مهر تایید بر عملکرد پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی زده شد

[ad_1] گزارش شبکه فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نشان می‌دهد در پنجمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی 167 هزار داوطلب شرکت کردند که بیش از 33 هزار نفر از برگزیدگان آن از سوی نزدیک به 4900 شرکت و موسسه تجاری، صنعتی و فناور دعوت به کار شدند. همچنین در این گزارش

کد خبر : 228209
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
مهر تایید بر عملکرد پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی زده شد

[ad_1]

گزارش شبکه فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نشان می‌دهد در پنجمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی 167 هزار داوطلب شرکت کردند که بیش از 33 هزار نفر از برگزیدگان آن از سوی نزدیک به 4900 شرکت و موسسه تجاری، صنعتی و فناور دعوت به کار شدند.

مهر تایید بر عملکرد پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی زده شد

همچنین در این گزارش آمده است که 91 درصد از کارجویان دارای سه مهارت یا بیشتر، 79 درصد دارای دو مهارت، 64 درصد دارای یک مهارت و 23 درصد بدون هیچ مهارتی (در هیچ مهارتی نمره‌ای بیش از 85 درصد کسب ننموده ‌است) به شرکت‌ها معرفی و دعوت برای کار شدند که میزان حقوق برای دعوت به کار شدگان این آزمون بین 6 میلیون و 900 هزار تومان تا 15 میلیون و 600 هزار تومان است.

مهر تایید بر عملکرد پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی زده شد

در این آزمون علاوه بر مهارت‌های تخصصی تمرکز ویژه‌ای بر ویژگی‌های شخصیتی و مهارت‌های نرم افراد می‌شود که این کار با آزمون‌هایی مانند شخصیت‌شناسی، علاقه‌مندی شغلی و هوش هیجانی صورت می‌گیرد.

علاوه بر این موارد تسهیلات شبکه فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به برگزیدگان آزمون تعلق می‌گیرد. این شبکه خدمات و تسهیلات متنوعی به اعضای فناور و نخبه خود ارائه می‌کند. امکان اخذ امریه یا پروژه جایگزین خدمت در شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، دریافت بیمه تکمیلی، تسهیلات مربوط به کسب‌وکار و کارآفرینی، فضای کار اشتراکی، تسهیلات آموزشی و مهارت‌افزایی برخی از این خدمات هستند. این خدمات پیش‌تر فقط مختص برگزیدگان بنیاد ملی نخبگان بود اما پیرو تفاهم‌نامه منعقد شده بین دبیرخانه آزمون و شبکه نوآوری، چهار سال است این تسهیلات به برگزیدگان موفق آزمون استخدام بخش خصوصی نیز ارائه می‌شود.

به گزارش دبیرخانه آزمون استخدام بخش خصوصی، برای داوطلبان برگزیده پنجمین دوره این آزمون امکان عضویت در شبکه فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری فراهم شده است.

لازم به ذکر است پیرو ابلاغیه مورخ 11/04/1401 سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه‌های اجرایی، آزمون استخدام بخش خصوصی به عنوان یکی از مبادی امتیازی استخدام در دولت بدون نیاز به شرکت در آزمون استخدامی دولتی می‌باشد.

گفتنی است ثبت نام ششمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی برای بیش از 4900 سازمان و شرکت معتبر در 232 دسته شغلی از 19 تیر آغاز شده و به مدت دو هفته تا 31 تیر ادامه خواهد داشت و متقاضیان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت آزمون استخدام بخش خصوصی به نشانی www.inre.ir مراجعه کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.