موتور جستجوی Yandex روسیه ارزهای دیجیتال را به مبدل خود اضافه می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1] یاندکس، بزرگترین موتور جستجوی روسیه، مبدل ارز خود را به روز کرده و ارزهای رمزنگاری شده را اضافه کرده است. ویجت اکنون نرخ این سکه ها را در تعدادی از ارزهای فیات نشان می دهد و برنامه هایی برای معرفی جفت های کریپتو به کریپتو در آینده نیز وجود دارد. Yandex ارزهای دیجیتال پیشرو

کد خبر : 322524
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
موتور جستجوی Yandex روسیه ارزهای دیجیتال را به مبدل خود اضافه می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

یاندکس، بزرگترین موتور جستجوی روسیه، مبدل ارز خود را به روز کرده و ارزهای رمزنگاری شده را اضافه کرده است. ویجت اکنون نرخ این سکه ها را در تعدادی از ارزهای فیات نشان می دهد و برنامه هایی برای معرفی جفت های کریپتو به کریپتو در آینده نیز وجود دارد.

Yandex ارزهای دیجیتال پیشرو را در مبدل ارز خود ادغام می کند

کاربران موتور جستجوی پیشرو روسیه، Yandex، می‌توانند اطلاعاتی در مورد بیش از 140 ارز رمزپایه محبوب، علاوه بر داده‌های مربوط به ارزهای ملی کشورهای مختلف، مشاهده کنند. این شرکت اعلام کرد که نرخ کریپتو به آخرین نسخه مبدل ارز آن اضافه شده است.

به گزارش پایگاه خبری Rb.ru روسیه به نقل از Yandex، ویجت که دارای نمودار قیمت و ابزار تبدیل سریع است، درست بالای نتایج جستجو قرار دارد. این نرم افزار کلمات کلیدی استاندارد و حتی زبان عامیانه یا غیر دقیق را در پرس و جو تشخیص می دهد.

ارزش سکه ها و نشانه های مورد علاقه را می توان به روبل روسیه، دلار آمریکا، یورو و سایر ارزهای فیات نشان داد. جفت‌های بیشتری در آینده اضافه خواهند شد، و همچنین گزینه‌ای برای مشاهده قیمت یک دارایی دیجیتالی در ارز دیجیتال دیگر وجود خواهد داشت.

این گزارش خاطرنشان کرد که Yandex داده‌های بازار را از Coingecko، یکی از بزرگترین پورتال‌های تجمیع در فضای رمزنگاری، منبع می‌دهد. بر اساس آمار خود موتور جستجوی روسی، بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، دوج کوین و سولانا از نظر تعداد درخواست های جستجو در سال 2022 محبوب ترین رمزارزها بوده اند.

پلتفرم های آنلاین جهانی از عملکردهای مشابه پشتیبانی می کنند، اما دسترسی به برخی از آنها برای روس ها محدود شده است. همانطور که توسط RBC Crypto اشاره شده است، ویژگی ای که امکان ردیابی قیمت ارزهای دیجیتال را می دهد توسط توییتر در دسامبر سال گذشته راه اندازی شد، اما پلت فرم رسانه های اجتماعی در روسیه مسدود شده است.

قانون «در مورد دارایی‌های مالی دیجیتال» در ژانویه 2021 در روسیه به اجرا درآمد، اما دولت هنوز تراکنش‌ها با ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز مانند بیت‌کوین را به درستی تنظیم نکرده است. طبق اظهارات مقامات، این اتفاق باید در سال 2023 رخ دهد.

لایحه ای طراحی شده برای قانونی کردن استخراج کریپتو در نوامبر 2022 به پارلمان روسیه ارائه شد. هدف این قانون تنظیم مبادله ارزهای دیجیتال استخراج شده در پلتفرم های معاملاتی خارج از کشور یا تحت رژیم های قانونی خاص در روسیه است.

برچسب ها در این داستان

کریپتو، دارایی رمزنگاری، دارایی‌های رمزنگاری، قیمت‌های رمزنگاری، نرخ‌های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، دارایی‌های دیجیتال، ارز دیجیتال، نرخ ارز، ویژگی، عملکرد، گزینه، قیمت‌ها، نرخ‌ها، روسیه، روسی، جستجو، موتور جستجو، توییتر، ویجت، Yandex

آیا فکر می کنید یاندکس در آینده ویژگی های مرتبط با رمزارزهای بیشتری را معرفی خواهد کرد؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Trismegist san / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.