مهاجرت به کانادا از طریق ترکیه در سال 2021|گروه مهاجرتی طالع

[ad_1] مهاجرت به کانادا از طریق ترکیه در گذشته های نه چندان دور و تا همین یکی دو قرن پیش کشور ترکیه برای ما ایرانیان دروازه اروپا محسوب می شد و اگر قرار بود به اروپا سفر کنیم از طریق این کشور اقدام می کردیم . امروز نیز این کشور برای ما شرایط ویژه ای

کد خبر : 90054
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۴۲
مهاجرت به کانادا از طریق ترکیه در سال 2021|گروه مهاجرتی طالع

[ad_1]

مهاجرت به کانادا از طریق ترکیه

در گذشته های نه چندان دور و تا همین یکی دو قرن پیش کشور ترکیه برای ما ایرانیان دروازه اروپا محسوب می شد و اگر قرار بود به اروپا سفر کنیم از طریق این کشور اقدام می کردیم . امروز نیز این کشور برای ما شرایط ویژه ای را رقم زده که می تواند دروازه مهاجرت به کانادا باشد .

امروز کشور ترکیه به جهت همسایگی با کشور ما و وجود افراد ترک زبان در هر دو کشور و فرهنگ های مشابه دیگر باعث شده تا مهاجران ایرانی زیادی داشته باشد . از این‌رو وقتی بحث اقامت و امکان مهاجرت به کانادا پیش می آید از آنجائیکه کشور کانادا یک کشور مدرن و پیشرفته در جهان است بسیاری از افراد در سراسر جهان حتی ایرانیانی که اقامت کشور ترکیه را دارند برای گرفتن اقامت کانادا و مهاجرت به آن کشور وسوسه می شوند.

بر این اساس مهاجرت به کانادا از طریق ترکیه برای ما ایرانیان چه آنهایی که در ترکیه اقامت دارند و چه کسانی که برای‌ گرفتن اقامت کانادا به کشور ترکیه سفر می کنند تبدیل به یک روش معمول و پرتقاضا شده است چون در مقایسه با کشور خودمان که روابط خوبی با غرب ندارد و همواره مورد تحریم بوده است در کشور ترکیه اما این شرایط فرق می کند و به جهت روابط بهتر با غرب ، روند راحت تر و بهتری را برای اخذ مهاجرت به کشور کانادا خواهید داشت .

مهاجرت به کانادا از طریق ترکیه

راه های مهاجرت به کانادا از طریق ترکیه متعدد است اما برای جلوگیری از اطاله کلام ، ما صرفا به راه های برتر مهاجرت به کانادا می پردازیم . شاید یکی از مهمترین راه های مهاجرت به کانادا را بتوان اقدام از طریق اکسپرس اینتری دانست که شما از طریق حرفه و شغلی که دارید به شرطی که دارای ردیف شغل های مورد نظر سیستم اکسپرس اینتری چون مهارت و تخصص درحوزه های برق ، لوله کشی ، معدن ، دارویی ، توریسم و… باشید بر اساس نوعی سیستم جامع رتبه بندی مبتنی بر ارزیابی متقاضیان مهاجرت ، شانس خود را برای مهاجرت به کانادا از طریق ترکیه امتحان می کنید.

روش دیگر مهاجرت به کانادا از طریق ترکیه که می تواند یک مهاجرت سریع در عرض چند ماه را برای شما رقم بزند مهاجرت به روش تک پایلوت بریتیش کلمبیا است . در واقع این امکان مهاجرت برای این ایجاد گردیده که پتانسیل های بالقوه استان بریتیش کلمبیا که شرایط های کاری و فنی خاصی را ایجاد کرده بتواند اقدام به جذب کارگران فناوری از سراسر دنیا نماید. در این روش ۱۹ شغل امکان پذیرش دارند و حتی به ارزیابی اثر بازار کار که توسط کارفرمای شما می بایست صورت پذیرد نیازی نیست.

همچنین روش مهاجرت به کانادا از طریق کار پس از تحصیل (PGWP) این امکان را به شما می دهد که بتوانید به واسطه تحصیل در کانادا اقدام به مهاجرت به این کشور نموده و سپس در طول تحصیل در آنجا کار کنید و از این طریق شرایط اخذ اقامت دائم با کسب تجربه کاری از طریق سیستم اکسپرس اینتری را به دست بیاورید .

علاوه بر این روش ها می توان به روش برنامه مهاجرتی آتلانتیک اشاره کرد که به برخی مشاغل مورد نیاز چون دندان پزشکی، فرآوری ماهی و مواد غذایی، پرستاری ، قصابی و… اجازه مهاجرت و کار در آتلانتیک کانادا داده می شود .

یا روش برنامه مهاجرتی اجازه کار موقت که به شما این امکان را می دهد که از طریق گرفتن اقامت موقت کاری و کسب تجربه و سابقه کاری لازم در کانادا ، امکان اقامت دائم کانادا را نیز به دست آورید. همچنین دانستن زبان انگلیسی یا فرانسوی در هریک از روش های مهاجرت به کانادا از طریق ترکیه یک امتیاز مهم برای شما محسوب می شود .



Post Views:
58

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.