مهاجرت شبکه هلیوم به بلاک چین سولانا در ماه مارس، سود قابل توجهی را برای توکن‌های SOL و HNT به همراه داشت – Altcoins Bitcoin News

[ad_1] طی هفت روز گذشته، پس از اعلام اینکه شبکه هلیوم قصد دارد در 27 مارس به بلاک چین سولانا مهاجرت کند، سولانا دارایی رمزنگاری شده بیش از 23 درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافته است. توکن اصلی هلیوم، هلیوم، نیز افزایش یافته است. 25 درصد در هفته گذشته در برابر دلار آمریکا. توسعه

کد خبر : 322885
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰:۰۰
مهاجرت شبکه هلیوم به بلاک چین سولانا در ماه مارس، سود قابل توجهی را برای توکن‌های SOL و HNT به همراه داشت – Altcoins Bitcoin News

[ad_1]

طی هفت روز گذشته، پس از اعلام اینکه شبکه هلیوم قصد دارد در 27 مارس به بلاک چین سولانا مهاجرت کند، سولانا دارایی رمزنگاری شده بیش از 23 درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافته است. توکن اصلی هلیوم، هلیوم، نیز افزایش یافته است. 25 درصد در هفته گذشته در برابر دلار آمریکا.

توسعه دهندگان هسته هلیوم تاریخ مهاجرت شبکه را برای انتقال به سولانا نشان می دهند

طبق یک پست وبلاگی که توسط توسعه دهندگان اصلی منتشر شده است، شبکه هلیوم، زنجیره ای که به اینترنت اشیا (IoT) اختصاص دارد، قصد دارد با شبکه بلاک چین سولانا مهاجرت کند. بنا بر این پست، بنیاد هلیوم یک تاریخ مهاجرت را پس از “ماه ها برنامه ریزی دقیق و توسعه فنی” برنامه ریزی کرده است. تیم هلیوم گفت که ارتقا در 27 مارس 2023 در ساعت 10 صبح به وقت شرقی انجام خواهد شد.

توسعه دهندگان هلیوم می گویند که این ارتقا در یک انتقال 24 ساعته انجام می شود و بر تمام کیف پول ها، هات اسپات ها و وضعیت شبکه تاثیر می گذارد. در پست وبلاگ آمده است: «تکمیل مهاجرت نشان‌دهنده دوران جدیدی برای شبکه هلیوم است که به آن امکان می‌دهد به مقیاس بزرگ‌تری دست یابد و واقعاً به شبکه‌ای از شبکه‌ها تبدیل شود». “جامعه هلیوم نزدیک به 1 میلیون نقطه اتصال را وارد کرده است، و تقاضای تجاری برای شبکه در حال تبدیل شدن به یک تمرکز بزرگتر است.”

هر دو توکن Solana (SOL) و Helium (HNT) طی هفته گذشته افزایش قابل توجهی داشته اند و HNT پیشتاز این راه است. SOL در 24 ساعت گذشته 8.5 درصد و در هفت روز گذشته 23 درصد افزایش یافته است. در 20 فوریه 2023، HNT 7.3٪ افزایش یافت و در طول هفته گذشته، 25٪ بالاتر رفت. در حالی که SOL دوازدهمین شبکه بلاک چین از نظر ارزش گذاری بازار است، HNT در روز دوشنبه در جایگاه 117 قرار داشت.

به گفته تیم هلیوم، پس از تایید HIP 70، برنامه نویسان اصلی برنامه هایی را برای شبکه Solana توسعه داده اند، مانند “ابزارهای حکومتی جدید در قلمروها”، اجرای PoC Oracles، ایجاد “LNS باز و حسابداری انتقال داده”. اوراکلز، و بارگیری اطلاعات وضعیت حساب هلیوم در Solana Devnet. توسعه دهندگان هسته هلیوم همچنین توضیح دادند که اکثر دارندگان توکن HNT و دارندگان هات اسپات “نیازی به انجام هیچ اقدامی برای مشارکت در ارتقا نخواهند داشت.”

برچسب ها در این داستان

توسعه آلت کوین، آلت کوین ها، بلاک چین، شبکه بلاک چین، فناوری بلاک چین، تقاضای تجاری، توسعه دهندگان اصلی، دارایی های رمزنگاری، ارز دیجیتال، بازار ارزهای دیجیتال، اوراکل های حسابداری انتقال داده، ارز دیجیتال، کیف پول دیجیتال، امور مالی، حاکمیت، شبکه هلیوم، نقاط مهم اینترنت، نقاط مهم اینترنت ، سرمایه گذاری، IoT، LNS، ارزش گذاری بازار، مهاجرت، شبکه شبکه ها، مقیاس پذیری شبکه، انتقال شبکه، ارتقاء شبکه، PoC Oracles، Solana، توسعه فنی، توکن، دارندگان توکن

نظر شما در مورد مهاجرت شبکه هلیوم به بلاک چین سولانا چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.