مهاجرت تحصیلی به کانادا یا آلمان در سال 2021

[ad_1] شاید اگر پیش روی هریک از ما ویزای مهاجرت تحصیلی به کانادا یا آلمان را بگذارند و بگویند حق انتخاب یکی را دارید ، سخت بتوانیم تصمیم بگیریم یکی را برای مهاجرت تحصیلی انتخاب کنیم . از طرفی کشور کانادا از این حیث که سرزمین اقوام و فرهنگ های مختلف است و از مهاجران

کد خبر : 89730
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲
مهاجرت تحصیلی به کانادا یا آلمان در سال 2021

[ad_1]

شاید اگر پیش روی هریک از ما ویزای مهاجرت تحصیلی به کانادا یا آلمان را بگذارند و بگویند حق انتخاب یکی را دارید ، سخت بتوانیم تصمیم بگیریم یکی را برای مهاجرت تحصیلی انتخاب کنیم . از طرفی کشور کانادا از این حیث که سرزمین اقوام و فرهنگ های مختلف است و از مهاجران تشکیل یافته و ایرانیان زیادی آنجا هستند و به قولی ساختار اجتماعی و فرهنگی آن بر اساس احترام به فرهنگ ها بنا شده است شرایط ویژه و ایده آلی برای مهاجران ، بخصوص ما ایرانی ها دارد .

یکی از تفاوت های مهم برای انتخاب مهاجرت تحصیلی به کانادا یا آلمان تکلم و تحصیل به زبان انگلیسی که یک زبان بین المللی است و ما در مدارس و دانشگاه های خود نیز با آن آشنا شده ایم . همچنین با مهاجرت به کشور کانادا از این جهت که می توانید در کنار تحصیل بعد از مدتی کار کنید و سپس اقامت دائم برای خود و همسرتان بگیرید در نوع خود کم نظیر است.

از اینها گذشته برای تحصیل در کشور کانادا می بایست شهریه بپردازید که با احتساب هزینه های زندگی در کانادا چیزی بالغ بر حداقل ۲۰ هزار دلار کانادا در سال است که بدون تمکن مالی و داشتن شغل ، تامین آن واقعا سخت است . هنگام انتخاب مهاجرت تحصیلی به کانادا یا آلمان این مسئله را در نظر بگیرید که امکانات و مزایای رایگانی هم برای محصلین مهاجرت های تحصیلی به کانادا وجود ندارد اما در مقابل نرخ بیکاری در کانادا نیز تک رقمی و طی یکی از آمارها ۷.۲ درصد است که این باعث می شود چنانچه بخواهید بعد از تحصیل یا در حین تحصیل دنبال کاری باشید از مشکل چندانی برخوردار نباشید .

مهاجرت تحصیلی به کانادا یا آلمان کدام یک ؟

و اما کشور آلمان که می توان آن را قدرت برتر اقتصادی اروپا دانست به لحاظ آموزشی نیز دانشگاه های آن از رنک و سطح بالایی در جهان برخوردار هستند . به عنوان مثال انجمن فیزیک آلمان از شناخته شده ترین و بزرگترین انجمن های فیزیک در جهان است . همچنین به لحاظ فرهنگی و برخورد با مهاجران شاید کمی تبعیض در رفتار و نگاه مردم به مهاجران در کشور آلمان وجود داشته باشد که طبیعی است اما هنگام انتخاب مهاجرت تحصیلی به کانادا یا آلمان این موضوع را در نظر بگیرید که آیا میتوانید پذیرای چنین شرایطی باشید برای زندگی و تحصیل .

به علاوه زبان تحصیل در این کشور آلمانی است که بسیار سخت و پیچیده است و یاد گرفتن آن زمان بر خواهد بود که در نوع خود یک معضل محسوب می شود . با اینحال هزینه های تحصیل در این کشور رایگان است و برخی امکانات و امتیازات رایگان نیز برای دانشجویان و محصلین مهاجر به این کشور وجود دارد . نرخ بیکاری نیز در این کشور تک رقمی بوده و طی یکی از آخرین آمارها ۶.۸ درصد است که می تواند نوید یافتن کار بدون دردسر در حین تحصیل یا بعد از آن را بدهد .

کانادا برای تحصیل مناسب تر است یا آلمان

لذا با توجه به ویژگی هایی که هر یک از این دو کشور دارند و همینطور قوانین مهاجرتی و شرایطی که برای مهاجرت های تحصیلی ایجاد کرده اند، مهاجرت تحصیلی به کانادا یا آلمان به هر یک از آنها می تواند کاملا سلیقه ای باشد . ولی در عین حال کانادا به جهت فرهنگ انطباق پذیرتر ، زبان تحصیلی انگلیسی و امکان دریافت اقامت دائم ، و کشور آلمان به لحاظ هزینه های تحصیلی رایگان و یک سری امکانات و مزایای رایگان دیگر می تواند برای مهاجرت های تحصیلی مورد توجه مهاجران واقع شود .



Post Views:
24

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.