موارد ابتلا به کووید-19 در هند چند برابر می شود، به گروه های آسیب پذیر واکسن تقویت کننده داده می شود

146 مورد مرگ در روز دوشنبه گزارش شد که از زمان شیوع این بیماری همه گیر در هند در اوایل سال 2020 به 483936 نفر رسید. فقط ایالات متحده و برزیل مرگ و میر بیشتری را ثبت کرده اند. در روزهای اخیر، صدها نفر از کارکنان مراقبت‌های بهداشتی و خط مقدم، از جمله پلیس، به

کد خبر : 153729
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
موارد ابتلا به کووید-19 در هند چند برابر می شود، به گروه های آسیب پذیر واکسن تقویت کننده داده می شود


146 مورد مرگ در روز دوشنبه گزارش شد که از زمان شیوع این بیماری همه گیر در هند در اوایل سال 2020 به 483936 نفر رسید. فقط ایالات متحده و برزیل مرگ و میر بیشتری را ثبت کرده اند.

در روزهای اخیر، صدها نفر از کارکنان مراقبت‌های بهداشتی و خط مقدم، از جمله پلیس، به این ویروس مبتلا شده‌اند و گزارش‌هایی در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه آزمایش صدها کارمند پارلمان قبل از جلسه بودجه در اول فوریه مثبت شده است.

در مواجهه با موج سوم رو به افزایش عفونت ها، دولت یادآوری های تقویت کننده ای را برای بیش از 10 میلیون نفر ارسال کرد که 9 ماه پیش دومین دوز واکسن کواکسین یا کوویشیلد را مصرف کردند.

برخلاف بسیاری از کشورها، هند واکسن‌ها را با هم ترکیب نمی‌کند.

فقط پرسنل مراقبت های بهداشتی، کارکنان خط مقدم و افراد بالای 60 سال که از سایر شرایط بهداشتی رنج می برند، واجد شرایط دریافت چیزی هستند که دولت آن را “دوز احتیاطی” می نامد.

منسوخ منداویه، وزیر بهداشت در توییتر نوشت: «دولت متعهد است که پوشش امنیتی بیشتری را برای مراقبت‌های بهداشتی و کارکنان خط مقدم در اولویت فراهم کند.»

علیرغم افزایش موارد ابتلا، پنج ایالت از جمله پرجمعیت‌ترین اوتار پرادش انتخابات را از 10 فوریه برگزار خواهند کرد، اگرچه مقامات تجمعات احزاب سیاسی را حداقل تا اواسط این ماه ممنوع کرده‌اند.

دولت که وظیفه حفاظت از نزدیک به 1.4 میلیارد نفر از مردم هند در برابر ویروس را بر عهده دارد، در مجموع 1.5 میلیارد دوز واکسن را تجویز کرده است. حدود 67 درصد از 939 میلیون بزرگسال این کشور واکسینه شده اند.

آزمایش کلی کووید-19 در هند حدود 1.5 میلیون در روز باقی مانده است که بسیار کمتر از ظرفیت بیش از 2 میلیون نفر است.

از زمان شروع همه‌گیری، هند 35.7 میلیون مورد ابتلا به کووید-19 را ثبت کرده است که بالاترین رقم در جهان پس از ایالات متحده است.

مقامات دولتی به طور خصوصی گفته‌اند که با این فرض کار می‌کنند که بر اساس آنچه در کشورهایی مانند ایالات متحده اتفاق افتاده است، موارد ابتلا روزانه به بیش از 414000 مورد در ماه می فراتر خواهد رفت.

(گزارش توسط کریشنا ان. داس در دهلی نو، چاندینی موناپا در بنگالورو و سوبراتا ناگچودوری در کلکته؛ ویرایش توسط سایمون کامرون مور)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.