موتور بازی یونیتی گزینه های یکپارچه سازی بلاک چین و وب 3 را راه اندازی کرد – بلاک چین بیت کوین نیوز

[ad_1] یونیتی، یک شرکت توسعه موتور بازی، از معرفی چندین گزینه ادغام مبتنی بر بلاک چین به پلتفرم خود خبر داده است. گزینه‌های جدید فرصت‌هایی را برای توسعه‌دهندگان ارائه می‌دهند که می‌توانند از هویت دیجیتال، توکن‌ها، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و سایر فناوری‌ها با ادغام مستقیم در موتور Unity استفاده کنند. Unity فشار غیرمتمرکز جدیدی

کد خبر : 328232
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
موتور بازی یونیتی گزینه های یکپارچه سازی بلاک چین و وب 3 را راه اندازی کرد – بلاک چین بیت کوین نیوز

[ad_1]

یونیتی، یک شرکت توسعه موتور بازی، از معرفی چندین گزینه ادغام مبتنی بر بلاک چین به پلتفرم خود خبر داده است. گزینه‌های جدید فرصت‌هایی را برای توسعه‌دهندگان ارائه می‌دهند که می‌توانند از هویت دیجیتال، توکن‌ها، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و سایر فناوری‌ها با ادغام مستقیم در موتور Unity استفاده کنند.

Unity فشار غیرمتمرکز جدیدی را در موتور بازی خود نشان می دهد

یونیتی، یکی از بزرگترین شرکت ها در صنعت بازی، پشتیبانی از تعدادی از فناوری های جدید بلاک چین را در موتور خود اعلام کرده است. این گزینه‌ها که بر توسعه‌دهنده متمرکز هستند، به کاربران امکان می‌دهند تا مالکیت واقعی دارایی‌های درون بازی خود را به دست آورند و همچنین توکن‌ها و راه‌حل‌های هویت دیجیتالی را مدیریت کنند که می‌توانند به دنیای واقعی صادر شوند.

این بدان معناست که توسعه‌دهندگان می‌توانند از مزایای این فناوری‌ها و ادغام این فناوری‌ها در بازی‌های خود به شیوه‌ای کارآمد، به جای مسائل فنی که از پیاده‌سازی پیچیده بلاک چین ناشی می‌شوند، بر تجربه‌سازی تمرکز کنند. این شامل طراحی بازی‌های مبتنی بر مدل بازی برای کسب درآمد و همچنین تجربه‌های متمرکز بر NFT است.

فناوری های «راه حل تأیید شده» شامل 13 کیت توسعه نرم افزار مختلف برای یکپارچه سازی خدمات بلاک چین است. Aikon Ore ID، Algorand، Altura، Aptos Labs، Dapper Labs، Immutable X، Infura، Metamask، Nefta، Pocketful of Quarters، Solana، Tezos و Truffle راه حل های غیرمتمرکز موجود برای اهداف مختلف هستند.

برخی از این ابزارها شامل کیف‌پول‌های مدیریت توکن هستند، برخی دیگر بر روی سهولت مدیریت فرآیندهای هویت دیجیتال در جهان‌های مجازی متمرکز هستند و برخی دیگر گزینه‌های ایجاد متاورس را ارائه می‌دهند.

این «راه‌حل‌های تأییدشده» به‌صورت رایگان از فروشگاه Unity Asset در دسترس هستند، به این معنی که حتی توسعه‌دهندگان کوچک نیز می‌توانند از آن‌ها برای آموزش و ساخت برنامه‌های کوچکی که زنجیره بلوکی را ادغام می‌کنند، استفاده کنند و نوار دسترسی به چنین ابزارهایی را پایین بیاورند.

Unity، Metaverse و Web3

Unity در حال حاضر در نیروگاه های بازی متاورس مانند The Sandbox و Decentraland که دو تا از شناخته شده ترین تجربه های مبتنی بر بلاک چین در بازار هستند، استفاده می شود.

جان ریسیتیلو، مدیر عامل یونیتی، خوش بینی خود را نسبت به پذیرش این فناوری ها در آینده ای نه چندان دور اعلام کرده است. در ماه ژوئن، Riccitiello اظهار داشت که چشم انداز او شامل تبدیل اینترنت به یک سری سایت های متاورز به هم پیوسته تا سال 2030 است.

در آن زمان، Riccitiello اظهار داشت که بیش از 50٪ از تجربیات بلادرنگ موجود در بازار بازی با استفاده از ابزارهای Unity ساخته شده است، و این حرکت را برای ادغام این فناوری ها در بازی های موجود مهم تر می کند.

نظر شما در مورد گنجاندن ابزارهای غیرمتمرکز در یونیتی چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Veja / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.