موافقان و مخالفان لیست تیم ملی با یک آرزوی مشترک!

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لیست تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در رقابت های انتخابی جام جهانی که به میزبانی منامه بحرین برگزار می شود، اعلام شد. با وجود اینکه بازیکنان اصلی در این لیست حاضر هستند اما هم چنان جای خالی برخی از بازیکنان وجود دارد. بازیکنی چون رامین رضاییان بازهم به تیم

کد خبر : 58652
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴
موافقان و مخالفان لیست تیم ملی با یک آرزوی مشترک!

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لیست تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در رقابت های انتخابی جام جهانی که به میزبانی منامه بحرین برگزار می شود، اعلام شد. با وجود اینکه بازیکنان اصلی در این لیست حاضر هستند اما هم چنان جای خالی برخی از بازیکنان وجود دارد. بازیکنی چون رامین رضاییان بازهم به تیم ملی دعوت نشد و این یک معضل برای دفاع راستی تیم ملی خواهد بود.

کاربران خبرآنلاین درباره لیست اسکوچیچ نظراتی داشتند که در ادامه برخی از آن ها را می خوانید:

– بنظرم نفرات خوبی دعوت شدند لیکن من از بازی حاج صفی و انصاریفر زیاد خوشم نمی آید بنظرم در حد بقیه نیستند شاید فرشید اسماعیلی و یا کاوه رضایی برای پست فوروارد بهتر بودند و یا سروش رفیعی و امید ابراهیمی برای هافبک دفاعی بهرحال امیدوارم تیم موفق باشد و با سربلندی به کشور بازگردند

-دفاع راست نداره حداقل بین محرمی وریا غفوری رامین رضاییان و سیامک نعمتی یکی رو باید دعوت میکرد ، الان زمانی برا تست کردن نیست که اقای مربی جعفر سلمانی رو دعوت کرده که نه تجربه کافی رو داره و نه از بقیه برتری داره….

– در مجموع بازیکنان بسیار خوبی داریم که هر مربی آرزوی داشتن آنها را در تیم خود می کند. لیست را هر طوری هم اعلام می کردند چند نفری بیرون می ماندند. فقط نگرانی من خونسردی بیش از حد مربی تیم ملی است. اصلا صدایش در نمی آید و اصلا برای چند بازی سنگین تلاش هم نکرده. با چند روز تمرین آیا تیم برای این بازی های سخت (نه به خاطر حریفان بلکه به خاطر نتایج بد مربی قبلی) آماده می شود؟ اصلا حس و حال زمان کی روش وجود ندارد و چراغ ها بیش از حد خاموش و تیم ملی بسیار سوت و کور است.

– خب انتظاری از این سرمربی نبود تا تغییر خاصی در ترکیب بدهد . لیست کاملا لیست اقای کیروش است . کسانی توی لیست هستند که اصلا شرایط شرکت در تیم باشگاهی رو هم ندارند .

-سلام. دلیل دعوت نشدن رامین رضائیان چی بوده؟ تیمی که باید تمام مسابقات را برنده بشه تا صعود کنه به مرحله بعد، چرا باید دفاع راستی که رونده و هجومی هست رو دعوت نکنه و بجاش مدافعانی دعوت کنه که بیشتر در بخش دفاعی بهترند؟ آقای اسکوچیچ خیلی بادانش و محترم هستند چون تقریبا در تیم هایی که بودند هم نوع بازی و هم نتایج شان قابل قبول بوده، ولی به نظرم واقعا حق رامین رضائیان دعوت به اردو بود.

نظرات کامل مخاطبان را اینجا بخوانید.

253 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.