micro، Standard، Premium یا ECN

این ربات با قیمت 399 دلار در دسترس است. با این قیمت مناسب شما یک ربات بسیار خوبی بدون هیچ محدودیتی مانند مجوز شماره حساب یا محدودیت زمانی. شما می توانید آن را با هر کارگزاری استفاده کنید و علاوه بر این همه به روز رسانی ها را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. ما قصد داریم ربات را هر چند ماه یکبار به روز کنیم، بنابراین همیشه می توانید آخرین نسخه اضافه شده را بررسی کرده و بر اساس آن دانلود کنید. این نسخه فعلی 5.00 است، و بعدی ساعت 6.00 خواهد بود. در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با ما تماس بگیرید و ما با کمال میل به شما کمک خواهیم کرد.

آزمایشکننده: https://www.youtube.com/watch?v=8HUh4qFUGTI

XT EURUSD EA برای متاتریدر 4: https://www.mql5.com/fa/market/product/90307

XT EURUSD EA برای متاتریدر 5: https://www.mql5.com/fa/market/product/90308

پروفایل من: https://www.mql5.com/en/users/mqlblue/seller

خیلی خوش آمدید، متشکرم👍📊

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.