مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت2021|مراحل ثبت شرکت کانادا

[ad_1] شرایط مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت کشور کانادا از چند جهت می تواند برای کسانی که مشتاق مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت هستند دارای اهمیت باشد یا حتی آنهایی که به دنبال فرصت های مناسب برای سرمایه گذاری های پرسود و آینده دار از طریق ثبت شرکت می باشند . اول

کد خبر : 89632
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت2021|مراحل ثبت شرکت کانادا

[ad_1]

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت

کشور کانادا از چند جهت می تواند برای کسانی که مشتاق مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت هستند دارای اهمیت باشد یا حتی آنهایی که به دنبال فرصت های مناسب برای سرمایه گذاری های پرسود و آینده دار از طریق ثبت شرکت می باشند .

اول اینکه کانادا یک کشور پیشرفته ، مدرن و ثروتمند است که می تواند با توجه به زیرساخت های مدرن و حرفه ای و منابع گسترده اش ، فرصت های مناسبی را در اختیار شما برای هر نوع سرمایه گذاری و ثبت شرکت قرار دهد .

 دوم اینکه این کشور در دنیا یکی از پیشروان و برترین کشورها به لحاظ اقتصادی میباشد به همین سبب بسیاری از افراد علاقمند به مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت . به طوری که جزء یازدهمین اقتصاد دنیا ، عضو سازمان همکاری اقتصادی و توسعه ، گروه هشت و… است که با پیروی از اقتصاد بازار آزاد جهانی و سیستم اقتصادی مبتنی بر بازار ، الگوی تولید و استانداردهای زندگی، برای ما چیزی مشابه اقتصاد برترین کشور اقتصادی دنیا یعنی آمریکا را تداعی می کند .

و اما سوم اینکه با کشوری مواجه هستیم که به لحاظ فرهنگی نیز به جهت ساختار جامعه اش که غالبا از مهاجران تشکیل شده است ، بهترین هماهنگی و سازگاری را با مهاجران دارد و بر ایجاد برابری و همزیستی فرهنگی تاکید می کند .

با اینحال کانادایی ها به مهاجرت هایی که برای کار و ثبت شرکت صورت پذیرد بخصوص که اگر پروژه مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت شما بازده اقتصادی بالایی داشته باشد و بیزنس پلن خوب و موفقی را نشان بدهد شانس بسیار بالایی حتی با حمایت های مختلف از جمله‌ تخفیف مالیات و… از سوی دولت کانادا مواجه خواهید بود . همچنین مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت را می توان یکی از سریع ترین راه های اخذ ویزای کانادا نیز تلقی کرد .

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت

انواع شرکت در کانادا

اصولا شرکت ها چه آنهایی که شرکت خدماتی هستند و چه شرکت های تولیدی در کانادا نقش مهمی در درآمد ناخالص داخلی این کشور ایفا می کنند بطوریکه خدمات چیزی در حدود ۸۰ درصد و ساخت و تولید چیزی در حدود ۱۴ درصد از درآمد ناخالص داخلی کانادا را به خود اختصاص داده اند . با اینحال از آنجائیکه اقتصاد این کشور بر پایه بازار و پیروی از اقتصاد بازار آزاد جهانی است در آن شرکتی با ساختار مسئولیت محدود نخواهید یافت که همین موضوع نقطه عطفی در مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت در مقابل درگیر شرایط و دیگر کشورها باشد .

از اینرو می توان انواع شرکت و کسب و کار در کانادا را در چند دسته بندی مشخص قرار داد . اول شرکت های پر طرفدار مالکیت فردی (sole proprietorship)، دوم شرکت های مشارکتی (partnership) و سوم شرکت های سهامی (corporation) می باشد که هر یک بر اساس نحوه مالکیت و مسئولیت صاحبان آن در قانون و… متفاوت هستند .

مراحل مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت

مراحل ثبت شرکت در کانادا

قبل از هر اقدامی برای مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت (Immigrating to Canada by registering a company ) باید تصمیم بگیرید که هدف از ثبت شرکت شما برای فعالیت در چه سطحی است . چون دو رویکرد برای ثبت شرکت وجود دارد یکی ثبت شرکت ایالتی است که با وجود قوانین و تفسیرهای مختلف در هر استان می بایست قبل از اینکار از قوانین ثبت شرکت در هر ایالت مطلع شوید . این نوع از ثبت شرکت مجوز فعالیت صرفا در همان استان را می دهد . دوم ثبت شرکت فدرالی است که شما بدون محدودیت در کل کشور کانادا یعنی همه ایالت ها امکان فعالیت دارید و از مزایای حمایتی بین المللی نیز برخوردار خواهید بود .

لذا بعد از اینکه تعیین کردید در چه سطحی قرار است فعالیت داشته باشید ، مراحل ثبت شرکت را آغاز می کنید که ابتدا یک نام به صورت حرفی یا عددی به یکی از دو زبان انگلیسی یا فرانسوی یا ترکیبی از هر دو برای شرکت خود انتخاب می کنید . سپس اساسنامه شرکت خود را می نویسید ، محل آن را مشخص می کنید و در نهایت برای ثبت آن مبلغی که برآورد شده را می پردازید . که البته می بایست این پرونده به صورت آنلاین تشکیل گردد تا پرونده مهاجرت کانادا از طریق ثبت شرکت روال طبیعی و قانونی خود را طی کند .



Post Views:
13

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.