مهاجرت کاری دامپزشک | بررسی 9 کشور برای دامپزشک‌ها

[ad_1] آنچه در این مقاله می‌خوانید گمان می کنم کسی که به دنبال مطالعه مهاجرت کاری دامپزشک ها آمده حتماً باید یک فارغ التحصیل رشته دامپزشکی باشد. یا شاید هم یکی از آیندگان این شغل باشید که پایه های آینده خود را با اندیشیدن به این شغل بتن ریزی میکند. در هر صورت انتخاب این رشته، فقط

کد خبر : 213722
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵
مهاجرت کاری دامپزشک | بررسی 9 کشور برای دامپزشک‌ها

[ad_1]

آنچه در این مقاله می‌خوانید

گمان می کنم کسی که به دنبال مطالعه مهاجرت کاری دامپزشک ها آمده حتماً باید یک فارغ التحصیل رشته دامپزشکی باشد. یا شاید هم یکی از آیندگان این شغل باشید که پایه های آینده خود را با اندیشیدن به این شغل بتن ریزی میکند. در هر صورت انتخاب این رشته، فقط تجاری نیست و حتماً باید ریشه در احساسات شما داشته باشد. احساساتی مسئولانه نسبت به حیوانات و بر این اساس رشته دامپزشکی را انتخاب کرده‌اید.

پاداش مادی و غیر مادی دامپزشک‌ها

ممکن است فکر کنید دیدن نور سپاسگزاری در چشمان حیوانات پاداش مناسبی برای مراقبت از آن‌ها و کمک به بهبودیشان باشد. قطعا این یکی از بهترین احساسات جهان است که بتوانید یک سنجاب، گاو، سگ یا گربه را دوباره سالم و خوشحال کرده‌اید. یک موجود زیبا و معصوم به خاطر دانش و مهارت حرفه ای شما عمر طولانی ترین خواهد داشت، این حس رضایتی که در شما ایجاد می‌شود، کافی و خوب نیست؟ اما با همه این اوصاف اگر دستمزد مناسبی درییافت نکنید و یا برای رسیدن به موقعیت کاری حرفه ای خود مورد حمایت قرار نگیرید تا کجا می‌توانید ادامه بدهید؟

با تمام بزرگی و زیبایی که در این کار وجود دارد باز هم بهتر است که دستمزد خوبی دریافت کنید و در رفاه به سر ببرید تا بتوانید به کمک‌هایتان ادامه بدهید. حتماً شما هم خانواده ای دارید که باید از آن‌ها مراقبت کنید و یا مثل سایر مردم قبض‌هایی دارید که باید پرداخت کنید و اگر دریافتی مناسبی نداشته باشید این می‌تواند اهرم فشاری باشد که نتوانید به کارتان ادامه بدهید. امیدوارم این مطلب شما را قانع کرده باشد و پیش زمینه مناسبی برای شروع مبحث مهاجرت کاری دامپزشک ها باشد.

پاداش مادی و غیر مادی دامپزشک‌ها

درآمد دامپزشک ها در نقاط مختلف جهان

تقریبا همه دامپزشک‌ها در جهان وظایف مشابهی دارند؛ تشخیص و درمان عفونت، واکسیناسیون، مشاوره، ترمیم استخوان‌های شکسته، جراحی، رسیدگی به مسمومیت‌های غذایی و بیماری‌هایی از این قبیل. البته تشخیص آن هم بسیار سخت تر از تشخیص مشابهش در انسان‌ها است. اما با وجود این‌که کار همه دامپزشک ها در دنیا کار یکسانی انجام می‌دهند، حقوق یکسانی دریافت نمی‌کنند.

ممکن است بخواهید از درآمد همکارانتان در نقاط دیگر جهان باخبر بشوید و دستمزد آن‌ها را با حقوق دریافتی خودتان مقایسه کنید. شاید این مسایل، شما را به مهاجرت کاری دامپزشک‌ها علاقه‌مند کرده باشد. شاید به فکر مهاجرت به کشورهایی باشید که رفاه خوبی را برای دامپزشکان فراهم می‌کنند، تا بتوانید با خیال راحت و به دور از خیلی از دغدغه و نگرانی‌ها زندگی کنید. اگر این چنین است به ادامه مقاله مهاجرت کاری دامپزشک ها توجه بفرمایید.

با گرفتن کمک کوچکی از سایت اتحادیه دامپزشکان اروپا، این مقاله را با عنوان مهاجرت کاری دامپزشک ها شما آماده کرده‌ایم به به بررسی میانگین حقوق دامپزشکان در نقاط مختلف قاره اروپا پرداخته ایم. قبل از شروع به پرداختن راجع به حقوق دامپزشکان در کشور‌های مختلف اروپا شاید برایتان جالب باشد بدانید که بانوان دامپزشک در این قاره از حقوق کمتری برخوردارند نسبت به آقایان و این به یک موضوع قابل بحث تبدیل شده است.

در این مقاله همچنین از سایت هایی نظیر payscale هم استفاده کده‌ایم تا بتوانیم درآمد دامپزشکان در کشورهای مختلف را بررسی کنیم. درواقع در این مقاله تنها به حقوق روزانه یا ماهیانه دامپزشکان در کشورهای مختلف نپرداخته ایم بلکه کشورهایی را معرفی کرده ایم که دامپزشکان در آن کشور ها حقوق مناسبی نسبت به سایرین داشته باشند.

با در نظر گرفتن همه این فاکتورها ۹ کشور را برای معرفی به شما در نظر گرفته ایم. البته توجه داشته باشید که هزینه زندگی در این مناطق را هم باید در نظر بگیرید و نگذارید مطالعه اعداد و ارقام شما را به سمت رویا پردازی‌های غیر واقعی و مقایسه نادرست سوق دهد.

درآمد دامپزشک ها در نقاط مختلف جهان

بهترین کشورها برای مهاجرت کاری دامپزشک

در همین ابتدا لیست، به سراغ یک کشور اسکاندیناوی برویم. پری دریایی کوچک، حقوق سالیانه ۴۷۰۰۰ یورو یا بیش از ۵۱۰۰۰ دلار را برای دامپزشکان واجد شرایط فراهم کرده است. البته حقوق تنها مسئله حایز اهمیت نیست، حتی گاهی می‌توانید به شیوه ای کاملا متفاوت به این قضیه بیندیشید. شما می‌توانید با سوژه مهاجرت کاری دامپزشک، اقامت دانمارک را دریافت کنید و از زندگی با کیفیت در این کشور بهره‌مند شوید.

لوکزامبورگ یک کشور کوچک است که به دلیل موقعیت جغرافیایی به قلب اروپا معروف است. این کشور کوچک در همه زمینه‌های شغلی حقوق بسیار بالا و خوبی را به شاغلین پرداخت می‌کند. درمورد دامپزشکان هم این مسئله مستثنی نیست و دریافتی دامپزشکان این کشور به صورت متوسط بیش از ۵۳۰۰۰ دلار در سال است. لوکزامبورگ یکی از جذاب‌ترین کشورها برای مهاجرت کاری دامپزشک ها است.

زندگی در یکی از قدرتمندترین سرزمین‌های اروپا نباید ایده بدی برای مهاجرت کاری دامپزشک‌ ها باشد. نه فقط به خاطر موقعیت این کشور، یا حتی غذاها و نوشیدنی‌های خوش‌طعم و باکیفیتش، بلکه به خاطر دستمزد و حقوق بالای دامپزشکان در این کشور. دامپزشکان می‌توانند در آلمان درآمدی بیش از ۴۹۰۰۰ یورو یا ۵۳۰۰۰ دلار در سال دریافت کنند. زندگی کردن در آلمان به خودی خود می‌تواند برای هرکسی جذاب باشد حالا فکر کنید چنین حقوقی هم در کنارش دریافت کنید.

بگذارید با پرداختن به کانادا کمی از اروپا فاصله بگیریم. ملکه یخی با تمام مزایایی که برای ساکنانش در نظر گرفته است یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت کاری دامپزشک به‌حساب می‌آید. در این کشور شما می‌توانید به‌طور متوسط به‌عنوان یک دامپزشک، نزدیک به ۵۴۰۰۰ دلار در سال دریافت کنید.

از سرزمین سرد کانادا برویم به سراغ سرزمین گرم قطر. قطر یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است که در خاورمیانه واقع شده است. این کشور می‌تواند یک انتخاب ایده آل برای مهاجرت کاری دامپزشک ها باشد. دامپزشک ها می‌توانند در قطر حقوقی نزدیک به ۶۱۰۰۰ دلار دریافت کنند. دامپزشکان متخصص در درمان حیوانات خانگی و پستانداران بزرگ‌تر نظیر شتر و اسب برای این کشور از ارزش بالایی برخوردار هستند. شاید اگر بدانید که قطر بیمارستانی را به شاهین‌های خود اختصاص داده از اهمیت حیوانات در این کشور مطلع بشوید، البته اگر از شکارهای رایج در این کشور چشم‌پوشی کنید.

دامپزشکان باید یک بار هم که شده شرایط زندگی همتاهای خود در ایسلند را بررسی کنند. نه فقط به خاطر لذت بردن از مناظر زیبای آتش‌فشان‌ها بلکه به خاطر آن‌که در این کشور می‌توانند سالانه بیش از ۶۵۰۰۰ دلار حقوق دریافت کنند. این دستمزد برای زندگی در کشور آتش و یخ دستمزد بسیار مناسبی است و با این دستمزد می‌توانید یک زندگی مرفه و خوبی برای خودتان بسازید. آیا این دلیل برای مهاجرت کاری دامپزشک به ایسلند کافی نیست؟

هر جا صحبت از بهترین شرایط زندگی باشد باید نام سویس در جمع آن‌ها ذکر شود. در بین گزینه‌هایی که در مقوله مهاجرت کاری دامپزشک می‌توان به آن‌ها اشاره کرد، نام سرزمین باشکوه ساعت و شکلات و پنیر هم می‌درخشد. رویای زندگی در سویس برای هرکسی که با این کشور اندکی آشنایی داشته باشد شیرین و دلپذیر است. حال فرض کنید بتوانید نزدیک به ۶۹۰۰۰ هم در سال دریافت بکنید، آیا حاضر نیستید به معالجه سگ‌ها و گربه‌های سویسی بپردازید؟

نوبتی هم که باشد، نوبت سرزمین آسیاب‌های بادی، سرزمین گل‌های رنگارنگ و لاله‌های زیبا است. آیا نیاز است از هلند تعریفی به میان بیاوریم یا همین‌که اشاره کنیم در این کشور دامپزشکان به صورت متوسط بیش از ۶۹۰۰۰ دلار حقوق دریافت می‌کنند کافی است؟ اگر به مطلب مهاجرت کاری دامپزشک علاقه دارید، نام هلند را فراموش نکنید.

  • ایالات‌متحده آمریکا – هاوایی

بدون شک آمریکا می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای مهاجرت کاری دامپزشک ها به‌حساب بیاید. ایالت‌های مختلف آمریکا می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند اما اگر به یکی از آن‌ها بخواهیم مدال طلا بدهیم آن ایالت هاوایی است. حقوق دامپزشکان در این منطقه بیش از ۹۵ دلار در ساعت است که اگر آن را بخواهید به صورت سالیانه حساب کنید به عددی حدود ۱۹۸۶۰۰ دلار می‌رسید.! به نظر شما این عدد بیش‌ازاندازه ایده آل نیست؟

بهترین کشورها برای مهاجرت کاری دامپزشک

صحبت پایانی

یک دامپزشک در خیلی از نقاط جهان می‌تواند زندگی مرفهی را برای خود بسازد، اما اگر به دنبال بهترین‌ زندگی به‌عنوان یک دامپزشک می‌گردید می‌توانید به مهاجرت کاری دامپزشک بیندیشید. برای محقق نمودن رویا می‌توانید با کارشناسان ما در ویزانیو همراه باشید.

سؤالات متداول

برای کسب بیشترین درآمد به‌عنوان یک دامپزشک به کجا مهاجرت کنیم؟

هاوایی در بین سایر مناطق بیشترین حقوق را برای دامپزشکان خود در نظر گرفته است.

آیا برای مهاجرت کاری به‌عنوان یک دامپزشک باید حتماً متخصص درمان حیوانات خانگی باشیم؟

خیر. در کشورهای مختلف به دامپزشکان متخصص درزمینهٔ درمان همه حیوانات چه اهلی و چه وحشی نیاز است.

درآمد سالیانه یک دامپزشک در کشورهای پیشرفته چقدر است؟

این عدد در کشورهای مختلف، متفاوت است ولی می‌توانید اطمینان داشته باشید که اگر یک دامپزشک هستید از حقوق و سطح زندگی خوبی برخوردار خواهید بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.