موافقت اصولی با ایجاد ۱۱ تأسیسات گردشگری در استان سمنان

[ad_1] ایسنا/سمنان معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان سمنان از صدور ۱۱ مورد موافقت اصولی ایجاد تأسیسات گردشگری در استان سمنان خبر داد. مهدی قاسم‌زاده ( ۲۸ آذرماه ) با اعلام این خبر اظهار کرد : از ابتدای سال تاکنون ۱۱ مورد موافقت اصولی ایجاد تأسیسات

کد خبر : 444845
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
موافقت اصولی با ایجاد ۱۱ تأسیسات گردشگری در استان سمنان

[ad_1]

ایسنا/سمنان معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان سمنان از صدور ۱۱ مورد موافقت اصولی ایجاد تأسیسات گردشگری در استان سمنان خبر داد.

مهدی قاسم‌زاده ( ۲۸ آذرماه ) با اعلام این خبر اظهار کرد : از ابتدای سال تاکنون ۱۱ مورد موافقت اصولی ایجاد تأسیسات گردشگری شامل سفره‌خانه سنتی، اقامتگاه بوم گردی، اقامتگاه سنتی، مجتمع گردشگری، مرکز تفریحی و سرگرمی، محیط و پارک طبیعت‌گردی عشایری در استان سمنان صادرشده است.

معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان سمنان، افزود: با احداث و بهره‌برداری از این تأسیسات گردشگری، زمینه اشتغال مستقیم برای بیش از ۲۵۵ نفر در شهرستان‌های شاهرود، دامغان، مهدی‌شهر، سمنان و آرادان فراهم‌شده است.

قاسم‌زاده گفت: تأسیسات مذکور در مساحتی بیش از ۳۰ هزار مترمربع و با حجم سرمایه‌گذاری ۴۵۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی احداث می‌شوند.

معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان سمنان با اشاره به‌ضرورت توسعه امکانات و زیرساخت‌های لازم برای اقامت و ماندگاری گردشگران در سطح استان افزود: اداره کل میراث فرهنگی آماده همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای توسعه صنعت گردشگری در استان سمنان است.

مدیر پایگاه میراث فرهنگی بسطام و خرقان نیز از برگزاری دوره آموزشی ارزش‌های آثار معماری تاریخی ایران خبر داد.

حامد عادل گفت: افزایش سطح آگاهی و ایجاد حساسیت و احترام به آثار معماری گذشتگان و ارزش‌های آن برای دانش آموزان، اثربخشی آموزش و ارتقای سطح فرهنگ در حوزه حفظ میراث فرهنگی از اهداف این دوره آموزشی است که روز گذشته در بسطام برگزار شد.

مدیر پایگاه میراث فرهنگی بسطام و خرقان افزود: این جلسه آموزشی به دعوت مدیریت دبیرستان استعداد درخشان فرزانگان و در راستای پیشبرد رسالت این پایگاه در انجام برنامه‌های آموزشی و مشارکت‌های برون‌سازمانی برگزار شد.

دوره آموزشی ارزش‌های آثار معماری تاریخی ایران با تدریس مدیر پایگاه میراث فرهنگی بسطام و خرقان در دبیرستان استعداد درخشان فرزانگان شاهرود (دوره اول) برگزار شد.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.