موتورسواران روس به ایران رسیدند

[ad_1] رالی گردشگری موتورسیکلت‌سواران روسی با عنوان «دریای خزر- دریای دوستی» از طریق گذرگاه مرزی باجگیران در استان خراسان رضوی وارد ایران شد. به گزارش ایسنا، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اعلام کرد: این رالی‌تور از سوی استانداری آستراخان از کشور روسیه آغاز شده و به منظور تحکیم روابط کشورهای منطقه خزر در مسیر قزاقستان، ترکمنستان،

کد خبر : 343550
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
موتورسواران روس به ایران رسیدند

[ad_1]

رالی گردشگری موتورسیکلت‌سواران روسی با عنوان «دریای خزر- دریای دوستی» از طریق گذرگاه مرزی باجگیران در استان خراسان رضوی وارد ایران شد.

به گزارش ایسنا، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اعلام کرد: این رالی‌تور از سوی استانداری آستراخان از کشور روسیه آغاز شده و به منظور تحکیم روابط کشورهای منطقه خزر در مسیر قزاقستان، ترکمنستان، ایران و آذربایجان در حال برگزای است.

شرکت‌کنندگان در این رویداد بین‌المللی که با حضور «ایگور بابوشکین»، استاندار آستراخان همراه است، ۱۹ نفر هستند که با ۱۵ دستگاه موتورسیکلت از کشورهای حوزه دریای خزر عبور کرده‌اند و بر اساس زمانبندی انجام شده، در تاریخ ۶ آوریل ۲۰۲۳ برابر با ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ وارد کشورمان شدند.

این گروه موتورسوار پس از گذر از شهرهای شمالی ایران و بازدید از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و فرهنگی در استان‌های مسیر خود، از جمله خراسان رضوی، مازندران و گیلان، روز ۱۹ فروردین ماه از گذرگاه مرزی آستارا در استان گیلان، ایران را ترک خواهد کرد.

موتورسواران روس به ایران رسیدند

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی پیش‌تر نیز  از برگزاری سه رالی بین‌المللی با عنوان «پرسپولیس تا آکروپولیس»، «پیام‌آوران نوروزی از ایران تا ترکمنستان و تاجیکستان» و «کشورهای حوزه خلیج فارس و دریای خزر» خبر داده بود که این رالی‌ها با مشارکت و از مبدأ ایران و در همکاری با کشورهای مقصد انجام می‌شود.

به گفته محمدحسین صوفی، این رالی‌ها رویکرد ورزشی ندارد و جنبه توریستی داشته و متأثر از قوانین مقررات فیا (فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی) است.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.